|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee gewoon intens gelukkig Kankerlul |
|
Neukuh in het bos zeker. |
|
uhhh wippuh Kankerlul |
|
Ophelia, luister maar niet naar die boze anti-hippie meneer jenje Iedereen de bosjes in!!! NU!!! Lang leve de lente zullen we maar zeggen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Buitensex is leuk! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: in het bos aan het water ? Kijk maar uit dat er geen rat in je broek kruipt, dan gaat je geluk zo over ? |
|
quote:Pas op he, zo wordt greycloack weer geil ... |
|
quote: Ik denk dan toch aan die reclame op RTL5 en aan homo's... |
|
quote: Jah, en leeggezogen worden door de muggen natuurlijk NP: Satyricon - With Ravenous Hunger For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Als die prachtige gast naar me kijkt Helaas klap ik dan dicht... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Elke avond als ik in mijn auto naar huis rijd. |
|
Wakker worden in de armen van je vriend.. Bij je vriend zijn.. en samen leuke dingen doen.. S nachts op festivals.. genieten met een pilsje in je hand op de camping en een super perfecte sfeer om je heen.. (en dan niet alleen: "slayer"... andere kant van de camping "slayer") zonnetje op je kop en met vrienden op het terrasje zuipen en lullen.. |
|
lange knuffel van degene die je nooit meer los wil laten... Je moeder. |
|
(en dan niet alleen: "slayer"... andere kant van de camping "slayer") --------------- hahaha ja dat is zo *romantisch*, vooral als de slayer roepers in de tent naast je eigen tent liggen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hahaha ook al zo'n lol in je werk ? (bij mij is momenteel ff het dieptepunt bereikt geloof ik...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kleine opsmming van dingen waarbij ik me goed voel: - als ik bij mijn meissie ben. - in de oefenruimte Meer dan genoeg dacht ik zo .. |
|
De eerste proefrit op mijn "nieuwe" motorfies enkele dagen geleden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Toen ik gisteravond met mijn lieverd op het strand naar de sterren lag te kijken ... Geruis van de zee op de achtergrond, glas wijn erbij. Op dat moment voelde ik me echt volmaakt gelukkig... Kankerlul |
|
mooi hoor |
|
Toen ik gister de stekker van me versterker in het stopcontact deed! Eindelijk electra op de bovenverdieping van ons huis! Don't blush when I rip you open |
|
Weekend! Lekker niks aan je hoofd, beetje drinken en relaxen I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Toen ik m'n toekomst ter inzage kreeg op het werk! |
|
Vanmiddag weer lekker repeteren, jippie |
|
quote: Jong. Krijg je meer geld/leuker werk? Da's gaaf . |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |