|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi, das goed nieuws. Fuck the world and fuck you |
|
Ja man. Glen Benton had de liner notes moeten schrijven. Of nee, nog beter, Max Cavalera. Of Ozzy Osbourne. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat te denken van W. Axl. Rose die is immers zwaar beinvloed door Gorefest. Luister maar eens goed... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hier is maar één man echt geschikt voor: |
|
quote: Probeer je grappig te zijn, lul ??? Waar staat die M voor ??? Mafkees ??? Fuck the world and fuck you |
|
De humor ontstaat als de eikel in kwestie hapt. Jij dus |
|
Die lui van Gorefest hadden beter zelf een stukkie voor bij de cd's kunnen tikken. was leuker geweest ook nog. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Laat mij lekker happen ja ?? Gebeurt nou eenmaal als ik ergens pissig over ben. Maar dit ging over Gorefest, en niet over mij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oeh oeh! Oeh oeh! *cheerleader dansje* Leg het die knul maar es uit ja. Ennem, dude; Jij was toch altijd zo vol van Gorefest? Nu heb je ineens commentaar? Jammer zeg, dat je geen eigen mening hebt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Wat is daar jammer aan? Jezelf zijn? Beter van niet. |
|
Ik ben nog steeds fan van Gorefest ja ??? Ik heb trouwens alleen maar gezegd dat ik het jammer vind dat die rups van een haagsma die liner notes moet tikken. Voor de rest niet. Ik vind het tof dat alles her uitgebracht wordt ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tuurlijk wel man. Als je jezelf bent hoor je er helemaal bij. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Als je je kwaad gaat maken over linernotes op een album .... damn, heb je verder niets in je leven? |
|
quote: Koediekoedie. Geldklopperij. Toch wel een lichtelijke daling in mn achting... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Op het moment even niet nee. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Zoek dan wat ipv om ziets zieligs te gaan mekkeren |
|
quote: Ok, ok, ok......sorry hoor. Ik vind alleen de artikelen van die haagsma gewoon niet geweldig, en nou zou uitgerekend HIJ de linernotes moeten.....oh shit ik draaf weer door. sorry.Moet een hobby zoeken, ik weet het. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 16 euro voor twee cd's + demo's en andere shit. Valt toch wel mee? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Al waren ze 20 euro per stuk. had ik ze nog gekocht. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Om de boel opnieuw uit te geven? Mja, vind ik wel. Welke prijs ze er dan ook aangeven. Weet trouwens niet hoe t zit hoor, en wat er opnieuw wordt uitgegeven. Ik volg t niet echt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: www.gorefest.nl Alle oude oplages zijn al jaren discontinued. Omdat er weer opgetreden wordt, lijkt het me logisch dat er ook CD's verkrijgbaar zijn voor de enkeling die het leuk vindt. Dat doet elk bandje. Wij ook. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
De meeste mensen willen nou eenmaal veel voor weinig. Zo is het altijd al geweest.Maar zoals ik al eerder zei, 16 euro is een redelijke prijs. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-06-2005 21:57] Fuck the world and fuck you |
|
Speelt Gorefest nu dus wel "tangled in gore"? Ik zag net de shirts op de site met die tekst. |
|
quote: Dude. Dat is logisch. Je hoeft je niet voor elke meelopende huppelkutje te verantwoorden die denk dat ze erbij hoort als ze met woorden als: 'commercieel', 'geldklopperij' etc. gaat smijten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |