|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Warby komen we natuurlijk weer tegen bij HOB.Maar de andere leden? Gaan die iets nieuws opstarten? |
|
Zo, dat duurde nogal even zeg. Goede muzikanten op die verschrikkelijke grunt na, daarom nooit te harden gevonden. Boeiender |
|
Een verstaanbare grunt En idd jammer, Rise To Ruin had gerust een even goed vervolg mogen krijgen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Over Hail Of Bullets gesproken: ik vind Jan-Chris een wereldzanger vergeleken bij dat gekerm van Martin van Drunen. Maar nu schop ik waarschijnlijk driekwart van metalminnend Nederland in de ballen. Oh well. |
|
quote: +1 quote: Mwah, op het eerste album had ie nog een normale grunt. Mindloss vind ik dan ook een prima album. De rest kan ik niks mee. Bareuh... |
|
Je zou zeggen dat Dynamo outdoor dan wel een perfecte laatste show zou zijn om het weer af te sluiten... maar het blijkt dan wel dt ze het er wel echt mee hebben gehad helaas. Weer een fijn Neerlands orkestje wat de kloten op is |
|
quote: +1 |
|
jammer, suc-6 |
|
Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: die vader bill uit 2008? maar inderdaad, ze hadden best op dynamo outdoor kunnen spelen, maar er zal wel een goeie reden voor zijn.. |
|
Jammer dat ze ermee stoppen Had ze nog best eens live willen zien |
|
Altied lachen, Gorefest live. "Me vrete haal ik bij de... CHINEEEES!!!" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oeh, ah, verkeerd gelezen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jammer, erg goede band en goede platen! |
|
stuur ze even een mailtje, dat ze de Dynamo show nog even doen... |
|
Tsja, het drukwerk ligt toch al bijd e drukkerij |
|
Die Dynamo show gaan ze echt niet meer doen. Helaas pindakaas. Deze nieuwe split zat er al een tijdje aan te komen. Zonde maar als de motor stilligt dan houdt het gewoon op. |
|
Kan Ed zich uitleven op zijn doomproject |
|
quote:Die indruk had ik dan weer niet.. |
|
quote: Met Agathocles? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jammer! Het nummer 'Erase' was geloof ik het allereerste death metal nummer dat ik ooit origineel op CD had. (Nieuw Nederlands Peil 3 verzamelaar, destijds gekregen van een vriend voor mijn 16e verjaardag toen ik net tussen metal en alternatieve muziek in hing qua smaak.) Daarna Gorefest altijd een geweldige band blijven vinden, muv Chapter 13. En De Koeijer is een geweldig zanger imo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Een van de leden in ieder geval: http://www.myspace.com/gingerpigrock ... en hier zijn de seventies-invloeden een stuk beter op hun plek dan in Gorefest. |
|
quote: Boeiender |
|
Doodzonde dat ze nokken.. Stilliggen?? Ze hebben vorig jaar nog een cd uitgescheten!!! Jammerz weer.. Zal em wel ff uitkafferen als ik wat bij em bestel bij Large Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |