|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
signature |
|
quote: |
|
Wow nu pas na de derde of vierde keer zie ik dat het geen zwaar misvormd hondje is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Met die anusneus ook. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
signature |
|
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171129_03214537 de kranten hebben de hond ook gevonden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2017 13:45] signature |
|
quote: Ja, dat is echt heerlijk bij zo’n Berner. Ze zijn altijd vrolijk en onbezonnen. Fantastisch karakter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Onbezonnen dekt de lading aardig bij deze ja. |
|
Bij mij gaan ze, wat ik ook doe en hoe goed ik ze ook (probeer te) verzorg(en), altijd vrij snel dood. |
|
Excuus, bovenstaande post had in het plantentopic gemoeten. |
|
Op d'r mooist Mevrouw de angsthaas (ze ligt naar een kampvuur te kijken, doodsbang voor vuur) Hier gaat het nog steeds elke week iets beter. Ze wordt steeds minder bang voor mensen(/mannen). Heel fijn. Wel is ze erg waaks in de tuin, dat is niet een geschikte ontmoetingsplek. En ze gaat steeds minder goed samen met (dominante) teefjes. |
|
quote: de honden die ik had gingen ook vrij snel in een vegetatieve toestand signature |
|
quote: Hier precies andersom, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sneeuwstormen |
|
Doet me om een of andere manier wel een beetje hier aan denken: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een rustig topic. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Huilen over de kattten van Snaack is dan ook de hype van dit moment. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij hebt het liever over de anus van WMP. Zo heeft ieder z'n voorkeuren. |
|
O. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou ja, ik wou over een Deense dog gaan posten maar ik durf niet meer. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Als het een kleintje is, dan kan het wel, geloof ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Daar zou ik ook voorzichtig mee zijn. Voor je het weet leeft die Deense dog zich uit op de anus van WMP. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wie wil er een kudde husky's? |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |