|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig in de Metropool waarschijnlijk (En waar ik ben, is Hokenman meestal ook ) [edit] Goddomme, ik wil die nieuwe nu echt in m'n klauwen hebben . Revolt schopt kont [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-06-2007 18:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kan dit trouwens niet gewoon het Gorefest-topic worden? het lijkt me nu wel duidelijk dat men Gorefest nog kent |
|
quote: Ik zie net dat Cultura Tres support is bij de releasepary in Melkweg |
|
ben laatst nog naar ze toe geweest, in de vera, groningen. echt toffe band What do you have to say if you know you know nothing |
|
Net even een nieuw nummer beluisterd. Lekker hoor! spelfout weggehaald... |
|
Rise to Ruin = goed. Zo |
|
Het artwork van de nieuwe plaat ziet er niet uit naar mijn mening. Ik vind het echt afschuwelijk. http://www.gorefest.nl/pages/news/img/RiseToRuin.jpg |
|
NOU EN Zeikwijverij, net alsof de suffocationplaten er goed uitzien met die hippe fletse kleurtjes |
|
ziet er toch best uit.. ik hou wel van lelijke hoezen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik vind anders de vorige albums veel betere album covers hebben. Sommige mensen boeit het absoluut niet wat er op staat, voor hen is alleen de muziek belangrijk. Ik, en ik meen toch meerdere mensen hier, hechten waarde aan het geheel, dus zowel de muziek als de uiterlijke verzorging. Als dit een onbekende band voor mij zou zijn, dan zou ik die cd echt niet zo snel gaan luisteren. Ik weet dat het eigenlijk onzinnig is, maarja blijkbaar beïnvloedt dit toch vaak de keuze van wel of niet luisteren. Natuurlijk heb ik in het verleden wel vaker vette platen ontdekt met een enorm lelijke hoes, en ik heb er zeker wel van geleerd dat de hoes niet direct gerelateerd hoeft te zijn aan de muziek, maar toch, het oog wil ook wat |
|
quote: is idd om te janken, maar goed, uiteindelijk gaat het wel om de nummers... |
|
Gisteren het nummer Revolt gehoord van een promo-CDtje uit de Terrorizer. Wel bruut, maar een beetje rommelig en die samples hadden van mij ook niet zo gehoeven. Hoop niet dat dit maatgevend is voor de hele CD, want anders gaat deze schijf het bij lange na niet halen bij La Muerte. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wacht maar tot je Babylon's Whores hoort. |
|
quote: Ha, een primeur. We zijn veel dingen genoemd in de loop der jaren, maar rommelig nog nooit... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Zelfs al zou Ed het willen dan nog kan hij volgens mij niet eens rommelig drummen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Okee, laat ik het dan even correct zeggen: strak en foutloos gespeeld, maar het klonk in mijn oren een beetje te druk, alsof drums, bas en gitaar met zijn allen zo snel mogelijk de eindstreep wilden halen. Zal ongetwijfeld ook wel iets met de kwaliteit van mijn laptop-speakers (...) te maken hebben, maar het deed me gewoon niet zoveel als enig willekeurig ander nummer van bijv. La Muerte. De riffs op La Muerte vond ik 'pakkender'. En die sample in het midden, tja, te lang en onnodig in mijn nederige optiek. Maar nou voel ik me een beetje als de lokale winterschilder die Dali vertelt dat die olifanten-benen niet zo lang en dun hadden moeten zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, mooie vergelijking... ik hoor graag je mening als je de plaat hebt kunnen luisteren zoals het hoort: op en goede stereo met het volume op 11. Revolt is het drukste nummer van de plaat en daarom als opener geplaatst, maar er staan echt meer dan genoeg botte, brute, rossende en pakkende riffs op. Daar steek ik beide handen voor in het vuur! Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote:Kut, en ik had jullie nog wel willen boeken |
|
Mooi, mooi Ik zal zeker de gehele schijf integraal op een goede stereo met goed volume beluisteren, zodra hij hier in Engeland te verkrijgen is (is dat ook 3 augustus?). Als hij al in de buurt komt van La Muerte dan ben ik een gelukkig mens. Maar waarom die lange sample?! (En waar is het van? Een film, of zelf in elkaar gezet?) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zelf gemaakt, volgens mij stond dat in de Aardschok van deze maand. |
|
quote: Tja, waarom... daar denken we nooit zo over na, we doen gewoon wat we gaaf vinden, en dit vonden we dus gaaf! We hebben nog even gedaan alsof het uit een film kwam, maar het is dus zelf gemaakt. Ook hiervoor geldt dat het op gepast volume een stuk beter tot z'n recht zal komen. En ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar wat mij betreft rost Rise To Ruin La Muerte op alle fronten volledig aan gort. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Pff, en dan een bas beloven aan degene die raadt uit welke film het komt. quote: Ik ben niet bevooroordeeld en ik ben het volledig met je eens. |
|
quote:Geweldig toch? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
nou, dat klinkt in elk geval veelbelovend. Daar hou ik je aan Al tour-dates gepland in de Yorkshire-regio toevallig...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |