IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 01-11-2007 23:12 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2007 17:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wow zojuist de easy leader gekocht voor mn herder, het werkt tering goed!! binnen enkele seconden had hij het goed door normaal trekt hij behoorlijk, ik had het hem al aardig afgeleerd maar op sommige plekken probeerde hij het toch, en vooral bij afleidingen als andere honden en dieren en mensen die hij niet zo tof vind.

Het werkt met een bandje achter zn hoofd, en een heel wijd bandje om zn bek waar je riem aan bevestigd. Zodra hij een beetje trekt gaat die band om zn bek dicht en kan hij niet meer blaffen of bijten, maar zn snuit wordt ook nog eens naar jou getrokken. En als hij niet trekt kan hij makkelijk nog een tennisbal in zn bek houden. Ik wou eigenlijk een band met een paar puntjes erin zodat hij ook niet trekt, maarja dat wordt een stuk zieliger als hij door afleiding een sprintje probeert te trekken, en had niet zoveel verwacht van dit ding.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-11-2007 14:50 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-01-2008 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moon, wat voor hond hedde ge?


Lies
Usericon van Lies
Posted 08-01-2008 16:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Sinds kort hebben wij een Weimaraner in de familie en 'tis een verdomd slim (en welopgevoed!) beest. (En eigenlijk best mooi ook.) Alleen spijtig dat hij niet moe te krijgen is...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2008 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha, ja dat zijn trekjes van dat ras. Je moet ze ook goed bezig houden, anders zoeken ze zelf wat en dat zal vast de was niet zijn..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2008 15:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, één van onze honden had gisteren iets van een epilepsieaanval. Was voor de derde keer al. Duurt maar een paar minuten en dan is het weer goed....


spelfout weggehaald...


Lies
Usericon van Lies
Posted 09-01-2008 19:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 15:15 schreef Jenje het volgende:
Hahaha, ja dat zijn trekjes van dat ras. Je moet ze ook goed bezig houden, anders zoeken ze zelf wat en dat zal vast de was niet zijn..

Wij hadden vroeger een dalmatiër, en dat was ook al zo'n jachtig beestje. Gelukkig luistert de nieuwe iet of wat beter en is hij slim en handig (hoewel hij "poot" en "andere poot" maar niet wil begrijpen en verdorie niet eens kan aanbellen of deuren opendoen), dus het komt wel goed, denk ik.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-01-2008 21:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht



Nogmaals Rufus (BM 2 jaar), pas op het strand. Wel flink lopen kloten met hem, hij is 2 maanden aan het revalideren geweest van een elleboog operatie aan beide voorpoten ivm met een erfelijke afwijking. Zwaar balen want meneer bleek intrek als aanstaande dekreu, ging door dit verhaal helaas niet door. Met aankeuren werd de afwijking geconstateerd.

Dit is mijn nieuwe aanwinst die volgende week bij ons komt wonen.





Bazzio Attacks!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2008 0:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht



boris, flatcoater. Hij woont bij mijn ouders. Vandaag geholpen aan een grote ontsteking op zijn rug. Tja ouderdomsverschijnselen..




Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 8:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 21:20 schreef bazzio het volgende:


Nogmaals Rufus (BM 2 jaar), pas op het strand. Wel flink lopen kloten met hem, hij is 2 maanden aan het revalideren geweest van een elleboog operatie aan beide voorpoten ivm met een erfelijke afwijking. Zwaar balen want meneer bleek intrek als aanstaande dekreu, ging door dit verhaal helaas niet door. Met aankeuren werd de afwijking geconstateerd.

Dit is mijn nieuwe aanwinst die volgende week bij ons komt wonen.






Oh geweldig dat beest :D
Kwijlt die niet enorm? Hihi


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-01-2008 8:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Prachtbeest! Die Flatcoated retriever ook trouwens, lekker vrolijk ras


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2008 18:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een collega van me zit met een Old English reu, die moet van de huidige plek weg. Kan niet bij andere reuen.

Meer info heb ik nog niet, maar mocht er iemand interesse hebbeb, let me know.


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 13-04-2008 22:01 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ik heb sinds enkele weken een Franse Bulldog.
Ze heet Ulli, is fawn/gestroomd van vacht, en gek.

Ze is nu 3 maanden oud. Aan te raden deze beestjes!(Tot dusver dan!)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2008 8:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hond vermindert risico op allergie kinderen
Uitgegeven: 29 april 2008 08:38
Laatst gewijzigd: 29 april 2008 08:44

AMSTERDAM - Een hond in huis zorgt ervoor dat kinderen minder allergieën ontwikkelen. Dat blijkt uit Duits onderzoek onder 9000 kinderen, meldt persbureau Reuters.

De Duiters deden hun bevindingen na zes jaar onderzoek.

Kinderen die opgroeien met een huisdier, en in het bijzonder een hond, bleken een minder gevoelig immuunsysteem te hebben voor allergieën als astma, eczeem en hooikoorts.

De wetenschappers geloven dat jongeren door vroege blootstelling aan bacteriën op de vacht van het dier, een sterker immuunsysteem ontwikkelen.

Retrospectieve ondervraging

In eerdere studies werd al gesuggereerd dat de blootstelling aan huisdieren een beschermende werking zou hebben tegen allergieën, maar veel van die studies zijn gebaseerd op retrospectieve ondervraging van de betrokkenen over hun blootstelling aan de dieren.

De uitslagen van het onderzoek worden gepubliceerd in het European Respiratory Journal, meldt Reuters.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-07-2008 7:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

http://www.dumpert.nl/mediabase/164011/10c71044/woef._ik_ben_een_pliesiehond.html

hehe k snap wel dat mijn hond niet door de training kwam hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2008 9:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jongen bijt hond
Uitgegeven: 24 juli 2008 16:53

SAO PAULO - Een Braziliaans jongetje van elf heeft landelijke faam verworven door van zich af te bijten toen hij werd belaagd door een pitbull.

Gabriel Almeida speelde in de tuin van zijn oom in Belo Horizonte toen de hond hem aanviel, aldus Braziliaanse media donderdag. De jongen beet de pitbull in zijn nek om het beest in bedwang te houden. Uiteindelijk werd hij door omstanders ontzet.

Hechtingen

Gabriel had vier hechtingen in zijn arm nodig en is een hoektand kwijtgeraakt bij zijn avontuur, dat hij heeft mogen navertellen op diverse tv-stations.

"Ik hem hem bij zijn nek gepakt en gebeten", aldus Gabriel. "Niks bijzonders. Je kunt beter een tand verliezen dan je leven."
(c) ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2008 18:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Toen ik samen ging wonen met m´n wijffie hebben we een jonge herder uit het asiel gehaald. Werkte toen hier in het dorp en kon tussen de middag mooi het beessie uitlaten. Door omstandigheden, waaronder ander werk, was er plots veel minder tijd voor em en hebben we noodgedwongen na ruim een jaar een ander tehuis voor hem gezocht. Hier in het dorp, dus we kwamen em regelmatig nog tegen. Ik kreeg vandaag te horen dat ze hem gister in hebben laten slapen. Dier was nu echt helemaal op. De respectabele leeftijd van 15 jaar bereikt. Een geweldig leif beest! RIP.


spelfout weggehaald...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 18-10-2008 19:01 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Wij hebben twee border terriers. Zijn wel lieve en vrij vriendelijke beesten.


Wil je muilperen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2008 19:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 19:01 schreef jelmer2 het volgende:
Wij hebben twee border terriers. Zijn wel lieve en vrij vriendelijke beesten.


Border terriers? Geen Collies?


spelfout weggehaald...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 18-10-2008 19:07 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Nee gewoon border terriers.


Wil je muilperen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2008 19:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 19:07 schreef jelmer2 het volgende:
Nee gewoon border terriers.


Hmm, ken ik niet..

Edit: snel gegoogled. Ken ze wel idd, leuke hondjes

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-10-2008 19:14]


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2008 22:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm mn hond heeft nu opeens wel erg veel talgbulten, hij heeft er altijd wel wat last van gehad maar nu zitten er echt meer dan 15 op en onder zn huid.

k ben laatste tijd wel zalmolie gaan geven omdat daar de juiste vitaminen in zitten om kale plekken op zn rug te voorkomen. beetje jammer dat hij nu al last heeft want hijs is pas 5 en heeft eigenlijk nooit ergens last van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-11-2008 0:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nu hoeven die niet gelijk een probleem te geven. Let wel op dat ze niet groter worden....

weer wat foto's van mij.

Mijn Rufus:




Isis




Wat opdracht werk






Bazzio Attacks!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2008 1:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 november 2008 0:13 schreef bazzio het volgende:
Nu hoeven die niet gelijk een probleem te geven. Let wel op dat ze niet groter worden....

weer wat foto's van mij.



nee klopt normaal haalde ik ze ook gewoon zelf weg met een beetje plukken, maar nu is het opeens zo erg veel dat ik het idee heb dat dat niet zo gezond meer is, maar tis vooral irritant voor hem, echt gevaarlijk is het op korte termijn volgens mij niet.

wow vette beesten daarzo, alleen die laatste is wat oud, maar die staat wel gaaf op de foto.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen