|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Anuki is echt een schatje, ze heeft een supergoed karakter. Ze is wat wild, maar dat hoort bij de honden. Voor een wolfhond luistert ze nog best goed, en het is echt een vredestichtertje. Ze zou een perfecte hond zijn om mee te fokken, ware het niet dat het arme beestje last heeft van epileptische aanvallen. Deze foto is overigens gemaakt toen de andere hond aan haar hertenkopje wilde komen...mooit niet dus. |
|
quote: hehe tof ja die saarloos luistert dan ook normaal voor een saarloos. T blijven wolfshonden. Ook echt wel een tof beest maar nu een beetje wild omdat het een puberende reu is. wel zonde van die epilepsie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nog wat foto's: |
|
Chef: [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 07-04-2010 13:53] |
|
Slaap zacht knul |
|
Sterkte man.. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ja. Hoe oud is hij geworden? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sterkte Jenje! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:ruim 14 |
|
quote: Zo een heb ik er En ja die problemen komen erg veel voor, mijn hond heeft ook allerlei kwalen en is verder psychisch ook nog eens volkomen gestoord. Maar wel leuk beest verder |
|
Sterkte Jenje! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel een nette leeftijd voor een hond, maar het maakt het verdriet er natuurlijk niet minder om. Sterkte. |
|
Goed klote man. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
haha vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook nog een foto van 2 seconde later en een hond over de tafel. . Bazzio Attacks!!! |
|
Ik mis m'n koetje hier. Maf beest Koninklijke hond. Maar wél lief. |
|
quote: Nee, hij heeft zijn bokkensprongen aardig onder controle. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hee, De Tegenpartij heeft zijn shag laten liggen. |
|
Zat al onder de kattenkwijl natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien zit er een touwtje aan, en zit 'ie heel sneaky achter een struik te wachten tot iemand hem probeert te pakken. |
|
hehehe... Hier de beestenboel. Bazzio Attacks!!! |
|
Damn, kun je zelf nog wel ergens zitten zo? |
|
in de mand? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |