|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Gorefest niks vinden...jezus, waar gaat dat heen met deze wereld.....wat vind je dan wel goed ?? Fuck the world and fuck you |
|
Symmetry |
|
zucht.... Fuck the world and fuck you |
|
Was als (mogelijk) antwoord van Oscura bedoelt |
|
quote:Ach, wat fun moet kunnen toch Ennuh...ik vind Symmetry wel trouwens. quote:Verder vind je wat... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-04-2005 1:24] |
|
quote:zie... [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 01-04-2005 1:26] carcasstrid |
|
quote:gaat er altijd wel in Trustuh beauty |
|
quote: truste mof!!! carcasstrid |
|
Dank je |
|
quote: Super! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Jep, want Gorefest was toen zeker wel wat i.p.v. niks. Gorefest heerscht. Punt uit. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Je zegt het alsof je het persoonlijk hebt meegemaakt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zie Gorefest toch niet terugkeren naar het nivo van de eerste twee cd's, dit riekt naar geldklopperij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
we wachten af Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zie jij het wel gebeuren dan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik weet het niet, wil ze niet meteen afschrijven ofzo. Moet wel zeggen dat ik ook niet veel vertrouwen heb al helemaal niet na het horen en aanschouwen van Jan Chris zn popbandje. maar toch waarom zou je ze neit een kans geven Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja misschien maar de cd's na de eerste 2 vond ik toch al aardig ruk en daar hadden ze voor mij hun kansen al mee verspeeld en Jan Chris gaat volgens mij geen eens grunten, ik zie het niet gebeuren de zg. comeback Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hmm jah mischien dat wij met een groepje afreizen naar goes om het live to mogen aanschouwen. Zou het wel met mn eigen ogen moeten zien aangezien de heren niet even een sampeltje oid online flikker , kan ik alleen maar raden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou ja, idd. Kom op met die mp3. Geen woorden, maar daden. |
|
Zullen we eerst iets moeten opnemen. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Autobahn staat toch al online . Maaruhm, een live registratie KAN natuurlijk altijd even gemaakt worden What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Euuuh. O. En wanneer gaat dat plaatsvinden? |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |