IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-07-2003 22:15 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Toen ik m'n eerste hakbijl kreeg.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2003 22:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 juli 2003 22:15 schreef Murderer het volgende:
Toen ik m'n eerste hakbijl kreeg.


Ojaa...dat weet ik nog, en die schattige messen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-07-2003 22:18 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 22:17 schreef Leviathanica het volgende:
Ojaa...dat weet ik nog, en die schattige messen.


Ja, bedankt.
Dat was een erg leuk verjaardagskado, Leviathanica!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2003 22:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 juli 2003 22:18 schreef Murderer het volgende:
Ja, bedankt.
Dat was een erg leuk verjaardagskado, Leviathanica!!


Dankje , graag gedaan.
Ik ben aan het sparen voor een 2-persoons pijnbank; voor jou en je liefje.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-07-2003 22:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Toen ik m'n meisje "vond"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-07-2003 22:28 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
DMTR kwijlde:
Toen ik een foto van Ghoulliette onder ogen kreeg..


Ghoulliette is wel populair zeg...


no text supplied


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 23-02-2004 20:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Toen ik afgelopen week nieuwe oordopjes kocht, ik was er zo aan gewend geraakt dat er zo'n crap geluid uit m'n discman kwam...

En dan hoor je op de heenweg naar school, het is koud, het is vroeg, de heerlijke tonen van een oud maiden cdtje.



I am the 1%.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 20:26 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Ieder moment met m'n meis samen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-02-2004 21:04 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Op een van de eerste lente dagen met mn blote voeten in het gras liggen onder de grote boom in het park. En dan een beetje staren.
Of: Samen met een vriendin onder die boom zitten op een snikhete zomerse dag, wijn/raggati drinken


Subtiel kamerolifantje


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-02-2004 21:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Lokaal festivalletje en dan in het gras liggen met een lauw biertje onder de warme zon!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-02-2004 21:09 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zolang het maar gras is heh?!


Subtiel kamerolifantje


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-02-2004 21:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Goede muziek


"This one is older than shit, heavier than time!"


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-02-2004 21:10 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:09 schreef stigma het volgende:
Zolang het maar gras is heh?!




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2004 21:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Van de zomer in mijn eigen groene gras zitten met me meissie, me hondje en me biertje


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 23-02-2004 21:12 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:10 schreef Jenje het volgende:
Van de zomer in mijn eigen groene gras zitten met me meissie, me hondje en me biertje

verdomme, het moet maar weer snel zomer worden zeg!


wuust robuust


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2004 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:12 schreef Morbidaeth het volgende:
verdomme, het moet maar weer snel zomer worden zeg!
Zekers



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-02-2004 21:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik mis het ook
Na een avondje flink zuipen met een kater in de brandende zon aan het water liggen met een melige bui. De gesprekken die je dán hebt...GEWELDIG!


Subtiel kamerolifantje


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-02-2004 21:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:13 schreef stigma het volgende:
Ik mis het ook
Na een avondje flink zuipen met een kater in de brandende zon aan het water liggen met een melige bui. De gesprekken die je dán hebt...GEWELDIG!



Brouwersgat!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 23-02-2004 21:16 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Als je in een heel groot orkest speelt en daar de mooiste noten uit je viool laat komen in een stuk wat je van buiten kent! Zo'n moment is heerlijk, je voelt je geweldig en compleet!

Jammer dat ik die momenten niet meer mee maak


LAI LAI HEI


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 23-02-2004 21:16 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

hm.. vorige zomer kwam wel vrij hard in de buurt van absolute gelukzaligheid.
met de vaste vriendengroep (zo'n 15 man) bijna elke dag naar de schipbeek (een of ander riviertje) en daar in alle rust in t gezelschap van een aantal traytjes bier heeerlijk relaxen.. beetje zwemmen.. beetje lullen.. super!


wuust robuust


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-02-2004 21:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Moment van absolute gelukzaligheid, das voor mij al heel lang geleden.. denk 3 jaar geleden... verliefd...

daarna is het na een periode van een jaar goed gedaan sindsdien is het leven klote voor me


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-02-2004 21:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:16 schreef Morbidaeth het volgende:
hm.. vorige zomer kwam wel vrij hard in de buurt van absolute gelukzaligheid.
met de vaste vriendengroep (zo'n 15 man) bijna elke dag naar de schipbeek (een of ander riviertje) en daar in alle rust in t gezelschap van een aantal traytjes bier heeerlijk relaxen.. beetje zwemmen.. beetje lullen.. super!



Alcohol drinken en zwemmen is heel gevaarlijk...


*Zegt het reddend zwemmertje!*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-02-2004 21:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:14 schreef Nix het volgende:
Brouwersgat!

Ja tuurlijk!
Agressieve horzels daarentegen zijn ietsjes minder....


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-02-2004 21:19 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:17 schreef DaVinz het volgende:
Moment van absolute gelukzaligheid, das voor mij al heel lang geleden.. denk 3 jaar geleden... verliefd...

daarna is het na een periode van een jaar goed gedaan sindsdien is het leven klote voor me
Ga eens in het gras liggen met een biertje op een mooie lentedag! Het zijn van die kleine dingen...


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2004 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 21:17 schreef Nix het volgende:
Alcohol drinken en zwemmen is heel gevaarlijk...


*Zegt het reddend zwemmertje!*
Juist, eerst je biertje opdrinken en dan pas zwemmen .... anders kun je namelijk water in je bier krijgen en das nie goe


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen