|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk zo rond de zomer. Hoewel we tegen die tijd natuurlijk alweer zoveel geld hebben verdiend, dat we zonder problemen weer kunnen stoppen. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Bwahaha. Nou! Er is enorm veel geld te verdienen als je in nederland in een metalband zit, dat weet iedereen. Hehe. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dan hebben jullie veel verdiend zeg!! jullie zijn lang gestopt geweest immers.. carcasstrid |
|
Ed heeft her en der anders wel wat centjes bij elkaar getrommeld |
|
Maar ja, die moest ook wel. Op Mindloss speelde hij immers nog niet mee. Touché, pussycat! |
|
Gelukkig voor hem heb ik toendertijd ook de 2de cd gekocht. Mindloss is btw mijn fav. album van de heren. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-04-2005 0:47] |
|
hmz volgens mij heb ik hier ook nog een cd van gorefest ergens, false heete ie volgens mij. Werkte die drummer toen der tijd niet bij virgin records rotterdam? |
|
Geen idee, maar die CD heerscht wel heel hard! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 06-04-2005 11:01] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dan vind je de demo's vast nóg leuker. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik moet ook ergens nog "tangled in gore" en "confessions of a serialkiller" hebben liggen. Ken me ook herinneren dat JC in Hoogeveen iemand vol in de bek schopte die aan zijn haar zat. jaaaaa, dat waren nog eens tijden. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb je zo'n goed geheugen dat je een post uit 2002 je te binnen schiet met als trigger, dat waren nog eens tijden? Knap werk, ik kan mijn eigen telefoonnummer niet eens onthouden. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Shit....Gisteren Gorefest mogen aanschouwen in Waregem....Ongelooflijk, die gasten speelden als vanouds, Jan Chris brulde weer meesterlijk,het geluid was geweldig....een van de beste optredens die ik ooit gezien heb. Nog meer mensen die Gorefest gister gezien hebben ??? De steeple is trouwens best een toffe tent ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie ze op Dynamo wel. Ik ben benieuwd. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Review van die avond Reviewke van het optreden in Goes. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: quote: Feit, de demoversies zijn net dat tikkeltje bruter en vooral de zang is op de demo's veel minder monotoom. |
|
Mindloss was een plaat die ik ook vooral voor dat brute geluid kocht. False vond ik een beetje tegenvallen, hoewel die plaat eigenlijk veel meer Face heeft. Muzikaal gezien vond ik de latere GF platen ook wel goed, alleen kon ik de zang daarop niet zo goed teren. Nu kan ik het een stuk beter hebben. En Live zal het vast weer ontieglijk goed zijn ! |
|
Ook hier is de OOTBC genoodzaakt om te reageren: Gorefest Roeleerd en dat is een State Of Mind en anders gunne we je een Glorious Dead. Zaterdag ff Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY |
|
WEEEEEEEEH! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
wat heb je te janken? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: OOTBC pest mij al de hele middag. *pruil* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik snap je punt, toen False uitkwam, moest ik ook eerst wennen aan de perfectie in uitvoering en productie waaraan de plaat haast 'leed'. Maar de nummers waren gewoonweg te goed om te plaat daarop af te keuren. Compositorisch overtrof hij natuurlijk Mindloss met gemak. Achteraf bezien is het wel mijn favoriete Gorefest album gebleken. met op de tweede plaats toch zeker de twee demo's (die sound, die zang! ) Op de platen daarna hebben ze nooit meer dat niveau van deathmetal benaderd, maar dat was ook klaarblijkelijk het doel niet meer. Erase had z'n momenten hooguit, maar op 'peace of paper' na ontbrak het daarop vooral aan snelheid en was de productie TE transparant geworden voor het genre. Voor het werk daarna had ik wel een soort van objectieve bewondering gezien de keuze en doorzet, maar het knalde er bij mij absoluut niet meer in. |
|
On July 18, Nuclear Blast Records will be reissuing the entire GOREFEST back catalog, complete with unreleased tracks, demos and other rarities. The following three two-CD sets are currently scheduled for release: * "Mindloss" (1996) + early demos * "False" (1993) + "Erase" (1995) + demos * "Soul Survivor" (1996) + "Chapter 13" (1998) + rarities Everything will be remastered, and booklets will contain liner notes by renowned Dutch journalist and writer Robert Haagsma, along with many pics from the band's own private stash. In addition, Nuclear Blast will throw in a cool box in which to store all the CDs from the collection. GOREFEST recently inked a multi-album deal with Nuclear Blast Records. The band are currently writing songs for what will reportedly be "a very heavy new album." A late 2005/early 2006 release is expected. GOREFEST issued several CDs through the Nuclear Blast label in the early 1990s before switching to SPV for their last album, 1998's "Chapter 13". Hehe weer jarenlang/nog meer niet-verkochte Soul survivor en Chapter 13 cd's in de winkels The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |