IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 22:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Omdat de vorige topiqe reeds gesloten is:

Fila's zijn geweldige beesten. Zelf ga ik toch voor een Amerikaanse Bullie. Ik wacht wel totdat ik buiten de stad woon. Ik kan dat beest nu toch geen goede leefomstandigheden bieden. Zo'n beest heeft ruimte nodig en geen hondenuitlaatplaats.

Voorlopig houd ik het bij mijn Boston. Ik had echt niet verwacht dat het zulke gave beesten zijn. Enorm temperamentvol, nergens bang voor, ze zat gisteren een Dogue de Bordeaux uit te dagen...hahaha. Echt letterlijk een grote hond in een klein lichaam.


Kauwen aan een stok


Wat wil je van me?



Hier met dat snoepje!


Poseren.




Vandaag toch een jasje gekocht. In de sneeuw had ze het toch koud en ook als we lang in de park of aan zee zijn, krijgt ze het koud. Best duur nog zo'n jasje. €55. Wel lekker warm gevoerd en zeer dun.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2007 22:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-02-2007 22:24 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Hondje is wel cute. Jasje is... NEEEEEEJJJ!!!!

Meer zal ik er niet over zeggen. Met m'n zoetwateraquarium.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 22:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

@nix:Als je van honden kotst, moet je het vlees langer laten garen, rauw is het inderdaad niet zo lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 22:25]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 22:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 22:24 schreef Aaargh het volgende:
Hondje is wel cute. Jasje is... NEEEEEEJJJ!!!!


Jasje heeft ze nodig.

quote:

Meer zal ik er niet over zeggen. Met m'n
zoetwateraquarium.


Die heb ik ook, twee zelfs.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-02-2007 22:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 februari 2007 22:24 schreef Chelman het volgende:
Als je van honden kotst, moet je het vlees langer laten garen, rauw is het inderdaad niet zo lekker.


En als je dan weg gaat, vragen: "weten jullie nog een goede shoarma tent in de buurt?"

ONTOPIC: dat jasje kan net, qwa kleur.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-02-2007 22:29]


Suck my piss


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2007 22:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 22:24 schreef Chelman het volgende:
@nix:Als je van honden kotst, moet je het vlees langer laten garen, rauw is het inderdaad niet zo lekker.



Nee hoor, honden zijn vaak niet het probleem. De eigenaren daarentegen...


Maar oke, de ging natuurlijk over de titel van deze topic.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2007 22:34 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 9 februari 2007 22:25 schreef Chelman het volgende:
Jasje heeft ze nodig.






Hoezo dan? Is het een doorgefokt soort ofzo, dat de weerstand niet goed werkt?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 22:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 22:34 schreef Wansmaak het volgende:
Hoezo dan? Is het een doorgefokt soort ofzo, dat de weerstand niet goed werkt?


Het is een doorgefokte soort, ja. Maar dat is niet de reden. Het is een pup van vijf maanden en ongeveer vijf kilo die door haar temperament nog geen grammetje vet onder haar huid heeft. Combineer dat met het feit dat hun vacht alleen een zgn. topcoat heeft en geen zachte undercoat en je hebt alle ingrediënten voor een hond die het koud krijgt als het in Februari op de strand van Hoek van Holland wandelt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2007 22:43 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ah. Ik zou de hond dan gewoon in m'n binnenzak doen, past best, zo te zien.

Ik ben niet zo'n hondenliefhebber, maar dit beestje ziet er echt wel leuk uit. Hoe groot worden ze?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 22:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik hield haar inderdaad onder mijn jas. Dat vindt ze echter niet gaaf. Als zij buiten is dan wil ze maar een ding: rennen en spelen. Dan maar met een jasje.

Ze kunnen tot 12 kilo worden. Meestal zijn ze rond de de 8 kilo. Dit wordt zij dus waarschijnlijk ook. Verder haalt ze zo ongeveer 25-30 cm schofthoogte en een lichaamslengte van +/- 40 cm (ex kop).

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 22:48]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2007 22:54 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ow, dat valt dus wel mee, niet zo'n kalf van een hond. Beter.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-02-2007 22:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

klein monstertje, ik ben zelf meer te spreken over een wat groter formaat hond. Zoals een bokser!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-02-2007 22:58 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Sorry hoor, ik hou ontzettend veel van honden maar wat is díe toch lelijk
Doet me denken aan de mascotte van besturingssysteem Plan9 van Bell Labs.
Dit mormel:




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een kalf neem ik als ik buiten de stad woon:


Am.Bullie


En daarnaast ook nog het liefst een half dozijn van deze:


Bayerischer Gebirgsschweißhund


Ja ik wil op het platteland wonen. Ik wil ook een paar koei'n en geit'n en schoapies, en ganzen en eendjes en af en toe gaan jagen in de bos. Echt!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2007 23:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Geen kat?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 22:56 schreef 0Tolerence het volgende:
klein monstertje, ik ben zelf meer te spreken over een wat groter formaat hond. Zoals een bokser!


Tuurlijk. Maar ik woon in hartje centrum en zou het sneu vinden voor een grote hond om hier te moeten leven. Zo'n beest heeft ruimte nodig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-02-2007 23:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

jachthonden zijn nogal onrustige beesten. Die kan je idd alleen hebben als je er veel tijd voor vrij kan maken. Alleen zitten doen ze iig niet zo best.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 23:04 schreef Wansmaak het volgende:
Geen kat?


Dan neem ik waarschijnlijk ook een kat. Maar dat is dan meer om op muizen te jagen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 22:58 schreef Mikeee het volgende:
Sorry hoor, ik hou ontzettend veel van honden maar wat is díe toch lelijk




Pas op!

Anders wordt Rhett the Boston Terrier boos!



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2007 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 23:05 schreef Chelman het volgende:
Tuurlijk. Maar ik woon in hartje centrum en zou het sneu vinden voor een grote hond om hier te moeten leven. Zo'n beest heeft ruimte nodig.

Gaat niet altijd op
Jack Russel heeft ook erg veel ruimte nodig ... (daarom zijn ook 9 van de 10 JR vervelende kutbeesten tegenwoordig


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 23:10 schreef Jenje het volgende:
Gaat niet altijd op
Jack Russel heeft ook erg veel ruimte nodig ... (daarom zijn ook 9 van de 10 JR vervelende kutbeesten tegenwoordig


JR's hebben niet zozeer de ruimte nodig als tijd en aandacht en een grasveldje om rondjes te lopen (dat is voor een Gebirgsschweisshund echt niet genoeg ). Mijn buurvrouw heeft een JR die precies een weekje ouder is dan mijn Boston. Zij begrijpt echter niet hoe je met dat beest om moet gaan en het is inderdaad een enorme flikker. Laatst is zij drie weken op vakantie geweest en hebben wij haar hond in huis genomen. Al na een week luisterde hij naar ons en na drie weken liet ik hem al loslopen (hij rende bij de buurvrouw altijd weg), hij luisterde als een baby. Nu is de buurvrouw weer terug...zij stond versteld....nu nog hopen dat ze onze tips opvolgt.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-02-2007 23:18 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 9 februari 2007 22:20 schreef Chelman het volgende:
Omdat de vorige topiqe reeds gesloten is:

Fila's zijn geweldige beesten. Zelf ga ik toch voor een Amerikaanse Bullie. Ik wacht wel totdat ik buiten de stad woon. Ik kan dat beest nu toch geen goede leefomstandigheden bieden. Zo'n beest heeft ruimte nodig en geen hondenuitlaatplaats.

Voorlopig houd ik het bij mijn Boston. Ik had echt niet verwacht dat het zulke gave beesten zijn. Enorm temperamentvol, nergens bang voor, ze zat gisteren een Dogue de Bordeaux uit te dagen...hahaha. Echt letterlijk een grote hond in een klein lichaam.


Kauwen aan een stok


Wat wil je van me?



Hier met dat snoepje!


Poseren.




Vandaag toch een jasje gekocht. In de sneeuw had ze het toch koud en ook als we lang in de park of aan zee zijn, krijgt ze het koud. Best duur nog zo'n jasje. €55. Wel lekker warm gevoerd en zeer dun.

Dat is geen hond


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-02-2007 23:19 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 9 februari 2007 23:03 schreef Chelman het volgende:
Een kalf neem ik als ik buiten de stad woon:




Dat is een hond!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2007 23:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dit zijn twee posts van iemand die een bepaalde hond neemt omdat het stoer is.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 23:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-02-2007 23:28 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Sorry, ik heb een hond en die heb ik niet genomen.
Stoer is hij al zeker niet, want het is een labrador en rent al weg voor een vlieg.
En als het aan mij ligt is dit tevens de laatste hond in mn leven..leuk om te zien, maar kost teveel werk.
Dus.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen