|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zeg, post jij soms ook op 2 verschillende metalfora? :D How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Jup. Gij zijt? |
|
quote: als het goed is moet je me aan de username herkennen, anders dacht ik dat je iemand anders was How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Dan zit jij zeker niet op het After Forever-forum? |
|
quote: haha, je bent dus iemand anders dan wie ik dacht dat je was. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Ik heb Gorefest altijd één grote kneuzen kermis gevonden, en dat vind ik nog steeds. Against God and Government |
|
Makkelijk kraken; heb je ook argumenten? Ik zit net zelf de video van Confessions of a serial killer op Dynamo te kijken en kippevel! Is er een complete videoopname gemaakt van het Gorefest optreden van Dynamo toen en valt die ergens te krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: +1, vooral die vreselijk slechte grunts www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Neejoh. Dat is juist de kracht. Dat je de zang op latere albums niet tof vind kan ik wel begrijpen maar Mindloss en en met name False zijn voor mij echt de death metal krakers van Nederland. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: +2 Ik vind daar dus echt niks speciaals aan!!! Verrrry overrated band imo Member of the iso-betawuste crew!! |
|
vanavond in t paard in den haag. ben benieuwd "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Of je het gaaf vind of niet is een kwestie van smaak, maar je zal niet kunnen ontkennen dat oa de grunt van Gorefest wel een herkenbare sound heeft; ik ken iig geen enkele gelijkende gruntzang; dat is ook een kwaliteit, zeker met zo'n beperkte zangstijl. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-05-2006 11:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmmm.... technisch gezien zat t lekker in elkaar, muzikaal gezien was t ook goed maar die zang had t toch net niet voor mij.... wel een leuke avond gehad iig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Zang? Of zijn grunt was klote? (ps. ik vond de grunt van JC wel wat hebben...juist vanwege de herkenbaarheid zoals Mutilator al zegt. Maar geen idee of hij het nu nog trekt..) |
|
quote: nou, een grunt wil ik t nou ook niet echt noemen.... t klonk meer als een bronstige grizzlybeer "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Alleen bij de nummers van Mindloss, was een wat zwaardere grunt gewenst geweest. Voor de rest was ie dik in orde. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: In het Paard , Den Haag op 11-5 dus Nostalgie Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik heb nog gekeken of ik je kon herkennen... niet dus In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Als dat over mij ging. Wabla en ik verbleven voornamelijk op de zitkussens achterin Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hey ik heb u + Watery Black nog gespot But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Kutband. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
lekker gefundeerde mening In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Geheel in strijd met mijn gave om de eerste band van een avond zeker voor de helft te missen ben ik dit keer te vroeg aanwezig in het Trojaanse Paard. Thanatos voor de meeste een welbekende band maar voor mij de eerste maal dat ik ze live mag aanschouwen, Beginnen.Yuri kijkt wat geergerd, Paul maakt wat gebaren naar de podiumgeluidspersoon en heer Gebedy verteld t publiek dat ie geen schurft heeft. Op de eerste pakkumbeet 4 nummers (afgewisseld oud ja heel oud, en nieuw werk) reageert t publiek vrij tam en pas als de band in t tweede deel van de set een beetje fanatieker en snellere nummers in de zaal smijt lijkt t publiek de eventuele twijfels over de eerder genoemde schurft te weerstaan en zich een plekje dichter bij t podium toe te eigenen. Nummers die voorbij komen zijn o.a de oudjes 'Dawn of the Dead' en 'Outward Of The Inward' en nieuwer spul als 'Lambs to the Slaughter' en 'Undead, Unholy, Divine'. Al met al een okeeje set en een duidelijk geluid, het liet zowaar een positieve indruk achter. Gorefest, tja ... Opgehemeld.Gekroond.Misvat.Geschopt.Gestopt.Gereanimeerd.Weer terug... Vorig jaar op wacken beviel t me al uitstekend maar dit keer was nog net effe beter, toen nog geen nieuwe nummers (contractueel mocht dat nog niet) nu werden er 5 nieuwe nummers over ons uitgespuwd: 'For the Masses' (als opener), 'When the Dead walk the Earth', 'You could make me Kill', 'Malicious intend' en tijdens de toegiften 'Rogue State' (inclusief pink floyd jatsel en de vermelding dat dit de eerste poging was live mensen hiermee te vermaken). zool zeur5L en sjappie13 werden voor t gemak maar vergeten, net als iets qua aansluitingen in de apparatuur van de Bonebakker (z'n achterwaartse salto liet ie deze keer achterwege). false was met 4 nummers wel lekker vertegenwoordigd, oplettende aanwezigen merken op dat van zowel de nieuwe als ook van false respectievelijk de eerste 5 en de eerste 4 nummers van beide albums worden gespeeld, geen 'From Ignorance to Obliveon' dus vandaag, verder: low & erase en van de eerste naast 'Mental Misery' en de eeuwige toegift 'Confetti of a Cereal Killer' werden we blij verrast door een 'Tangled in Gore'... Net als thanatos een goed geluid ( moest die zieke beginbromtoon nou echt!) alhoewel ik tijdens t eerste nummer wel even m'n hart vasthield voor de zang, maar dat bleek later prima in orde te komen en gezegend met een uitermate overtuigende spelvreugde enzoblablabla konden we om ongeveer 23:10 concluderen een zeer geslaagde vertoning van hoe logge lompe lekkere death metal hoort te klinken te hebben meegekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 12-05-2006 11:17] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Gevarieerde set van Gorefest met eigenlijk alleen maar goeie nummers van ze dus; goeie zaak [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-05-2006 11:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |