|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Mn ma luistert het nog regelmatig, the 13th chapter ofzo |
|
md, zal hoogst waarschijnlijk wel monolith deathcult betekenen. Oud Vuil. |
|
quote: Later zijn de texten wel iets meer gaan betekenen, het was eigenlijk enkel op de demo's dat de texten wat gory waren... |
|
Gorefest zuigt want ik ken het niet ... het is ook geen doom metal dus Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat jij Gorefest niet kent zegt genoeg over je. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik wou net zeggen, wat kansloos |
|
quote:Frank. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vermoedde het al; dank! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb ook een cd van gorefest gehad maar die heb ik weggegooit omdat die het niet meer doeten ik heb ook nog op een verzammel cd het liedje ?? 13 (ik weet niet hoe het liedje met de voornaam heet) .. |
|
Hoe heet hij met de Achternaam? |
|
De Krieg clan zegt NEE |
|
wie? .. |
|
quote: Het liedje Laat maar, verveel me |
|
het liedje het 13 met de achternaam .. |
|
quote:Chapter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja die chapter 13 best vet nummer .. |
|
Ik kan duie CD Chapter 13 binnenkort van iemand overkopen,maar buiten het titelnummer, dat echt rockt als de beesten weet ik het niet zo meteen,... toch nog eens beluisteren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Waarom is Frank een Pazuzu? |
|
quote: Waarom is Felix een Inside-Lie? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Oopsy... gehehehe, sinds wanneer schrijf jij hier al!! Je was toch een lurker quote: Spelen jullie tegenwoordig in Goes? Ben nog steeds benieuwd naar de demo. Ik heb al wel stukjes gehoord bij M. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 12-05-2003 12:36] |
|
quote: Zo van tijd tot tijd lukt het me wat energie te vergaren om iets bij te dragen aan de algehele ellende hier. quote: Voorlopig repeteren we bij hem thuis, vanaf september in 't Beest. Wil jij dat Live Misery-ding nog steeds hebben? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Hahaha... Was me helemaal niet opgevallen. En ik had zo over je posts heen gelezen. Vandaar... quote: Owh zie je wel, ik hoorde er al iets over. En ja, graag zelfs! Mail me anders even wat je er voor wilt hebben, dan kom ik er wel eens om bij M. thuis, hij heeft nog een stapel stoner/rock n roll CDtjes van me liggen ook. Nou ja, dan hoor ik het nog wel |
|
ik heb ze toen op DOA 1996 gezien |
|
dus... ik trouwens ook. wat is er eigenlijk met jan-chris gebeurd? brult hij nog ergens bij, is hij bij een sm-act gegaan ofzo?(dave vincent) Oud Vuil. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |