|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor zover bekend, ja. |
|
De GF bandleden hebben Andre gevraagd om de opnames door te sturen. Dat hij dit niet gedaan heeft is dus een indicatie dat die opnames zeer waarschijnlijk kwijt zijn. |
|
quote: Of dat hij het gewoon niet opgestuurd heeft om een andere reden (bijv vergeten). Of dat het met de post dan is kwijtgeraakt, mss te herleiden via track&trace. Een andere mogelijkheid is er niet, werd afgelopen weekend duidelijk. Lijkt me nog geen reden om op te geven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gorefest. Jammer van de kutzang, anders had het wel een vette band geweest. Boeiender |
|
CONFESSIONS OF A SERIAL DRINKER Confess your crimes, after twenty years of boozing, clearing your mind is easy now caught. Alcohol was your life, booze your pleasure, no regrets, emotions are naught. |
|
Gorefest uit de False-tijd wil ik nog best eens terugzien. Eens informeren bij Andre. Is verloren. Dat suggereert dat er iets uit een tas is gevallen. Zou zomaar kunnen dat Abaddon nog een kopietje in de kast heeft staan. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 02-07-2010 0:40] |
|
quote: quote: Uitgeluld. |
|
Niet zo snel opgeven, VM Saldiac. quote: Dat zou mooi zijn; die Abaddon heeft/had dus SECAM apparatuur. Jij kan dus naar dat kopietje informeren? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2010 1:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kut band....slotje. |
|
Boeiender |
|
quote: Kut user....banz0mg |
|
ik kan Chapter 13 wel hebben en Erase ook signature |
|
Gewledige band met 2 zwakke platen Mindloss & Chapter 13 waarvan de laatste echt het dieptepunt is. Verder alleen maar tof werk! False en Soul Survivor zijn favoriet hier. Godverdomme weet je wat? False is gewoon de beste death-metal plaat uit Nederland! Zo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Noem jij nou de enige fatsoenlijke Gorefest plaat, Mindloss, een zwakke plaat? Bareuh... |
|
Sorry... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nou vooruit, omdat jij een drummer bent kan ik het begrijpen dat je de latere platen beter vindt. Bareuh... |
|
Ik kan ze stuk voor stuk waarderen. Zelfs Chapter 13 draai ik nog regelmatig, goed het is dan niet de gebruikelijke deathmetal maar er zit zo'n lekkere drive in. Ook al is het niet je ding, het is onterecht om te zeggen dat het een kutband is |
|
Stiekem zijn La Muerte en Rise To Ruin toch hun beste platen Faustian Spirit of the Earth |
|
Gorefest vet . Met vooral false als uitschieter. Hun laatste 2 albums vind ik ook niet verkeerd. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Opnames zijn helaas definitief pleite, we hebben het echt vaak genoeg geprobeerd. Een GF DVD lijkt me nu een klassiek geval van mosterd na de maaltijd, maar ik zou het materiaal in ieder geval graag voor mezelf willen hebben. Ik beschouw die dag namelijk om meerdere redenen als een van de mooiste uit m'n leven, of we nu een kutband waren of niet. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Omdat je met een verrotte duim toch zo'n set overleefd hebt.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Chapter 13 doet mij bij vlagen heel erg aan Astro Creep 2000 White Zombie denken. En dat is cool, want White Zombie zijn helden |
|
Voor zover Freudstein's bijdrage nog niet voldoende uitsluitsel bood... Andre gesproken vandaag. Ze zijn echt weg. En de kans lijkt vrij klein dat die nog weer opduiken. Het ergste is dat ze misschien wel ergens in Engeland ongebruikt in een doos liggen. In een opslag. Of gewoon zijn weggegooid. Maar je moet wel weten waar. En er is al flink moeite gedaan om ze te achterhalen. Dagen, weken, maanden, aldus Andre. |
|
Toch wel jammer eigenlijk. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |