IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 20:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mooi, das goed nieuws.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 20:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Alleen, moet dat nou weer, liner notes van Haagsma ??? van uitgerekend alle mensen in de fucking metal scene moet uitgerekend die pop liefhebber de liner notes schrijven ??? Godverdomme.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 20:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja man. Glen Benton had de liner notes moeten schrijven. Of nee, nog beter, Max Cavalera. Of Ozzy Osbourne.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2005 20:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 20:38 schreef M. het volgende:
Ja man. Glen Benton had de liner notes moeten schrijven. Of nee, nog beter, Max Cavalera. Of Ozzy Osbourne.


Wat te denken van W. Axl. Rose die is immers zwaar beinvloed door Gorefest. Luister maar eens goed...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-06-2005 21:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hier is maar één man echt geschikt voor:



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 20:38 schreef M. het volgende:
Ja man. Glen Benton had de liner notes moeten schrijven. Of nee, nog beter, Max Cavalera. Of Ozzy Osbourne.


Probeer je grappig te zijn, lul ??? Waar staat die M voor ??? Mafkees ???


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2005 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De humor ontstaat als de eikel in kwestie hapt.

Jij dus


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die lui van Gorefest hadden beter zelf een stukkie voor bij de cd's kunnen tikken. was leuker geweest ook nog.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:24 schreef Jenje het volgende:
De humor ontstaat als de eikel in kwestie hapt.

Jij dus

Laat mij lekker happen ja ?? Gebeurt nou eenmaal als ik ergens pissig over ben. Maar dit ging over Gorefest, en niet over mij.


Fuck the world and fuck you


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 21:25 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 21:24 schreef Jenje het volgende:
De humor ontstaat als de eikel in kwestie hapt.

Jij dus

Oeh oeh! Oeh oeh! *cheerleader dansje* Leg het die knul maar es uit ja.

Ennem, dude; Jij was toch altijd zo vol van Gorefest? Nu heb je ineens commentaar? Jammer zeg, dat je geen eigen mening hebt.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2005 21:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:25 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ennem, dude; Jij was toch altijd zo vol van Gorefest? Nu heb je ineens commentaar? Jammer zeg, dat je geen eigen mening hebt.


Wat is daar jammer aan?

Jezelf zijn? Beter van niet.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ben nog steeds fan van Gorefest ja ??? Ik heb trouwens alleen maar gezegd dat ik het jammer vind dat die rups van een haagsma die liner notes moet tikken. Voor de rest niet. Ik vind het tof dat alles her uitgebracht wordt ja.


Fuck the world and fuck you


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 21:27 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 21:26 schreef Schaep het volgende:
Wat is daar jammer aan?

Jezelf zijn? Beter van niet.

Tuurlijk wel man. Als je jezelf bent hoor je er helemaal bij.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2005 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:25 schreef mental het volgende:
Laat mij lekker happen ja ?? Gebeurt nou eenmaal als ik ergens pissig over ben. Maar dit ging over Gorefest, en niet over mij.
Als je je kwaad gaat maken over linernotes op een album .... damn, heb je verder niets in je leven?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 21:28 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 21:27 schreef mental het volgende:
Ik ben nog steeds fan van Gorefest ja ??? Ik heb trouwens alleen maar gezegd dat ik het jammer vind dat die rups van een haagsma die liner notes moet tikken. Voor de rest niet. Ik vind het tof dat alles her uitgebracht wordt ja.

Koediekoedie. Geldklopperij. Toch wel een lichtelijke daling in mn achting...


Bloodied by the thorns beside the leaves


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:27 schreef Jenje het volgende:
Als je je kwaad gaat maken over linernotes op een album .... damn, heb je verder niets in je leven?

Op het moment even niet nee.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2005 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:29 schreef mental het volgende:
Op het moment even niet nee.
Zoek dan wat ipv om ziets zieligs te gaan mekkeren


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:30 schreef Jenje het volgende:
Zoek dan wat ipv om ziets zieligs te gaan mekkeren


Ok, ok, ok......sorry hoor. Ik vind alleen de artikelen van die haagsma gewoon niet geweldig, en nou zou uitgerekend HIJ de linernotes moeten.....oh shit ik draaf weer door. sorry.Moet een hobby zoeken, ik weet het.


Fuck the world and fuck you


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2005 21:36 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:28 schreef CurseOfDeath het volgende:

Geldklopperij.

16 euro voor twee cd's + demo's en andere shit. Valt toch wel mee?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Al waren ze 20 euro per stuk. had ik ze nog gekocht.


Fuck the world and fuck you


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 21:39 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 21:36 schreef Pazuzu het volgende:
16 euro voor twee cd's + demo's en andere shit. Valt toch wel mee?

Om de boel opnieuw uit te geven? Mja, vind ik wel. Welke prijs ze er dan ook aangeven. Weet trouwens niet hoe t zit hoor, en wat er opnieuw wordt uitgegeven. Ik volg t niet echt.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2005 21:53 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:39 schreef CurseOfDeath het volgende:
Om de boel opnieuw uit te geven? Mja, vind ik wel. Welke prijs ze er dan ook aangeven. Weet trouwens niet hoe t zit hoor, en wat er opnieuw wordt uitgegeven. Ik volg t niet echt.

www.gorefest.nl

Alle oude oplages zijn al jaren discontinued. Omdat er weer opgetreden wordt, lijkt het me logisch dat er ook CD's verkrijgbaar zijn voor de enkeling die het leuk vindt. Dat doet elk bandje. Wij ook.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2005 21:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

De meeste mensen willen nou eenmaal veel voor weinig. Zo is het altijd al geweest.Maar zoals ik al eerder zei, 16 euro is een redelijke prijs.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-06-2005 21:57]


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-06-2005 22:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Speelt Gorefest nu dus wel "tangled in gore"? Ik zag net de shirts op de site met die tekst.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 22:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:53 schreef Pazuzu het volgende:
www.gorefest.nl

Alle oude oplages zijn al jaren discontinued. Omdat er weer opgetreden wordt, lijkt het me logisch dat er ook CD's verkrijgbaar zijn voor de enkeling die het leuk vindt. Dat doet elk bandje. Wij ook.


Dude. Dat is logisch. Je hoeft je niet voor elke meelopende huppelkutje te verantwoorden die denk dat ze erbij hoort als ze met woorden als: 'commercieel', 'geldklopperij' etc. gaat smijten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen