IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-05-2006 13:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, Tangled in Gore. Mijn favoriete Gorefest nummer. Dus toch.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-05-2006 12:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 8:56 schreef *Sander* het volgende:
hey ik heb u + Watery Black nog gespot


Ehh wij jou wellicht ook wel. Maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 15-05-2006 9:22 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

hehe zal je de volgende keer wel even aanspreken.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2006 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 17:51 schreef Mark het volgende:
Gisteren de nieuwe geluisterd bij een vriend en morgen zelf maar effe kopen; vette plaat!

Echt stukken beter dan de laatste 2 schijffies, al vond ik Chapter 13 nog wel okee..


ik eigenlijk ook wel

vind de laatste wel ok, net voor de eerste keer gehoord . Verstaanbaarheid is toch wel een voordeel bij Gorefest


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-06-2006 15:20 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik draai nog steeds The Eindhoven Insanity helemaal grijs.. Wat een ZALIG drumwerk!!

Ed Warby


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 18-06-2006 18:07 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Ik vind de laatste wel gaaf, maar False blijft toch m,n favo album.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-01-2007 21:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

GOREFEST To Record New Album In March - Jan. 15, 2007

Guitarist Boudewijn Vincent Bonebakker of the Dutch metallers GOREFEST has issued the following update:

"We're well into the writing sessions of our new album, due to be released mid-2007. We just finished the demo tapes with the foundations for 11 new songs. Drum tracks and rhythm guitars have been pre-recorded and some vocals as well. Of the 11 songs we're going to choose about 9 songs to be put on the album. So now we're in the stage of make up drum fills, guitar solos and what-not to give it all even more edge. Also vocal lines and lyrics are well on [their] way. We can honestly say this is going to be a brutal one. The frustration, anger and aggression that has been built up over the past year has really found its way to the songs. Blasts, speed picking and fast polkas are more common than spare.

"The same way we did with 'La Muerte', we're going to record in the Excess studios in Rotterdam with engineers Hans and Dennis. Tue Madsen will be doing mixing duty and the production will be more of a joint venture with him this time.

"We plan to go into the studio for actual recording this March but before that you'll get a few chances to see us live. On February the 3rd we'll play in The Rock in Copenhagen, Denmark and the 23rd we'll play in Simplon in Groningen, Netherlands. After a short resting period we'll be back with more shows in late April and May. Most likely there will be some festival appearances in June as well."

As previously reported, GOREFEST played its last show of 2006 on December 29 at a nearly sold-out 't Beest venue in the band's hometown of Goes. Pictures from the concert can be found at www.metal-experience.com.

GOREFEST's latest CD, "La Muerte", was released in October 2005 via Nuclear Blast Records.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2007 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Promo van Rise to Ruin ontvangen, wat een immens intens album. Heb zo'n vermoeden dat menig criticus zich eens achter de oortjes zal krabben.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-05-2007 14:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zit daarom ook echt op die plaat te wachten, met smart zelfs!!! Ed Warby


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-05-2007 15:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 30 mei 2007 14:24 schreef Jenje het volgende:
Promo van Rise to Ruin ontvangen, wat een immens intens album. Heb zo'n vermoeden dat menig criticus zich eens achter de oortjes zal krabben.




Mohaha, vet!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-06-2007 21:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

KT...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 21:27 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Check.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 21:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Binnen --> luisteren!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 21:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

De eerste paar platen zijn echt gorefest, de rest is helaas bagger.


Fuck the world and fuck you


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-06-2007 21:49 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Tsja, de zang is en blijft een groot struikelblok voor mij: zelden iemand zo geforceerd horen 'grunten' (zo vind ik het althans klinken).


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 21:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Klint bruut tot nu toe! En ik heb sowiezo geen probleem met de grunt van Jan Chris... Klinkt hier prima bij de muziek! Wanneer komt hij uit?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 21:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 21:49 schreef WMP het volgende:
Tsja, de zang is en blijft een groot struikelblok voor mij: zelden iemand zo geforceerd horen 'grunten' (zo vind ik het althans klinken).
Als ze nou onder een andere naam verder waren gegaan...was stukken beter geweest. dit heeft niets meer met de oude Gorefest van doen...jammer maar helaas.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 21:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 21:53 schreef mental het volgende:
Als ze nou onder een andere naam verder waren gegaan...was stukken beter geweest. dit heeft niets meer met de oude Gorefest van doen...jammer maar helaas.


Waarom heeft dit niks meer met de oude Gorefest van doen, als ik zo vrij mag zijn? La Muerte was een ijzersterke plaat van een Gorefest in topvorm, en wat ik nu hoor van Rise To Ruin is

Alleen Chapter 13 kom ik niet door, vandaar dat ik Gorefest zo kan waarderen. En dat Ed erin speelt is ook wel belangrijk...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2007 21:59 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 21:50 schreef Staalman het volgende:
Wanneer komt hij uit?
3 augustus!


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 21:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 21:59 schreef Pazuzu het volgende:
3 augustus!


Ik koop de origineel wel hoor Frank!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 22:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 21:56 schreef Staalman het volgende:
Waarom heeft dit niks meer met de oude Gorefest van doen, als ik zo vrij mag zijn? La Muerte was een ijzersterke plaat van een Gorefest in topvorm, en wat ik nu hoor van Rise To Ruin is

Alleen Chapter 13 kom ik niet door, vandaar dat ik Gorefest zo kan waarderen. En dat Ed erin speelt is ook wel belangrijk...
Oude Gorefest =Death fucking Metal. De nieuwere shit heeft daar niets meer mee van doen.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-06-2007 22:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2007 21:59 schreef Pazuzu het volgende:
3 augustus!


Tering, en nu al uitgelekt? Das van de snelle.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 22:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 22:00 schreef mental het volgende:
Oude Gorefest =Death fucking Metal. De nieuwere shit heeft daar niets meer mee van doen.


Aan La Muerte en nu dus ook Rise To Ruin kan menig death-metal bandje anders een flinke punt zuigen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-06-2007 22:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 22:02 schreef Staalman het volgende:
Aan La Muerte en nu dus ook Rise To Ruin kan menig death-metal bandje anders een flinke punt zuigen!
kan best.maar das niet waar het om draait.


Fuck the world and fuck you


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2007 22:04 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 22:01 schreef Wansmaak het volgende:
Tering, en nu al uitgelekt? Das van de snelle.
Ik zag Entombed ook al staan, en die komt zelfs nog anderhalve maand later uit.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen