|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dacht ik al! Typisch Grieks zwerfbeest, ik heb ook zo een zwart-wit schone gehad. |
|
quote:http://www.shhh.nl Hele mooie beagletjes die een goed thuis zoeken :D |
|
quote: Oké, dat ging snel. Wederom een zwart-witte dame in mijn leven. Zouzou is haar Griekse naam en ze is een vuilnisbak van 4.5 maand oud. Eigenwijs, een schooier en een enorme knuffelkont. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-10-2015 22:48] |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
+1 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: vind ik dat ik de andere (griekse) dame ook wel wat aandacht mag geven :p |
|
Ook een leukerd. maar ik heb een zwak voor de zwart-witjes. Beestje doet het super. Is wel erg op mij gericht, en wat jaloersig. Buiten dat: zindelijk, luisterend naar basiscommando's, slaapt goed door en lief naar mens en kind. |
|
Aaww wat een schatje Silence! Wat fijn dat je weer een hond in huis hebt. |
|
quote: Ja, dank ! Ik ben zelf ook echt heel blij. Altijd iemand vrolijk als ik wakker word of thuis kom, heerlijk. |
|
Het gaat goed met onze hond. Hij kan inmiddels alleen thuis zijn zonder in de bench opgesloten te zitten, en blaft ook niet meer volgens de buurman. Zo zie je maar, zelfs een beest van 12 jaar oud kan nog opgevoed worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Awwwww http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo lijkt hij lief maar we gaan een hoop werk aan hem hebben eigenwijze donderstraal. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ze was zo klein, en lief. Nu heeft ze vooral veel streken. En veel tong. |
|
Mooi beessie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jij hebt ook een mooie. Mits je hem niet te veel voert, dan wordt de stabij snel een bijzettafeltje. Ik denk dat er in de mijne ook een stabij huishoudt. Stippenpoten |
|
quote: Zo gisteren kreeg dit verhaal een staartje ala slechte House aflevering. Na braken ging het goed met Fos en was erg actief weer en at goed. Tot gisteren middag toen bleef hij maar slapen was loom, erg warm at niet en wilde niet spelen. Ik was alleen op werk 2,5 uur reizen van huis dus ben een dierenarts in de buurt gaan opzoeken. Daar aangekomen is er koorts geconstateerd, wat overeen kan komen met zware metalen vergifteging. Dat had ik dus ook vertelt aan de DA en die ging daar op verder, en vertelde ook dat bij zware metalen vergifteging chelatie therapie wordt toegepast. Dus hij ging gewoon even googlen en schreef een recept uit. Dat moest afgehaald worden bij een humane apotheek dus ik uiteindelijk met veel moeite aangekomen bij een ziekenhuisapotheek, blijkt het middel niet in Nederland verkrijgbaar te zijn. Het alternatief was EDTA waar de dierenarts niet aan kon komen maar wat wij toevallig in het lab hebben staan. Dus zijn advies was dat ik die oplossing zelf ging maken. Hele recept gekregen en ik moest dus ff spuitjes gaan halen omdat het onder de huid ingespoten moest worden. Maarja dit voelde natuurlijk niet goed, ik werk dan wel in een DIY lab en vertrouwde wel mijn eigen kunnen in het maken van de oplossing en het toedienen maar de hele aanpak is bijzonder vreemd en wilde nog extra zekerheid over dosis en bijwerkingen en alles. Dus na contact met eigen dierenarts besloten het niet te doen omdat hij nooit van chelatie behandelingen had gehoord en dat het zeker niet gebruikelijk is en dat hij eerst liever contact op wilde nemen met veterinair centrum in Utrecht. Uiteindelijk na een momentje rust en wat extra googlewerk besloten het niet te doen, zeker niet omdat chelatie bijzonder nauw luistert en eigenlijk alleen door experts uit gevoerd dient te worden met regelmatige vaststelling van bloedserum waardes. Het lijkt er dus op dat meneer gewoon wat gegoogled heeft op iets waar hij niet veel meer expertise voor heeft dan ik, maar wel even binnen enkele minuten lichtzinnig een besluit heeft genomen. En gewoon even over het feit heen gelopen is dat er serieuze bijwerkingen aan zitten. Ik maak dagelijks beslissingen voor DIY projecten als niet expert aan de hand van fervente google searches, maar het lijkt erop dat ik minder snel zo'n gok doe voor projecten die met niet levende dingen. Daarnaast blijkt uit navraag bij de faculteit in Utrecht dat eigenlijk nooit zware metalenvergiftiging speelt bij inslikken van batterijen. Dus hij heeft waarschijnlijk alleen geirriteerde maag en darmen... echt WTF ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Was het niet een dierenvoedingsdeskundige? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Je zou het bijna zeggen, maar die zou meer batterijen aanraden ivm de zinc en mangaan die erin zitten. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-09-2016 16:09] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar wel ernstig kut Hopelijk gaat het snel weer beter met het beestje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dierenarts from hell. Was de naam Mengele? sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nouja ik overviel hem met allerlei achtergrond info en hij kon zich erg vinden in mijn redenering maar ik kom natuurlijk wel voor een gedegen advies van een dierenarts. Als hij er echt geen ervaring mee heeft moet hij dat zeggen. En voor een onbekende behandeling voor te schrijven moet je wel de risicos afwegen en op zn minst de gehele alinea lezen van je google search. En hij schreef EDTA voor maar dat moest wel CaEDTA zijn. Erg belangrijk verschil voor deze behandeling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |