IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 22:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:51 schreef Jenje het volgende:
Hier slapen de honden gewoon in de mand of op ons bed. Wat ze maar willen, als ze eraf moeten (bed) gaan ze eraf. Als ze maar weten dat jij de baas bent en als ze je bed maar niet als hun plaats zien. Benches zijn zo zinloos, neem dan geen hond.


Goor man, honden in je bed. Woon je in een kraakpand ofzo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2013 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Goor man, honden in je bed. Woon je in een kraakpand ofzo?
Honden zijn gemiddeld schoner dan jouw kringspier. Die ligt toch ook in je bed?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 22:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:51 schreef Hypnos het volgende:
jip

bench in antraciet is er


blijkbaar moet hij er zelf inkruipen, dan pas is het zijn huis, anders wordt het zijn prison

blijkbaar


Goed dat je een bench hebt. Heel verstandig.

Je moet de hond niet tegen zijn zin dwingen maar je kunt hem wel stimuleren.

Zorg dat hij het verblijf in de bench gaat associëren met een leuke/lekkere beloning.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 22:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:53 schreef Jenje het volgende:
Honden zijn gemiddeld schoner dan jouw kringspier. Die ligt toch ook in je bed?


Laat je je honden ook meevreten uit de frituurpan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-06-2013 22:56 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:51 schreef Jenje het volgende:
Benches zijn zo zinloos, neem dan geen hond.


+1


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2013 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

benches zijn wel fijn als de hond zich er goed voelt

zelfde bij katten, die draagdingen zijn er niet alleen om ze mee te nemen naar de dierenarts. Als ze even rust willen en ze gaan er naartoe dan ben je goed bezig.


een mand mag natuurlijk ook, maar das niet handig als vervoermiddel


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-06-2013 23:01 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Waarom niet gewoon een mand ipv zo'n mobiele gevangenis?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2013 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Laat je je honden ook meevreten uit de frituurpan?
Laat je je vriendje ook je wcpot leeglebberen (als in, waar gaat dit over?)


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 23:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:01 schreef Dying Embrace het volgende:
Waarom niet gewoon een mand ipv zo'n mobiele gevangenis?


De bench die je als de hond zindelijk is en gewend is in huis en dus de regels goed genoeg kent te vervangen door een mand.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2013 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 22:59 schreef Hypnos het volgende:
benches zijn wel fijn als de hond zich er goed voelt

zelfde bij katten, die draagdingen zijn er niet alleen om ze mee te nemen naar de dierenarts. Als ze even rust willen en ze gaan er naartoe dan ben je goed bezig.


een mand mag natuurlijk ook, maar das niet handig als vervoermiddel
Je moet je hond gewoon leren dat alleen zijn prima is, daar heb je geen bench voor nodig. Benches zijn voor hondeneigenaren die steeds zeuren dat er haren liggen en dan de hond steeds in de weg loopt. Koop dan een hondenbeeldje. Je hond is onderdeel van je gezien, en compleet niet te vergelijken met een kat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-06-2013 23:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

@ hypnos: Katten gaan hier normaal overal in liggen. Maar als ons draagding van zolder ineens beneden staat, dan mijden alle 4 het ding, want het betekent dierenarts, hehe.

En als een kat het wel leuk vindt om in zo'n ding te liggen, als het deurtje of wat dan ook dicht gaat, dan is het uit met de pret, lijkt me.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-06-2013 23:04]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-06-2013 23:03 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:02 schreef Onweerwolf het volgende:
De bench die je als de hond zindelijk is en gewend is in huis en dus de regels goed genoeg kent te vervangen door een mand.


Daar is geen bench voor nodig.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 23:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:01 schreef Jenje het volgende:
Laat je je vriendje ook je wcpot leeglebberen (als in, waar gaat dit over?)


Waar het over gaat?

Jij laat je hond blijkbaar bij je in bed slapen dus ik vraag me of dat beest ook je andere menselijke gewoontes met je deelt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2013 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:03 schreef Dying Embrace het volgende:
Daar is geen bench voor nodig.
Like


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 23:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:03 schreef Dying Embrace het volgende:
Daar is geen bench voor nodig.


Nodig is het niet. Wel zeer handig. En het wordt sterk aangeraden door alle erkende fokkers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 23:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:03 schreef Jenje het volgende:
Je moet je hond gewoon leren dat alleen zijn prima is, daar heb je geen bench voor nodig. Benches zijn voor hondeneigenaren die steeds zeuren dat er haren liggen en dan de hond steeds in de weg loopt. Koop dan een hondenbeeldje. Je hond is onderdeel van je gezien, en compleet niet te vergelijken met een kat.


Jij hebt duidelijk totaal geen benul waar je het over hebt. Een bench is niet bedoeld om je hond er 24 uur per dag in op te sluiten maar om hem er 's nachts in te laten slapen of op momenten dat je er niet bent en de hond nog niet vertrouwd alleen kan worden gelaten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2013 23:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:03 schreef Jenje het volgende:
Je moet je hond gewoon leren dat alleen zijn prima is, daar heb je geen bench voor nodig. Benches zijn voor hondeneigenaren die steeds zeuren dat er haren liggen en dan de hond steeds in de weg loopt. Koop dan een hondenbeeldje. Je hond is onderdeel van je gezien, en compleet niet te vergelijken met een kat.


ja, dat zeker. Zoals 's morgens beneden komen, even knuffelen, naar de badkamer gaan en dan na 5 minuten terugkomen. Dat ze geen verlatingsangst of zo krijgen.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2013 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ hypnos: Katten gaan hier normaal overal in liggen. Maar als ons draagding van zolder ineens beneden staat, dan mijden alle 4 het ding, want het betekent dierenarts, hehe.

En als een kat het wel leuk vindt om in zo'n ding te liggen, als het deurtje of wat dan ook dicht gaat, dan is het uit met de pret, lijkt me.





echt?

misschien zijn die van ons te nieuwsgierig of gewoon dom


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2013 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nu, de vriendin heeft alvast twee weken verlof genomen voor de pup. Kwestie van gewenning en om er optimaal van te genieten


ja, ik ben nu officieel overbodig geworden


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2013 23:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2013 23:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Over het algemeen niet maar dat verhaal van de pup mee nemen naar de slaapkamer zodat je hem kunt aaien als 'ie begint te janken is werkelijk te achterlijk voor woorden. Zo leert het beest juist dat als hij ongewenst gedrag vertoont (janken, krabben, kwijlen, blaffen, etc.) de aandacht krijgt die hij wil. Geef je daar aan toe dan heb je later een stierlijk vervelende slecht opgevoede hond die je liever kwijt dan rijk bent.

Die pup kan prima de hele nacht in z'n bench liggen. Hij houdt vanzelf op met janken en gaat slapen en de volgende ochtend leert hij dat jij terugkomt als het buiten weer licht is en ook dat het dan weer tijd is voor knuffelen en spelen en niet midden in de nacht terwijl het donker is.

Een hond opvoeden is echt puur een kwestie van logisch nadenken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-06-2013 23:47 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2013 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:


Een hond opvoeden is echt puur een kwestie van logisch nadenken.


helaas zijn mensen nogal emotionele wezens


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2013 0:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Als je emo bent moet je geen hond kopen maar een scheermes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2013 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of alletwee


signature


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen