IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-02-2002 13:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wat zijn voor jullie momenten van absolute gelukzaligheid...

Ik zat vorige week op m'n bureau, me steendood te vervelen en de minuten aftellend tot ik naar huis mocht... Ik zit in het hartje van Antwerpen en meestal hoor je aleen de auto's buiten of mensen die elkaar de huid voldschelden en dergelijke... Toen iemand aan de overkant van de straat opeens loeihard een klassiek stuk opzette... Ik ken het stuk niet, maar het was gewoon prachtig.. Ze of hij heeft het drie keer achter elkaar gespeeld.. Ik ben aan het raam gaan zitten luisteren.. En ik voelde mij perfect gelukkig...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-02-2002 15:43 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik was ooit in een creativiteitscentrum en hoorde daar iemand een klassiek stuk spelen .dat was mooi.
maar ook als ik alleen ben vind ik het leuk of met mensen die ik mag en zo .



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-02-2002 15:48 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als ik bij mijn vriendin ben.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2002 15:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 15:48 schreef Vargen666 het volgende:
Als ik bij mijn vriendin ben.

helemaal mee eens, en als ik zit te wachten in de muziekschool, lekker rustig en dan dwarrelen er allemaal klassieke stukjes viool en dwarsfluit rond, dan zak je zo lekker weg


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 06-02-2002 17:18 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

als ik aan zee wandel met me hondjes heerlijk
of gewoon aan de zee gaat zitten en kijken naar het water en in de aarde lopen porren met een stokje

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 06-02-2002 17:19]


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-02-2002 18:52 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Als voor een paar minuten alles klopt....

Geen herrie, geen huisgenoten die binnen vallen en zeuren om voedsel. Geen telefoon. Even helemaal nix. En dat dan het liefs delen met me vriendje...
Dat is voor mij een paar minuten puur geluk.

Of wakker worden naast de jongen van wie ik hou, dat is ook gelukzaligheid


bla...bla...bla...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-02-2002 19:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wij nemen een windstille zomerdag met heldere lucht en zo'n 25 graden. Dan gaan fietsen door een mooi natuurlandschap zonder voorbijrazend verkeer. En dan je discman aan met RHAPSODY... ohh das pas genieten


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 06-02-2002 19:31 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wanneer ik altijd gelukkig ben is dat alles weer dik in orde is na een ruzie tussen mij en mijn vriendin, dan denk ik dat het allemaal toch voor niks is geweest, en wanneer ik nog gelukkiger ben is wanneer we samen zijn.
ik kan ook gewoon content zijn alsk gewoon een lekker muziekje opleg (nu ligt er skinlab op) met een je en een tje, zaaaaalliiiiiiiiiiiiig, wat wil een mens nog meer????


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 06-02-2002 19:52 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

Ik ben vorige week van Lier naar Koningshooit gewandeld (zo'n 5 km.) omdat ik nog 3 kwartier op mijn bus moest wachten anders.Nightwish op men walkman, zonnetje, niet te warm niet te koud, gewoon zalig.


This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-02-2002 20:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Momenten van absolute gelukzaligheid...

De laatste keer kan ik me niet meer herinneren...
Moet wel lang geleden zijn


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2002 20:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

In relaxte stoel met goede audioinstallatie met ogen dicht luisteren naar een van je beste nummers.... kan soms al gelukszaligheid brengen... moet wel een nummer zijn wat je zo erg raakt dat je niet meer denkt aan andere dingen/zorgen/werk,etc.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-02-2002 21:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als ik helemaal alleen thuis ben, op bed lig en als er een mooi akoestisch gitaarstukje uit mijn boxen komt... (interlude van Metallica's to live is to die bijvoorbeeld).


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-02-2002 21:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Zo te lezen genieten we eigenlijk allemaal van kleine dingen, dingen van alle dag.... heerlijk... zo ben je dus vaak gelukkig als het goed is


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2002 21:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 21:37 schreef Lady Rose het volgende:
Zo te lezen genieten we eigenlijk allemaal van kleine dingen, dingen van alle dag.... heerlijk... zo ben je dus vaak gelukkig als het goed is


Ja.. maar ach.. mensen worden ook ongelukkig van sommige kleine dingen... dingen van alle dag... ...

Balans moet er zijn he.. ying/yang ..


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-02-2002 21:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

en zo is het cirkelje weer rond


bla...bla...bla...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 06-02-2002 22:09 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Op concerten! Echt! Als DE band een favoriet nummer speelt, gave sfeer, zo ver mogelijk vooraan, 120 decibel, en de muziek door me heen schijnt te gaan tot ik er een deel van wordt... Totale euforie.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-02-2002 22:12 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als ik in azie onder een palmboom hang samen met me popje en over de zee uitkijk met een biertje in de hand natuurlijk


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-02-2002 22:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 februari 2002 22:09 schreef Paulien.broeren het volgende:
Op concerten! Echt! Als DE band een favoriet nummer speelt, gave sfeer, zo ver mogelijk vooraan, 120 decibel, en de muziek door me heen schijnt te gaan tot ik er een deel van wordt... Totale euforie.
Heel gek, maar ik heb echt maar heel weinig bands waar ik gelukzalig bij ben. Eigenlijk tot nu toe maar 1 concert meegemaakt waar ik echt helemaal gelukkig bij was.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2002 22:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 22:13 schreef Vargen666 het volgende:
Eigenlijk tot nu toe maar 1 concert meegemaakt waar ik echt helemaal gelukkig bij was.


Nu wordt ik benieuwd.. was dat soms darkthrone in 1991 in Denemarken ofzo?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-02-2002 22:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...als ik mijn zoontje blij zie


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-02-2002 22:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 februari 2002 22:21 schreef Valorian666 het volgende:
Nu wordt ik benieuwd.. was dat soms darkthrone in 1991 in Denemarken ofzo?
Nee nee, het was Black Sabbath in Rotterdam 1999. Geen enkel concert kan dat halen.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2002 22:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Momenten van absolute gelukzaligheid... vaak genoeg. Als ik buiten fiets en plotseling breekt de zon door en schijnt op mijn hoofd, en de hele wereld valt weg.

Als ik sommige muziek draai en... het klopt.

Als ik met vrienden 's zomers op het balkon van de flat zit, bier en muziek erbij.

Sommige momenten met m'n ex, maar nu overheerst bitterheid, dus die tellen niet meer.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2002 22:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een van de weinige concerten waar ik 'absolute gelukzaligheid' had:

DYNAMO OPEN AIR 1997 - THERION , midden in de nacht in de campingstage...

wauw...

Was vooral gaaf omdat ik toen in mijn eentje was, wist niet meer waar de rest gebleven was.. liep die tent in , Therion nog niet kennende, en werd meteen gegrepen door de muziek... (THELI-tour was dat) ... Ben het hele concert gebleven en was daarna op een of andere manier al mijn tijdsbesef en derglijke kwijt... na nog even rond te hebben gelopen bedacht ik maar eens naar de tent te gaan , kijken of de rest daar was... NIEMAND.. weird.. we waren met een stuk of 9 mensen... Maar weer naar campingstage.. weer naar tent... bleek dat iedereen al sliep (op een paar dronken zielen na die ik nauwelijks gezien heb het hele festival) .. Ik bleek dus de enige geweest te zijn die het concert had meegekregen.. ... (was ook al ver in de nacht toen trouwens.. had dat helemaal niet door... )

EEN ander moment van gelukszaligheid wordt hierdoor weer opgeroepen... DYNAMO OPEN AIR 1996, voor het eerst op een festival, met Rajackar, beide rond de 15 .. wauw... dat was gaaf... Sta je daar als 15 jarige ... de bands waren niet zo geweldig.. maar de indruk die het hele gebeuren achter liet.. het gevoel van vrijheid.. ondanks een paar narigheden daar toen, zie ik dat nog steeds als een van de tofste dingen die ik heb meegemaakt op metalgebied ...



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-02-2002 22:34]


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-02-2002 17:50 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

momenten van absolute gelukzaligheid:

Laatst was ik met mijn beste vriend naar de film geweest en op hetzelfde moment zeiden we allebei precies hetzelfde. Dat moment van herkenning in elkaars ogen was weer vetrouwd en bezorgde me een gevoel van absolute gelukzaligheid.

Laatst heb ik gezongen voor een kennis die er daarna helemaal stil van was. Op een positieve manier dan. Dat was zo'n moment.

Verder: Op een zwoele zomeravond in slaap vallen op het strand met het geluid van de zee, je vrienden, muziek en passerende mensen op de achtergrond en wakker gemaakt worden om te barbequen op het strand.

Nieuwjaar vieren op het dak van het Dorint Hotel met uitzicht over de hele stad.

Laatst toen ik klaarkwam, was zo fijn.



[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 07-02-2002 18:33]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-02-2002 18:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik heb ooit met een paddo trip absoluut 100%, geen speld tussen te krijgen, het gevoel gehad dat ik de gelukigste persoon op de hele aardkloot was. Dat ik met al mijn beste vrienden was heeft ook geholpen aan dat gevoel, damn, paddo's ruleZ



Jade
Usericon van Jade
Posted 07-02-2002 18:07 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Zeker weten! Ik heb 's met mijn ex een paddotrip beleefd. Superromantisch en perfect. Ik raad het iedereen een keer aan.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen