|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
vind ze zalig , cover van kraftwerk's Autobahn is ook leuk Faustian Spirit of the Earth |
|
was ik misschien ook van plan |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2005 10:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ok je hebt me inhoudelijk overtuigd; nu nog de prijs omlaag. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.gorefest.nl/pages/media/media.html Ik moest even een beetje aan metallica - battery denken, bij een bepaald stukje, hehe. Wel erg kort. |
|
vind het erg vet klinken kope die nieuwe plaat [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 08-09-2005 22:00] |
|
hehe idd heeft echt dat battery sfeertje! tsjah ik snap niet wat je aan zulke voorproefjes hebt die 20 sec. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Klinkt mooi. Maar ik mis nog snelheid |
|
quote: Gorefest nummer The river is mijn Favo..Live gezien..en meer nummer i like Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
yep ik ken gorefest wel beetje saai Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
wat het is echt saaaaaaai Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Gorefest saai? Ga jij je 'ns in een hoekje zitten schamen... Wat vind je er dan zo saai aan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
het is allemaal het zelfde gebler Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Misschien nieuw voor je, maar muziek bestaat uit meer dan alleen maar de zang. Probeer voor de grap een keer niet naar de zang te luisteren, maar op de gitaarpartijen te letten bijvoorbeeld. Zo ben ik het zelf uiteindelijk ook gaan waarderen. Door me in eerste instantie gewoon te concentreren op de dingen die ik er wel mooi aan vind, totdat je of met de rest leert leven of het nog mooi gaat vinden ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
bedankt voor de tip maare ik hou ook best wel van hard hard hoor niet alleen van green day en evanescence Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ik ben nu ff bezig met een liedje met akoorden op te schrijven van rhcp dat mag mischien wel zacht zijn maar daar kun je je beter cocentreren op de gitaargeluid speel jij ook gitaar altx? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Nee, ik ben zo a-muzikaal als de pest... Ik beperk me tot het luisteren van muziek. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik probeer een band op te richten maar het lukt niet echt... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Weet je wat? Ik wil wel jullie manager worden. Die er uiteindelijk met het geld vandoor gaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
liever niet je mag ons wel steunen en flters uitdelen weet je hoe het gaat het deze band ?:tnt agency goeie naam he of niet? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
sorry dat ging ff niet goed weet je hoe deze band gaat heten tnt agency Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: 1 tip: Met het -knopje kun je je bericht editten. Hoef je niet steeds een nieuwe te posten, als er even wat niet helemaal goed gaat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Net Flase zitten luisteren. De RUN in Winschoten, raampjes open, happa. "Jezus, zet die herrie af." "Beter dan jouw hardcore." "Daar kan ik tenminste ritme in ontdekken, hier niet in..." "Maar dat komt omdat je a-muzikaal bent." Disko Disko Partizani |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |