IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-02-2007 0:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vandaag nog even met een amerikaanse bulldog wezen stoeien. Ik weet nu echt wat mijn volgende hond wordt, als de drie die we nu hebben er niet meer zijn.


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-02-2007 0:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een domme, slappe titel heeft dit topic, maar goed; er zijn er meer zullen we maar zeggen..

Honden kunnen zeker leuk zijn, als ze maar niet -teveel- blaffen en zolang het baasje de drollen van de straatstenen opruimt!

En ze moeten verder ook niet ranzig goor zijn; zo had een puppy van een maat van me laatst in de huiskamer een drol gescheten en em daarna opgegeten om vervolgens een strontboer te laten! Lachuh om te vertellen maar je wil het niet meemaken..Nu heeft de vriendin een tandenborstel voor em gekocht.. leuke levende speelknuffels maar de ranzigheid gaat mij iig veel te ver!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-02-2007 0:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach, die van ons likken ook hun piemels en daarna mijn gezicht....


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-02-2007 0:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Eigenlijk krijg je dan dus een hondelul over je uitgesmeerd..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-02-2007 0:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2007 0:33 schreef Mutilator het volgende:
Eigenlijk krijg je dan dus een hondelul over je uitgesmeerd..


Ja, eigenlijk wel.


spelfout weggehaald...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-02-2007 12:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Nou ja die hond van chelman is niet echt lelijk, maar zeker niet mijn smaak. Hij/zij heeft wel een leuk koppie en ik ga voor de bulldog maar dan voor de Engelse Bulldog. Maar ik vindt dat hij wel een punt heeft. Als je in de stad woont kan je beter een kleinere hond nemen. Wij wonen daartegen in een klein dorpje met het bos 1 min van ons huis.




VROLIJK...


[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 11-02-2007 12:36]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2007 12:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Werkelijk ook schitterende honden, maar persoonlijk niks voor mij, omdat ik graag urenlang met de honden door het bos loop. En Engelse buldoggen trekken dat niet helaas...


spelfout weggehaald...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-02-2007 12:54 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik ook niet, dus of dat nou aan het type hond ligt...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2007 12:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2007 12:54 schreef Wansmaak het volgende:
Ik ook niet, dus of dat nou aan het type hond ligt...


Hehe, dan is een Engelse bulldog dus iets voor jou. 10 Minuten lopen en dan snakkend naar adem op de bank neerploffen hehehe....


spelfout weggehaald...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-02-2007 12:57 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hehehe, ik hou het wel bij katten, helemaal niet lopen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-03-2007 10:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hou de enige legitieme viervoeter idd maar thuis..

Meisje krijgt kop vermiste hond cadeau

Een meisje kreeg wel een heel luguber cadeau. De 17-jarige Crystal Brown uit het Amerikaanse stadje Saint Paul ontving twee weken geleden een grote ingepakte doos. Toen ze het geschenk opende vond ze een heleboel snoep en een vuilniszak. In het plastic verpakt zat de kop van haar vermiste hond Chevy.

De Australische herder verdween een maand geleden in Minnesota. Het meisje was ten einde raad en verspreidde posters met daarop de afbeelding van haar vermiste viervoeter. Het nieuws heeft in de VS voor heel wat beroering gezorgd. Er wordt een beloning van 2500 dollar uitgeloofd voor de tip die leidt naar de dader.

De politie gaat uit van een geïsoleerd incident. Commissaris Jim Gray gaat ervan uit dat de dader de familie kent. "We kennen het motief nog niet, maar zoiets doe je toch niet met iemands huisdier", zegt hij. Brown heeft ondertussen een nieuwe hond, maar ze hoopt dat de moordenaar van Chevy snel wordt opgepakt.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 16-03-2007 10:43 by Der_Ries Wijzig reactieProfiel van Der_RiesQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2007 12:57 schreef Wansmaak het volgende:
Hehehe, ik hou het wel bij katten, helemaal niet lopen.

Katten FTW


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2007 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2007 23:03 schreef Chelman het volgende:
Ja ik wil op het platteland wonen. Ik wil ook een paar koei'n en geit'n en schoapies, en ganzen en eendjes en af en toe gaan jagen in de bos. Echt!


+1, lekker buiten af wonen, wat beessies, hangbuikzwijntje enzo ..

En liefst wat deense doggen .. zulke mooie honden ..


brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 16-03-2007 13:23 by brekebeen Wijzig reactieProfiel van brekebeenQuote dit bericht

mocht ik ooit ruimte genoeg hebben voor een hond (boerderie lijkt me ook wel wat), dan wordt het een corgi:

grote hond op kleine pootjes (heb een hekel aan handtas-formaat hond en grote honden lopen mij omver...), en slim dat die beesten zijn!


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 16-03-2007 18:46 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Ik hou meestal totaal niet van aggresiefgebouwde honden maar ik vind dat een hond wel een echte functie moet hebben hoor, zoals bewaken of zo.

Wat heb je in hemelsnaam aan zo'n klein hondje haha, neem dan een kat.

Ik weet wel dat ik nooit meer een harige hond neem, ten eerste ze stinken zo gauw en dat verharen........


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2007 20:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2007 18:46 schreef Davidian het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam aan zo'n klein hondje haha, neem dan een kat.

Wat heb je aan een kat dan


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 16-03-2007 20:15 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2007 18:46 schreef Davidian het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam aan zo'n klein hondje haha, neem dan een kat.

Wat heb je aan een kat dan

Die kunnen nog muizen vangen

Al kwam die van ons liever met levende kikkers thuis...


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 16-03-2007 21:14 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Dit is ons hondemonster Whiskey. Wel een wat oudere foto al, hier is ze een jaar ofzo, nu is ze 5.



Moeder was een Friese stabij, vader niet 100% zeker, maar waarschijnlijk een Mechelse herder.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2007 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah wij hebben ook stabij kruising, karakterbeessies


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 16-03-2007 21:57 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Kun je wel zeggen, en wij zijn zulke geweldige goede hondenopvoeders, ze is een ieniemienie rampje geworden, maar wel lief. Per ongeluk erop getraind om de katten af te straffen als ze iets doen wat niet mag... zodra er in huis iets begint te piepen wordt er een kat bij zijn nekvel gegrepen omdat mevrouw dan denkt dat ze op het fornuis zitten.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2007 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Katten dienen getergd te worden door de hond.


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 16-03-2007 22:00 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

Alleen maar soms, katten zijn ook leuk. Andersom is het net zo hard het geval. Ik zal van het weekend es zien of ik nog foto's kan vinden van toen ze pup was. Ze sliep in de bench op de deel en toendertijd hadden we ook een stuk of 4 kittens rondlopen, en elke ochtend lagen ze met zijn allen knus samen in de bench, zo lief!


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 19-03-2007 17:31 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Zijn bloedhonden legaal btw? Ik vind dat echt zulke coole beesten, lekker lomp maar wel altijd zo serieus


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2007 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor zover ik weet wel ... alleen pitbull's en wat andere vechthondrassen ..


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2007 21:12 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

awww kwam net een foto tegen van mn woefje
r.i.p.



die van mn zus, lief beessie



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen