|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En waarom ook niet. Is altijd 1 van m'n favs van jullie eerste album geweest. |
|
quote: Hahaha... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Laten we het erop houden dat ik niks beters te doen heb. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ach het maakt mij niks uit hoor. Als ik iets denk dan denk ik dat. Houdt niet in dat ik Gorefest niet vind heerschen. Maar ja... Meningen... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Verantwoord jezelf dan eens waarom er nog meer verschillende oude shirts weer te koop zijn? (I voice my disgust bijv.) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Goh wat ben je nu ineens stilletjes ... het zijn volwassen kerels hoor, kunnen wel tegen wat kritiek lijkt me ... En dan nog .. als jij een album te duur vind ... koop je em toch niet ... ik verwacht niet dat Pazuzu je met een mes op de keel het geld uit je broekzak komt kloppen ... |
|
Hij mag wel komen hoor als ie dat wil. Wil ik wel een handtekening ofzo. Dus, maarem; GELDKLOPPERIJ. Ik zeg t nog maar eens, omdat jullie anders denken dat ik t niet durf ofzo. Moest van Jenje. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: We hebben eenvoudigweg nog niets aan nieuw artwork gedaan of laten doen. En het zijn best aardige shirts, dus waarom deze niet gebruikt. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gayshift begint met een 'g', M. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik heb nog een zwart/wit promo-foto van ze; mét handtekeningen. Zelf gehaald, ergens op een concert in '93 ofzo, met Awakening in Delfzijl. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
voel jij je even superieur Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wow .. is er metal in delfzijl geweest? |
|
quote: dat ding ken ik Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ech nie. Deze man heerscht vele malen harder: Touché, pussycat! |
|
quote: Volgend jaar ben ik weerem... Jarig! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Alle albums zijn geremastered....dat roept scepsicme op want was het geluid al niet gewoon goed op de cds? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
YOU ARE FRANK! I know your face! You don't like the pointy wood. Why?! Play some new stuff for our people. And then you die! Yes! |
|
quote:Vanwaar toch die eeuwige scepsis? Het lijkt me vrij logisch dat er bij re-issues, met name bij materiaal van dergelijke leeftijd, even gekeken wordt of er niet iets opgeschroefd kan worden. Daarbij, muzikanten zijn nooit tevreden, dacht dat dat algemeen bekend was. Overigens is er niets daadwerkelijk remastered, en wordt het materiaal ook niet als zodanig geadverteerd, bij mijn weten. Er is hier en daar wel wat ge-eq'd. Ofzo. Helaas, ik had graag False wat minder vlak horen klinken. Of Erase geremixed. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
False en Erase? Nu heb ik van False wel die überlelijke Nuclear Blast digipack heruitgave met "GorefeRst" aan de zijkant ( ), dus wellicht is die al geremastered ofzo.... Maar volgens mij klinken die twee albums toch al prima? Als er een album moet worden "verzwaard" dan is het allicht Mindloss. Kvond het optreden op graspop trouwens zwaar kick-ass... volgens mij zijn jullie ook dik over de officiele speeltijd heen gegaan door te vroeg te beginnen en te lang door te gaan. Klasse! |
|
ze treden dit jaar toch nog 4keer in NL op? ken ze nog niet zo lang maar klinkt zeker niet verkeerd |
|
k vind ze erg goed :D |
|
Gorefest was gweldig op FOR! In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |