|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Thanks! Gelukkig eens een mops die mooi in vorm is ipv worst. Hulde daarvoor. mensen snappen maar niet dat een te dikke hond gewoon veel eerder dood gaat. Bazzio Attacks!!! |
|
maar dat is toch schattig! net zoals het plat gedrukte gezicht van dit soort honden waardoor ze meer moeite hebben met ademhalen en last hebben van andere problemen. Mensen mogen zichzelf ook dik vreten honden niet dan? edit: natuurlijk zit het niet zo simpel maar toch ook iets waar je over na moet denken. Mensen eten allemaal wat ze lekker vinden en wijken erg vaak af van wat er op het lijstje staat wat gezond is. Waarom willen we dit honden ook aanmeten? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-11-2008 19:13] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt helemaal. Niks is erger dan een mopshond met overgewicht. Helaas heeft het grootste deel van de hondjes ermee te maken. Eddie wil ook wel de hele dag eten. En hij kan ook heeeel zielig kijken. Maar ik weet zelf hoe snel hij te zwaar wordt en daar heeft hij zelf last van, vooral in de zomer. the only pleasure is pain |
|
quote: Twee mopshonden met overgewicht? Altijd oppassen dat je ze niet te vet mest, anders krijg je een rolmops! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
JACKY signature |
|
|
|
blijft hilarisch signature |
|
Dit is Macalu! (kortweg: KOE) @ Hypnos: Jacky |
|
Stabijkruis of colliekruis? |
|
foto's van toen onze hond een pup was... tegenwoordig is ze doodsbang voor vuurwerk en elke andere vorm van flits waardoor haar op de foto zetten een vorm van dierenmishandeling zou zijn |
|
Mooi beessie? Stabij? |
|
jups... uit friesland ook nog, en ook nog koppig en druk.. maar daar hou ik wel van... een hond die de hele dag maar een beetje ligt is ook maar niks als je't mij vraagt |
|
quote: Wat een cutie Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Staan stabij's om bekend Altijd proberen om de alphahond te zijn. Heb zelf een stabijkruising, retekoppig, half doof en lichte staar (13 jaar oud al) altijd leuk met uitlaten ... |
|
quote: Geen idee, vuilnisbakkenbeest uit Griekenland. Maar zit zeker een collie in. 't is een leuk maar vooral eigenwijs beesje |
|
Waarom haal je zo'n dier daar vandaan? Zitten al zat honden hier int asiel .. |
|
Omdat al die beesten daar werden afgemaakt voor de olympische spelen toendertijd in Athene, en ze zat al in Nederland toen we d'r kochten/ophaalden. |
|
Collega van me moet snel van haar rasteckel af. De hond kan niet overweg met de baby in huis. Beestje is 9 jaar oud en een reutje. Heb geen foto's maar beestje zit in Assen, bij interesse mij gewoon even mailen. |
|
|
|
@Jan, ja, staar is leuk bij het uitlaten... Mijn border collie, nu dood, was praktisch compleet blind. Ik was zo'n beetje zijn blindegeleide-mens... best zielig maar soms ook grappig. Honden |
|
quote: Is dat een typisch Border Collie iets? Of was het gewoon vette pech. Ik wil namelijk ooit een Border en vroeg me af of ze ook ras specifieke ouderdoms kwaaltjes hebben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mijn allesje! Een kruising tussen een grote zwarte poedel en een leonberger (vraag me niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen ) Maar ze denkt echt dat ze een Pit Bull is ofzo Vet breed en stoer lopen tegen alles wat dichtbij me komt blaffen haha Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
oh ja trouwes... waarschijnlijk gaan we pup's van dr krijgen want ze heeft een leuk vriendje gemaakt met kerst hehe dussss mocht er iemand nog pups willen.... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |