|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vervelend om te horen/lezen, maar goed om te zien dat jullie er zo realistisch over zijn Veel sterkte en plezier gewenst, laat dat beestje maar nog even genieten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gisteren nog even naar drents/friese wold geweest om te wandelen .. na 20 minuten weer omgedraaid .. beessie trok het niet meer .. |
|
Dat is naar, maar dat hoort er vanaf nu gewoon bij (zoals je zelf natuurlijk ook wel weet...). Wel goed dat je het blijft proberen in ieder geval, met helemaal geen beweging meer is het waarschijnlijk een stuk sneller voorbij. Hond van m'n ouders heeft een beetje hetzelfde. Nog geen aanwijsbare grote kwalen, maar wel duidelijk minder conditie en levendigheid. Maar wel altijd nog heel mooi om te zien als hij weer eens echt opleeft en rondrent alsof hij een pup is, hehehe. Een stuk korter dan destijds, maar toch Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is logisch dat een oudere hond minder energie heeft hoor, betekent an sich nog niets. Drie maand geleden had ik ook niks aparts gezien bij onze hond .. kan soms erg snel gaan. |
|
signature |
|
Like, iew, busted! Mijn Sjakie. (Met zijn heerlijk ego) |
|
quote: wat een coole foto! |
|
een jack russel die jacky heet .. sjees .. |
|
En dan doe je een poging je kamer op te ruimen, heeft het beest weer een maffe bui. |
|
quote: Mooi beest! Vrienden van me hebben huskies, qua uiterlijk heel mooi maar ze zijn me toch té wild... Ik wil over een tijdje over een hond, maar weet nog niet wat; een Airdale terrier, zwarte Labrador, Staby of gewoon een mix-ras. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
de onze is zojuist bevallen van 4 kerngezonde puppies... ik heb een aantal foto's kunnen schieten |
|
Flink aan het twijfelen hier. Zojuist een puppy aangeboden gekregen voor niks, kruising Engelse bulldog met iets onbekends, maar wel een grote hond denk ik want ze waren behoorlijk aan de maat. Mijn kids en ik zijn er al uit, nu de vrouw nog om proberen te lullen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iemand hier nog tips om een hond het makkelijkst op ander voer over te laten gaan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
.. gewoon geven? Gaat hier meestal goed, kan zijn dat het er 1 of 2 keer uitkomt maar goed .. |
|
quote:Aangeboden? Let er wel op dat de pup goed verzorgd is en door een dierenarts gechekt is op de standaard ziektes en ga bij grote honden na of de ouders HD hebben of erg gevoelig voor zijn. Anders loop je veel risico een erg bekende van de dierenarts te worden, en die zijn DUUR. |
|
quote: Hmmz, mondjesmaat wat geven en langzaam naar de volle pond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan ook, beetje afhankelijk hoe voer gericht de hond is .. die van ons vreet alles dus dat ging eigenlijk elke keer goed. |
|
Gister tijdens het uitlaten van de hond lag er een stuk plastic op straat, en als je dan 20 weken oud bent en geen idee hebt wat het is, is dat soms best eng ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: De man van het asiel vertelde ons dat na 24 uur vasten je ander voer kunt omdat de hond er maar kort gezeten heeft. Ik zie wel, anders wordt het dweilen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Plaag de hond! |
|
quote: Gave beesten zijn dat ja. |
|
quote: Leuk filmpje en zeer herkenbaar. Typisch boxergedrag. Mooi beest ook trouwens! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Honden eten lichaam baasje op Uitgegeven: 17 december 2009 10:04 AMSTERDAM - De Amerikaanse politie heeft vorige week in Papillion, een voorstad van Omaha in Nebraska, twee hondjes aangetroffen die een deel van het lichaam van hun baasje hadden opgegeten. De man was al twee weken dood, zei de politie woensdag. Hij had zelfmoord gepleegd. De dierenbescherming van Nebraska liet weten dat de hondjes in uitstekende gezondheid verkeren. Omdat de honden twee weken zonder water en voer hebben gezeten, is hun gedrag goed te verklaren, aldus woordvoerder Mark Langan. Psychologische schade zullen ze niet aan het voorval overhouden, zei hij. "Ze hebben geen herinneringen zoals mensen." © Novum Gelukkig maken de hondjes het goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |