|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Mens... The river is een supervette song!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nee, Eikel. Daar gaan we onder het genot van wat kijken wie van ons 2 nou de grotere botmongool is. Ontopic: Now Playing: Gorefest - RTR [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-06-2007 19:00] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik weet niet welk album het is. zat bij paar vrienden 1 van hun zetten een Gorefest cd op. Ik vond het opzich naar mijn doen, heel erg Lamb Of God achtig. The trend is dead. |
|
quote:Cool. Fuck the world and fuck you |
|
Een ouderwets standaard metalruzietje (da's heel geen deathmetal, de allereerste was veeeeeeel beter, het is pas deathmetal als alles klinkt alsof het in een doortrekkende wc-pot is opgenomen). Leuk! Ik heb alweer een mooie bestemming gevonden voor zuurverdiend geld begin augustus. Wat een mokervette plaat is dit weer van Gorefest. |
|
Ik heb liever pik vet, uhuhu Fuck the world and fuck you |
|
quote: Lamb of God is toch zo'n metalcore bandje? Wat heeft dat met Gorefest te maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ja dat weten we nou wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee. Qua lompheid van de grunts zou je Gorefest en Lamb Of God nog wel kunnen vergelijken (en qua strakheid van de drummers). Ontopic: Gorefest is gaaf Met de vorige tour gezien in Het Paard (Den Haag) met Thanatos en in Tivoli met After Forever. Allebei erg gave shows |
|
quote: quote: Wat spelen ze dan volgens jou? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up." Whatever... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
een paar maanden geleden ben ik nog naar Gorefest geweest |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Achteraf kan ik me wel voorstellen dat een groot deel van de fans niet pikten wat we ze voorschotelden. Kan me nog herinneren dat vooral het van 2 naar 1 bassdrum overstappen me als een doodzonde kwalijk werd genomen. En als ik heel eerlijk ben, zou ik misschien zelf als fan ook wel zo gereageerd hebben. Op dat moment waren we gewoon heel enthousiast over het idee van 70's rock met een death metal geluid, en daar lieten we ons misschien een beetje teveel door meeslepen... Het is overigens niet zo dat de plaat meteen de dump in ging, we kregen veel airplay op radio en TV en als ik me niet vergis stonden we zelfs een tijd in de albumcharts ermee. Chapter 13 is wel een vrij roemloze dood gestorven, onterecht als je het mij vraagt. (ik wacht vol spanning op de virtuele slachting die ik nu weer over mezelf afroep, haha) De reden dat we momenteel geen nummers van Soul Survivor (en CH13) spelen, is dat ze niet echt bij de rest van de set passen. We focussen ons nu toch vooral op het brutere werk van False en Erase (en in mindere mate Mindloss) en uiteraard op La Muerte (en straks Rise To Ruin). Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Ach, ergens is het ook wel gaaf dat jullie gewoon doen wat je zelf tof vind, als ieder bandje maar constant zou doen wat de fans wilden horen werd het ook maar een saaie boel. Fuck the world and fuck you |
|
jammer, soul survivor is nog steeds een van mijn favoriete platen. toen ik 15 of 16 was schafte ik hem aan en draaide hem compleet grijs. good times. ook nog door pappie en mammie gebracht werden naar de sjiwa in maasbree... daar speelde gorefest met transpunk en nog iets... superrruig. ook de dynamo show was vet... dus laat maat komen die soul survivor nrs |
|
quote: Top! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
toch zou ik t nummer soul survivor graag in de set zien, zowel voor de afwisseling als ook voor t komplete plaatje In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Damn, zit er toch over te denken maar weer eens een concertje van gorefest mee te pikken. Fuck the world and fuck you |
|
Zin in die nieuwe man Zometeen The Eindhoven Insanity nog maar eens rondblazen hier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
"jullie ware gorefest en wij waren godverdomme geweldig!!!" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Romatisch nummer: Goddess in Black Dat heb ik JC en BB nog zien spelen met het Metropole Orkest. Dat was GVD nog eens een uitvoering! Iemand de video daarvan op YouTube/GoogleVids? Hersenloze Mayonaise eten |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |