|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Gorefest zuigt negerpiemels. |
|
quote:Ga jij eens ff je mond spoelen. Gorefest was wel een koele band. |
|
ja gorefest kickte wel ass No meat is sweater |
|
Vanaf Erase vind ik er nix meer aan. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
vertel is wat nieuws ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
oud nieuws is ook nieuws, hehe ik had de ret niet bekeken... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Mmm,mmm,mmmmmmmmmm, Jan-Chris maakt tegenwoordig 'sexy' muziek. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Toevallig deze week False nog eens aangzet. Blijft een erg lekker cd-tje. Vooral dat Drumwerk van Ed Warby [edit]leer typen wijf![/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Helena op 08-11-2003 11:39] I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ed Warby = ( t drumwerk dan ) |
|
kep bij de ouwe drummer en gitarist nog eens in de band gezeten, maar die wilde alleen maar deathmetal spulen....hehehehhe (die 2 van de Mindless CD) [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 08-11-2003 12:25] |
|
k vind ze ruig, laatst earase nog aangeschaft wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
mjah heb er geloof ik wel is wat van gehoord. Verder kan ik niet echt zeggen dat ik de moeite wil nemen om ze nog te leren kennen zeg maar. T'is toch allang over en sluiten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat wil je daar eigenlijk precies mee zeggen? Touché, pussycat! |
|
quote: Gorefest niet echt meer levent is zeg maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je leek het te gebruiken als argument. Betekent dat dat je alleen maar naar platen luistert van bands die nog bestaan? Touché, pussycat! |
|
quote: Nee, maar boeit dat wat? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nou,aan de foto te zien is meneer de Koeijer ook maar meteen homeau geworden.... spelfout weggehaald... |
|
kzagm een jaar of vier terug op loolands rondwandelen en sgrok me toen al de kankur, hij zag er toen uit alsof de kledingkast van lenny kravits geplunderd had en had een kapsel a'la Anita Witzier.... |
|
sinds het ontstaan van onze band Headmeat coveren we al "the glorious dead", das al een goeje vier jaar dat we die blijven spelen, samen met Pestilence was Gorefest toch het neusje van Neerlands zalm ... hmmm Asphyx misschien toch ook vermelden... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Kent iemand hier Gorefest nog??? Hummmmmm..... Gorefest... Gorefest... eh... o, ja. Dat is die band die met de cd "FALSE" de BESTE DEATH-METAL PLAAT OOIT van Nederlandse bodum heeft uitgebracht. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Een van de betere klassiekers van Nederlandse bodem. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote:\ JanChris de Koeijer : zang, basgitaar en weer mag hij "zingen". leren ze het nou nooit? Oud Vuil. |
|
quote: Eerst David Vincent en nu ook al mijnheer de Koeijer, wat is dat toch.... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |