|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is een vrij excentrieke dame. |
|
|
|
Awwww! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb me gisteren aangemeld voor de laatste module vancursus Kynologisch Instructeur. En dan nog verder voor kynologisch gedragstherapeut. Subtiel kamerolifantje |
|
Ben in principe meer een liefhebber van katten, maar deze hond is echt vet, zie hem genieten [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 03-04-2011 22:21] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+ |
|
Flebbie heeft iets met opel monza's, meen ik. Iig. http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/06/chihuahua_lelijkste_hond_ter_w.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waar? Ik volg zelf een cursus KI bij Kynocademy te Zwolle, heb nu de eerste 2 modules binnen, nu de 3de nog. Lekker dansen! |
|
Kunstmatige inseminatie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://www.partycity.com/product/triceratops+dog+costume.do?sortby=ourPicks&size=all&navSet=179241 Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iemand nog een hondje (Mastino ) adopteren? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
oooh, geweldig beest. Kan me niet voorstellen dat niemand 'm wil. Zal eens rondvragen. |
|
Even wat foto's van onze trouwe viervoeter. Eigenwijs als de pest, maar een geweldig beest! |
|
Gaaf beest |
|
Ik zag van de week een bonsai herder, echt een tof beest ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meneer heeft een Labrador van vijf jaar oud (men denkt echter altijd dat het nog een pup is van een jaartje), echt een belachelijk beest! Binnen bang voor laminaat, trap lopen en keukens en heeft soms dagen dat hij zijn mand niet in of uit wil. Buiten is het een adhd hond die huppelt, rondjes springt (net een konijn) en het liefst de hele dag buiten rent. Hartstikke lief verder hoor, maar soms.. Ahja het hondje van mijn stiefmams is bang voor zijn eigen spiegelbeeld in het waterbakje en bang in het donker. |
|
quote: Dit is wel echt een ras dat ik in huis wil. Maar zal nog even moeten wachten. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
De koe is een weekend hier aan het logeren. Sluipend naar de barbecue. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-06-2012 13:47] |
|
quote: Niet alleen bij vrouwen geen smaak zo te zien. Dit is absoluut een van de lelijkste hondenrassen op deze aardkloot hoe lief ze ook mogen zijn. Smerige kwijlerds met een kreukelhoofd. [/mening] quote: Koe denkt: Vleesch !!1! Koe is [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-06-2012 14:05] |
|
Wat een heerlijk beest, Silence. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Is ze zeker! Stinkend eigenwijs (zowel met als zonder komma ertussen), ondeugend en lief. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |