|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou je dan hier ook even willen gaan modden dan? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2437192/15 Ook genoeg van die ranzige kerels gepost door Rotzak en Burzum. |
|
Ja hallo, ik ben een man en val daar dus niet op . Weet ik veel wat jullie allemaal lekker vinden |
|
quote:Ken je Zillah al? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh okee, ik ben een vrouw.. ik weet ook niet wat jullie allemaal lekker vinden. Mooooi, even weer nieuwe vrouwen ploaties zoeken dan maar. |
|
quote: Ja die ken ik al. Maar goed, ik maar denken van goh.. beetje gezond verstand is bij die moderators geen probleem. Oopsie, verkeerd gedacht. |
|
quote: Heb je mental z'n denkwijze aangenomen? Niet te stoer doen he. Bruce Banner |
|
Pff sommige mensen kunnen ironie ook niet doorgronden zeg |
|
quote: das idd ook mijn klacht op ZM signature |
|
quote: Mental en denken, yeah right. |
|
quote:Die is doordacht |
|
quote: Nee inderdaad, beetje roepen dat mensen ontopic moeten zijn en dan zelf gaan zitten kloten. Mag de rest ook.. en waar is Heiden? |
|
quote: Je zou nog wel eens verbaasd kunnen staan.. |
|
quote: na zonneschijn komt regen, doordacht komt negen, zeg ik dan altijd signature |
|
quote:Oftewel; verder off-topic geneuzel volgaarne in het lultopic, de rest wordt weggemod. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 17-05-2007 12:21] |
|
De tijd loopt weer eens een uur achter.. |
|
Daar kunnen mods weinig aan doen, geloof me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen klacht, maar die nieuwe smileys zijn tegek! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hmm de tijd idd ... ik zal het even fixen |
|
Ok, zou nou weer goed moeten staan. |
|
quote: Gebanned, wegens herhaald overtreden van de regels. Zie zijn profiel voor meer info. Bruce Banner |
|
weeral??? of is het alweer... signature |
|
Hahahaha, link naar desbetreffend topic? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nee, dan zou deze pagina een linkje of 300 bevatten. Verder discussiƫren over dergelijke zaken mag in het lultopic. Meningen van andere users veranderen de bans toch niet. Bvd. Bruce Banner |
|
quote:.. dat kunnen alleen moderators lezen lain. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |