|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Newf hebben niet eens zoveel ruimte nodig hoor, als je ze in het weekend fiks laat zwemmen bijvoorbeeld en goed wandelt zijn ze in huis erg rustig |
|
Ja, dat weet ik, maar ik vind dat zo'n grote hond lekker de ruimte moet hebben en niet in een kamertje of een mini-huisje. Eigenlijk vind ik dat voor elke hond gelden. Subtiel kamerolifantje |
|
Franka en haar JR buurjongen: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij redt het steeds nét niet hè, met de stok. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Die Boston van mij is op de een of andere manier juist veel sterker dan die JR. De JR is een mannetje en is iet groter maar hij legt het altijd af bij speelvechten en achter de bal aanrennen. Op de een of andere manier houdt ze enorm van rennen en apporteren wat enigzins vreemd is voor deze ras. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gelijk in verdediging, die Chelman. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eerder verbazing. Eigenlijk zou die JR haar flink een poepie moeten laten ruiken en dat doet hij niet. Achter een bal aansprinten hoort ze ook niet echt te doen en toch doet ze het wel. Ik denk dat het komt omdat zij veel omging met de bloedhond van mijn ouders toen ze heel klein was. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
klonen? er zijn grenzen! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-05-2007 23:57] |
|
de hond van mijn maat, een Groenendaler, pur sang wachthond, made for guarding das Loki zie signature |
|
in de zetel krijg ik ook een biertje? melk is ook goed [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2007 19:28] signature |
|
Mooie hond Hypnos! Stukken imposanter dan die gestoffeerde loempia's die er boven staan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
LOL! tis een mooi beest signature |
|
quote: Gaaf.. een WTF hond |
|
Hehe, gisteren voor den lol naar een hondenshow geweest. Op het laatste moment heb ik de mijne laten meedoen. Ze werd de tweede teef in show. Yeah. Bende Bostons Een geniale Cane Corso genaamd Ivan die we tegenkwamen. Twee Bulls Een dog de Bordeaux Een Central Asian Shepherd. Ik ben niet zo een herderfanaat maar deze is wel machtig. De boxer teefje die de show won. Geweldig beest. Ik wilde altijd een Amerikaanse Bull maar de laatste tijd zit ik ook over zo'n jongen na te denken. Een Perro de Presa Canario. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hahahaha, wat een lullig gezicht zeg.. hehe Sorry jongen, dit ziet er niet uit zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1... trieste burgerlijkheid FTW!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
@spectre: Hehe. Logisch. Aan de andere kant zie ik niet zo vaak andere Bostons want er zijn er niet zoveel. Die hierboven komen uit drie landen (om een idee te geven). Dan neem ik elke kans om kennis te maken met fokkers en andere bezitters. En zo heb ik de gegevens gescoord van een Deense en Duitse topfokker die waarschijnlijk mijn volgende Bostons gaan leveren. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-08-2007 9:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mwa, hij heeft een mooie zebraprint aan .. |
|
Och, hondjes. Ik denk dat ik een klein pietje heb, want ik wil zo graag een gigantisch paard van een beest! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hm, is dit een rare post of ligt het aan mij? |
|
Tsja, wat is raar, tis belgisch, volgens mij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik denk dat het aan jullie ligt. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Damn, wat een heersende hond. |
|
Bordeaux dogs zijn inderdaad zo gaaf! *knuffelreflex* Een kennis van mij heeft er ook een. Geweldig heerschbeest. Verrassend triviaal |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |