IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 05-01-2020 10:42 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht



Ik ben net een zwanger wijf met die puppy.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 05-01-2020 18:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2020 7:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Ben mijn hond netjes in het asiel gaan halen hoor. Vorige eigenaar heeft hem afgestaan toen hij ongeveer 9 maanden oud was.

Puh.

Ik heb sinds een jaar ook weer een herplaatser, een herder kruising. Is nu 12.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-01-2020 20:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Goed bezig! Oudere honden vinden al moeilijker nog een nieuw gezin. Veel plezier mee?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-01-2020 13:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2020 10:42 schreef Deceptikoen het volgende:


Ik ben net een zwanger wijf met die puppy.
Wel goed zijn neus insmeren met zonnebrand! Waarom wil je er eigenlijk mee fokken?




Hier gaat het steeds beter tussen onze zwervers. Samen eten is nog een ramp (allebei een periode van honger gekend,ik krijg het er niet meer uit. 'Gelukkig' alleen nijd naar elkaar, ik mag alles afpakken).


Zouz houdt van sneeuw.


Miko niet van regen (we moesten onze camper uitgraven, zat meneer 2 uur onder een paraplu).


Kangaroo's




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2020 13:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-01-2020 16:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Die laatste doet me hier aan denken:



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-01-2020 17:14 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2020 13:31 schreef Silence het volgende:
Wel goed zijn neus insmeren met zonnebrand! Waarom wil je er eigenlijk mee fokken?

Neusje is al een stuk zwarter, ze worden standaard met witte neusjes en voetzolen geboren, dat trekt bij.

En waarom fokken, goeie vraag. We wouden sowieso al een 2e hond als maatje voor Sil, en toevallig kwam dit zo op ons pad. Mijn nichtje fokt met dit ras, en had puppy's, en belde me omdat ze wist dat wij een 2e hond wouden.


quote:

Hier gaat het steeds beter tussen onze zwervers. Samen eten is nog een ramp (allebei een periode van honger gekend,ik krijg het er niet meer uit. 'Gelukkig' alleen nijd naar elkaar, ik mag alles afpakken)

Baknijd, tsja, lastig. Heb ook een hond gehad die periodes van honger gekend had, heeft wel een tijd geduurd, maar uiteindelijk ging het eruit.




Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-01-2020 22:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2020 20:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Goed bezig! Oudere honden vinden al moeilijker nog een nieuw gezin. Veel plezier mee?

Geen spijt van, het is een hele actieve en lieve hond.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 22-02-2020 21:04 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht





Sinds donderdag is Abby hier, en ze was eigenlijk meteen vriendjes met Sil


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-02-2020 20:51 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Mooi dat het goed gaat!

Hier nog een oudje van toen ik een pup erbij nam (helaas beide al overleden ) Ging vanaf dag 1 ook perfect.


Bazzio Attacks!!!


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 17-04-2020 21:13 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht


Abigail is nu 4 en een halve maand, en heeft maar twee standen, aan, en uit, enorm lief en aanhankelijk beestje.

Gaat hartstikke goed samen met Sil, alleen tegelijk uitlaten is nog niet echt een succes, niet omdat dat niet gaat, maar ze wil dan alleen maar spelen en doet dan vaak niks, hehe


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-04-2020 21:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mooi koppie!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-04-2020 21:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2020 13:31 schreef Silence het volgende:

Hier gaat het steeds beter tussen onze zwervers. Samen eten is nog een ramp (allebei een periode van honger gekend,ik krijg het er niet meer uit. 'Gelukkig' alleen nijd naar elkaar, ik mag alles afpakken).


En tegenwoordig eten ze 'naast' elkaar (anderhalve meter afstand!) en kunnen in dezelfde ruimte ieder op een bot knagen


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 17-04-2020 23:20 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 17 april 2020 21:13 schreef Deceptikoen het volgende:

Abigail is nu 4 en een halve maand, en heeft maar twee standen, aan, en uit, enorm lief en aanhankelijk beestje.

Gaat hartstikke goed samen met Sil, alleen tegelijk uitlaten is nog niet echt een succes, niet omdat dat niet gaat, maar ze wil dan alleen maar spelen en doet dan vaak niks, hehe
Mooi beest. Lievvv.

[Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 17-04-2020 23:21]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-04-2020 9:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 29-05-2020 21:46 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Abby is nu 3,5 maand bij ons. Gaat super goed, en ze groeit super hard Nu al 33 kg, en ze is net 6 maanden.

En... we hebben nog een puppy
OK, deze is maar tijdelijk, die vangen we even een paar maanden op totdat ze naar haar eigenaar toekan, en dan gaat ze weer weg.

Maar dat maakt haar niet minder lief, 9 weken oud, en ze heet Freekje. Niet mijn hond, niet mijn naam, hehe.









KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 30-05-2020 9:13 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-05-2020 9:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Iemand met normale honden en niet met van die Gratjes.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2020 9:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Smel-ten


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 31-05-2020 0:15 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

De foto's zijn mooier dan de werkelijkheid hoor, hehe.

Freekje is een vrij pittige tante, hehe, wat een gepiep en gekef. Zij en Abby spelen erg veel, en liggen ook vaak bij elkaar te slapen tot nu toe, en Sil kan weer lekker rustig liggen zonder dat er in zn staart of oren gehapt wordt, wat nu toch nog wel eens gebeurde, hehe.

Heel fijn dat Freekje en Abby zo goed spelen en samen willen zijn, maar dit zorgt meteen al voor een dilemma, want we mogen haar in huis houden als we willen, maar willen we dit? 3 van dit formaat is wel veel en groot enzo. Nu is dat allemaal wel prima, want mooi weer en grote tuin dus ze gaan heel de dag naar buiten, maar het wordt ook ooit weer slechter weer, en dan ligt er wel 170 tot 180 kilo hond binnen.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 06-06-2020 22:31 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Een week verder.

Gaat eigenlijk prima. Maar ik heb makkelijk praten omdat ik gewoon ben werken overdag. Maar zonder gekheid, het valt me allemaal weer erg mee, tot nu toe. Ja, deze is wat feller dan Abby, maar ze is nu al een stuk rustiger, en ze spelen elkaar goed moe, dat is wel ideaal.









[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 06-06-2020 22:33]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-06-2020 22:37 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Aww


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-06-2020 22:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

anderweerwolf?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 28-06-2020 16:53 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ze doen het nog steeds prima met zn drieen



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-06-2020 17:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Je moet wel een groot huis hebben voor drie van die broodschuren.

Of het niet erg vinden als de bijzettafels inclusief wat er op stond door de kamer vliegt als die het met z'n drieen op de heupen krijgen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen