IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-05-2003 10:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:44 schreef rvanderholst het volgende:
Ik nog tot volgende week zaterdag! Dan staat ze op het vliegveld van Stockholm na haar reis vanuit San Fransisco....

Dan Heb ik haar dus al 11 weken moeten missen


Wow, wat een afstand!
Toen dacht ik dat ik en m'n vriend een end uit elkaar woonden: 250 km.
Petje af dat jullie dat volhouden, ik ben hier al niet blij mee.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 10:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 1:23 schreef Midnight het volgende:
wakker worden op een luie zondagochtend, mezelf omdraaien en mijn schat naast me vinden, tegen hem aankruipen zodat hij half wakker wordt en zijn armen om me heen slaat en dan samen weer in slaap vallen... om daarna weer wakker te worden en samen koffie te gaan drinken ergens in het zonnetje... GEWELDIG.. ik heb niet zo veel nodig om gelukkig te zijn....


Dat is inderdaad erg goed!!! ah, dat mis ik wel zeg maar volgende week zaterdag gaat dat wel gebeuren!!! eerst lekker uitslapen en dan ergens een lekkere Kaffe Latte drinken op een terrasje in GAMLA STAN (Stockholm)
(Kaffekoppen op Stortorget heeft namelijk de lekkerste appeltaart met vanille saus!!!!)


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 10:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:48 schreef Chantalie het volgende:
Wow, wat een afstand!
Toen dacht ik dat ik en m'n vriend een end uit elkaar woonden: 250 km.
Petje af dat jullie dat volhouden, ik ben hier al niet blij mee.

Ja er is licht aan het einde van de tunnel hoor anders was het wel heel erg moeilijk geweest! Per Oktober dit jaar komt ze weer in Stockholm wonen en dan gaan we lekker samen wonen!!!


I Find That I Am Not There...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-05-2003 11:12 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:51 schreef rvanderholst het volgende:
Ja er is licht aan het einde van de tunnel hoor anders was het wel heel erg moeilijk geweest! Per Oktober dit jaar komt ze weer in Stockholm wonen en dan gaan we lekker samen wonen!!!


Leuk!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-05-2003 11:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Drummen, fitness.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 21-05-2003 14:33 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Zaligheid is als ik nergens rekening mee hoeft te houden en alles maar op me af kan laten komen.


grrr


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 21-05-2003 17:51 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:44 schreef rvanderholst het volgende:
Ik nog tot volgende week zaterdag! Dan staat ze op het vliegveld van Stockholm na haar reis vanuit San Fransisco....

Dan Heb ik haar dus al 11 weken moeten missen


ik weet maar al te goed hoe het voelt om elkaar zo lang te missen... maar als je elkaar dan weer ziet is het echt geweldig!!! Maar jij gaat al lekker in oktober samenwonen, ik moet nog tot april/mei 2004 wachten! Maar dat geeft niet, we hebben wat om naar uit te kijken he?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 19:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 17:51 schreef Midnight het volgende:
ik weet maar al te goed hoe het voelt om elkaar zo lang te missen... maar als je elkaar dan weer ziet is het echt geweldig!!! Maar jij gaat al lekker in oktober samenwonen, ik moet nog tot april/mei 2004 wachten! Maar dat geeft niet, we hebben wat om naar uit te kijken he?


Ja je beseft pas wat je mist als het er niet is!

(he is dat niet een The Scene tekst?? Een man weet wat pas ie mist als ze d'r niet is...)

Ik leef met je mee Midnight! voor mij nog maar 10 dagen en 19 uur wachten!


I Find That I Am Not There...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-05-2003 15:27 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Het moment dat je op de plee zit, het papier is op, maar dan toch op het allerlaatste moment, 'when all hope has faded' een rolletje papier ergens achter een kastje vindt, dan schijt je pas echt met een gevoel van gelukzaligheid.


Dit slaat nergens op.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-05-2003 15:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-05-2003 16:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Als je heel erg moet zeiken en echt nergens kan gaan omdat het overdag is en enorm druk op straat overal, dan thuiskomen, voor de plee gaan staan en alles los laten... heerlijk gevoel


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 22-05-2003 16:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 15:27 schreef mörke het volgende:
Het moment dat je op de plee zit, het papier is op, maar dan toch op het allerlaatste moment, 'when all hope has faded' een rolletje papier ergens achter een kastje vindt, dan schijt je pas echt met een gevoel van gelukzaligheid.


Schijten an sich is altijd al zalig makend.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 22-05-2003 16:44 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

SCHIJTEN is true


grrr


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 23-05-2003 19:40 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

's Nachts aan het Malawimeer mezelf terugterekken op een stoeltje aan het strand, kijken naar de zeer heldere sterrenhemel (weinig wolken, nieuwe maan en zeer weinig luchtvervuiling) en The Wake Of Magellan (Savatage) op de discman.

Reuzenlandschildpadden aaien en voeren (machtige beesten)

Een lekker stevig potje headbangen na een aantal weken deprivatie (Wizard/Vortex)



NP: Wizard - The Prophecy


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-05-2003 19:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

's avonds als het donkerder wordt naar buiten kijken naar een regenachtige straat terwijl the moody blues - nights in white satin speelt...


Je moeder.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-05-2003 19:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 mei 2003 19:06 schreef karnivoor het volgende:
's avonds als het donkerder wordt naar buiten kijken naar een regenachtige straat terwijl the moody blues - nights in white satin speelt...

Vind jij dat goeie muziek??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2003 19:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moody bluess heerst!!!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-05-2003 1:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben absoluut gelukzalig


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-06-2003 21:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Na een avond gezellig uitgaan naar huis wandelen terwijl het al licht wordt en het heel de wereld stil en dood lijkt.

Een goed concert meemaken

De ontelbare superfijne momenten met mijn vriendin.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-06-2003 10:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 24 mei 2003 19:09 schreef ghoulliette het volgende:
moody bluess heerst!!!!!


kijk, zij begrijpt het

Ik denk dat ik morgenavond best gelukkig zal zijn, daarna een periode van een dag opbouwend geluk zal meemaken om in het weekend de piek te bereiken, om op maandag gelijk weer te moeten gaan studeren voor een proefwerk

Werchter... here I come

Maar ik denk dat ik pas volledig gelukkig zal zijn als zij en ik eindelijk samen zijn, maar dat zal helaas nog wel vene duren denk ik


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-06-2003 10:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik voel me gelukkig.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 24-06-2003 10:20 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Absolute zaligheid: op de bank zitten met een koel pilsje en een sigaret, na het succesvol klaren van een grote klus. En dan terugkijken op wat je gedaan hebt.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-06-2003 11:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl


Nieuwe sokken aanhebben....


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-06-2003 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lekker ontbijten op een mooie ochtend, die een leuke dag in luidt


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 24-06-2003 11:13 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Helemaal tot rust komen op muziek van Dio


FREEZE


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen