|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
hey Rectum Lobotomy ! Stay Brutal!!! |
|
quote: Pannekoek? De uitbater was een vrouw. En ja, die deed wel es lastig met uitbetalen, omdat ze dat soms uit eigen zak moest doen, als er niet genoeg in de kas zat die avond. Ze vroeg naar mijn mening ook veel te weinig voor het gebruik van de kelder als repetitieruimte, maar ik had niks te besteden toen, dus ik klaagde niet. Te goed voor deze wereld, die meid. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
pas nog cd van aan geschaft . Soul Survivor van iemand van ZM Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
Ja... maar dat vind ik dan ook weer wat achterbaks om dat dan eventjes stiekum te veranderen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Grouphug! |
|
quote: Wij hadden toen met een kerel van doen. Verder: hoe iemand zijn tent runt is zijn/haar ding, maar als je een afspraak makat met een band voor een x bedrag, kom dat dan na. |
|
quote: Als je in een shabby, al 20 jaar noodlijdende tent als de Zanetti bar gaat spelen in een kelder waar 25 man in past, moet je van de organisatie ook geen Mojo-praktijken verwachten. Maar, eerlijk is eerlijk: afspraak is afspraak. Als je als cafebaas geen geld hebt om een band in te huren, doe het dan ook niet.... Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
27 June 2004 Dutch outfit GOREFEST are on the verge of a reunion. Sources report it's for fun in the first place but the band is very serious about recording a new album. The band already scheduled their first rehearsals. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vraag me af wat voor stijl het wordt..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Blues On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: maar dan met grunt en kouwe electronicabeats... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond het laatste werk helemaal bagger On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik voelde de bui toen al hangen en heb het nooit durven aanhoren maar ik geloof je graag [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2004 2:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gorefest hell yeah,MINDLESS heb ik op vinyl,dikke vette plaat. Moet zeggen dat de rest me niet zoveel heeft geboeid. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Mindloss!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tja,ik vind het allemaal wat ongeloofwaardig.Meneer de koeijer z'n electroellende bandje wil maar niet van de grond komen,dus gaat ie het maar weer met gorefest proberen.Op ouwe roem teren heet dat.Laat maar..... spelfout weggehaald... |
|
you're f@ckin' right ,waarschijnlijk te lang in de kast gestaan. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Toch niet zo goed dus?? spelfout weggehaald... |
|
Persoonlijk heb ik er ook een hard hoofd in... Ik kon zelf Soul Survivor prima pruimen, maar Chapter 13 En als ze dan nu opeens weer zouden gaan musiceren in de lijn van False of iets dergelijks, komt wel heel ongeloofwaardig over. Ik denk dat ze het maar beter zo kunnen laten. Of neem een geweldige zanger zonder grunt... Maar ja Jan Ego Koeyer moet natuurlijk in de spotlights staan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ongeloofwaardig interesseert me geen klote! Dat is juist het beste wat ze kunnen doen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zeker wel goed , maar ja m'n beste lp's luister ik ook niet dagelijks,je kent 't wel "een cd'tje is makkelijker. (meestal heb ik ze ook te vaak gehoord). BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Het was wel het beste wat ze deden, mijn waarde... Maar als ze dat nu weer doen is dat echt onwijs sneu, gezien de uitspraken van de heren omtrend de "standaard death-metal" die ze speelden in het "verleden" in allerlei metal-bladen!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Uitspraken maken me ook niets uit; het is muziek voor en muziek na!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |