|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
GF er mee gekapt ja? persoonlijk word ik er niet warm of koud van... ben wel benieuwd of dit een sneeuwbal-effect gaat geven... |
|
Een sneeuwbal effect ivm de split van Gorefest..right.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lijkt mij ook niet met deze temperaturen op het moment. don't mistake lack of talent for genius |
|
Met andere temperaturen ook niet. Maar goed, Gorefest is dus weggesmolten (verdampt zo je wilt); hoe zit het met de door Pazuzu gehinte DVD plannen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
niet zo bijdehand doen zjembek... |
|
quote: Nooit aan toegekomen, maar nog steeds de moeite waard om eens aan te beginnen. Al was het alleen om onszelf eens een aardig overzicht te verschaffen. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: hehe, dan zou tmdc eerder beginnen, en alles nog om 12u afgelopen zijn. dit kregen we pas een paar dagen van tevoren te horen, zonde. |
|
quote: Dat lijkt me sowieso een goeie, en het zou een mooi afscheid zijn, want nu gaat t een beetje uit als een nachtkaars, een band als Gorefest onwaardig imo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
imo is een mooi afscheid ergens een laatste optreden doen en het daar dan ook bij laten. dvd's en dergelijke voegen doorgaans weinig toe en kosten de fans alleen maar geld... |
|
DVD's voegen zeker wel wat toe en een optreden kost een fan ook geld. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat voegt het toe dan? en m.b.t. optredens: beetje fan staat toch op de gastenlijst? krijgt een gratis cd, mag backstage een biertje meedrinken... etc [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 22-06-2009 17:03] |
|
Hebben oude Gorefest ep's al cult status? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
geen idee... bij mijn weten is er 1 gorefest ep uitgebracht... ooit gehad... en vervolgens ooit verkocht... wat doet zo'n ding op ebay in 2009? |
|
quote: Geen kloot. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=gorefest+fear&_sacat=See-All-Categories ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
met ep bedoel ik trouwens een VINYL ep... HAHAHAHA! |
|
O. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het gaat hier over de Mental misery EP, maar die zie ik nu niet op EBAY. Vroeger voor een tientje ofzo aangeschaft. quote: Is dat zo...dan zijn er volgens jouw definitie bitter weinig fans. En wat het toevoegt..als het alleen live moet zijn, zijn volgens jouw definitie LP's en CD's ook overbodig. Een DVD kan een audiovisueel overzicht geeft van een hele carriere; optredens, interviews, backstage opnames etc etc. Gezien de -metal-muziek-DVD markt zijn daar veel liefhebbers voor en het is betrekkelijk goedkoop te maken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik denk dat je Live Misery bedoelt. Bareuh... |
|
Je hebt gelijk: excuses! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Interview met Frank/Pazazu: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42155462 |
|
Misschien niet zo goed als Gorefest of Entombed, maar dat mag de pret niet drukken; Birds Of Prey; www.myspace.com/birdsop, VET! |
|
quote:Nu het Live Misery blijkit te zijn is 'ie wel vindbaar 20 euro ongeveer |
|
Tijdje terug Gorefest gecovered, luuster maor es eem: http://www.myspace.com/the8thsinnl Wel jammer dat ze gekapt zijn, maar aan alles komt een keer een einde. |
|
Gorefest is gestopt, nou en. Ik word kotsmisselijk van al die reunies van bands die niet eens een fractie in de buurt komen van het succesvolle verleden. Platenmaatschappijen houden de ontwikkeling van talentvolle bands tegen door zoveel aandacht aan vergane glorie te besteden, enkel vanwege de naam. *zet Mindloss op* headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |