|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is misschien een hele rare suggestie, maar zou je misschien de moeite kunnen nemen om eerst te luisteren voor je je ongefundeerde mening gaat uitkramen? Al is het maar 1 nummertje, gewoon om te weten waar je het over hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Freudstein op 02-06-2007 15:00] Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Twee jaar geleden elkaar gesproken en een paar keer gemaild om les van je te krijgen... Jammer dat dat niet is door gegaan Ed! Hulde voor je drumwerk op de nieuwe plaat! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dank je :-) Dat drumles niet gelukt is zal vooral om logistieke redenen zijn geweest, misschien kunnen we het nog eens proberen... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Je kreeg het te druk met dat net-niet-death-metal-bandje van je die die andere naam moet hebben Ik had je hotmail adres maar die werkte volgens mij niet meer... Hier de mijne even ep. spierings at wanadoo punt nl (zonder spaties) wordt anders nog gekker van de spam dan nu al het geval is... Groet, Pascal "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: M'n hotmail adres is niet veranderd, dus ik hoor het wel. Verwacht op korte termijn alleen niks van me, want ik heb het stervensdruk... ja, o.a. met dat bandje Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Complimenten voor het nieuwe album. Deze is het aanschaffen van het orgineel wel weer waard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Aan jou 2 vragen: heb je Rise To Ruin al gehoord? En als 2e, puur uit nieuwsgierigheid zodat ik een referentiekader heb, wat vind jij nou echt een geweldige grunter? Als het antwoord op de eerste vraag ontkennend is zou ik het ook in jouw geval waarderen als je je kritiek bewaart tot je weet waar je het over hebt. De zang op RTR is namelijk in mijn optiek vele malen beter (lees: ruiger, overtuigender en agressiever) dan op La Muerte. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Allang gedaan, gast, allang gedaan.ongefundeerde mening my ass. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-06-2007 16:08] Fuck the world and fuck you |
|
Veel naar gorefest optredens geweest ook, vroeger.toen het nog gaaf was. en echte death metal. deze nieuwe shit heeft net zoveel met death metal van doen als madonna. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-06-2007 16:09] Fuck the world and fuck you |
|
als gorefest een nieuwe lp uit heeft waarom staan ze dan nergens op een festivalletje? (er zijn er tegenwoordig zo ontzettend veel) |
|
quote: Hehehe. Ik zet in op Marcel van Putrefied. quote: Hij is nog niet officieel uit? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-06-2007 16:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:omdat deze kut band niemand op zijn festivalletje wil hebben. Fuck the world and fuck you |
|
Sommige mensen willen jou ook liever niet op hun festival hebben. Weerhoudt dat je er van te komen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:WAT?!? dat meen je niet he ?!? Fuck the world and fuck you |
|
Oh, je doelt nu vast op occultfest. Fuck the world and fuck you |
|
quote: We organiseren nooit festivals. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote:gevat hoor. reageer eens op mijn andere posts? Fuck the world and fuck you |
|
Emo, lomp, bijdehant, dom, welke persoonlijkheden heb je nog meer, mental? |
|
quote:Vond je oudere posts een stuk gaver. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote:toen waren jullie ook veel toffer. Fuck the world and fuck you |
|
quote:net zoveel als jij straks builen op je kop hebt ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik ben het met je oneens.. trouwens, wat is 'echte' det metal volgens jou? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Oh, je bedoelde echte death metal, sorry. Een band als obituary. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-06-2007 16:57] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |