|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft Kamiel een tattoo? |
|
quote: Euh... je neemt toch geen tattoo om hem constant te verbergen? Bazzio Attacks!!! |
|
Trek dan een wifebeater aan. Maar goed, genoeg offtopic maar weer! Ik heb ook niks in dit topic te zoeken verder, geen liefhebber. Dag hoor! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Woef? en Kamiel dan? signature |
|
signature |
|
Keilam |
|
Mac deze week te logeren gehad. Het beestje is wel ouder aan het worden, wil lang niet meer zo ver lopen. Tot ze een konijn ziet, dan ziet ze er weer uit als een puppy. |
|
waarom heeft een hond geen snorharen als een kat? die de breedte aangeven signature |
|
euhh honden wel snorharen maar idd niet zo breed als katten. Honden hebben een betere geur en jagen niet 's nachts. Bazzio Attacks!!! |
|
Geur is meer geschikt voor lange afstand. Snorhaar is duidelijk echt voor kortere afstand. Wolven zijn sowieso wat grovere dieren die in groepen achter dieren jagen die vaak groter zijn dan henzelf. Een prooi die wat moeilijker te missen is zeg maar bovendien zijn wolven meer dieren het moeten hebben van een prooi uitputten. Katten zijn solitaire jagers die inderdaad vaak 's nachts jagen, maar ze jagen vooral ook op vogels en muizen die een stuk sneller en wendbaarder zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Amerikaanse Staffie; Moj slatki mali Vodka |
|
Mooi beest, jammer van die meuk om z'n hals. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ga jij je eens snel voorstellen, Invidia! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Gelukkig blijft 'die meuk' lekker zitten, aangezien je ze moeilijk los kan laten lopen in de Randstad. quote: Da's zo'n 5/6 jaar geleden al gedaan. |
|
quote: Waarom geen normale halsband ipv dit roze ding met spikes? Of ben je 15 ofzo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh en Randstad... :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jankerd :') |
|
quote:Opnieuw! Met foto's en cupmaten aub. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Die zien we nu niet meer voor 5 a 6 jaar gok ik..... Bazzio Attacks!!! |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kamiel wordt onnozel signature |
|
Kamiel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, die ook ja signature |
|
Hondjes! Hier momenteel aan het oriënteren en voorbereiden op de komst van een hond(je). Het liefst een middelgroot ras of mixje. Wat een keuze en wat een boel zaken om rekening mee te houden. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |