|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is inderdaad erg goed!!! ah, dat mis ik wel zeg maar volgende week zaterdag gaat dat wel gebeuren!!! eerst lekker uitslapen en dan ergens een lekkere Kaffe Latte drinken op een terrasje in GAMLA STAN (Stockholm) (Kaffekoppen op Stortorget heeft namelijk de lekkerste appeltaart met vanille saus!!!!) I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ja er is licht aan het einde van de tunnel hoor anders was het wel heel erg moeilijk geweest! Per Oktober dit jaar komt ze weer in Stockholm wonen en dan gaan we lekker samen wonen!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Leuk! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Drummen, fitness. |
|
Zaligheid is als ik nergens rekening mee hoeft te houden en alles maar op me af kan laten komen. grrr |
|
quote: ik weet maar al te goed hoe het voelt om elkaar zo lang te missen... maar als je elkaar dan weer ziet is het echt geweldig!!! Maar jij gaat al lekker in oktober samenwonen, ik moet nog tot april/mei 2004 wachten! Maar dat geeft niet, we hebben wat om naar uit te kijken he? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Ja je beseft pas wat je mist als het er niet is! (he is dat niet een The Scene tekst?? Een man weet wat pas ie mist als ze d'r niet is...) Ik leef met je mee Midnight! voor mij nog maar 10 dagen en 19 uur wachten! I Find That I Am Not There... |
|
Het moment dat je op de plee zit, het papier is op, maar dan toch op het allerlaatste moment, 'when all hope has faded' een rolletje papier ergens achter een kastje vindt, dan schijt je pas echt met een gevoel van gelukzaligheid. Dit slaat nergens op. |
|
|
|
Als je heel erg moet zeiken en echt nergens kan gaan omdat het overdag is en enorm druk op straat overal, dan thuiskomen, voor de plee gaan staan en alles los laten... heerlijk gevoel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Schijten an sich is altijd al zalig makend. |
|
SCHIJTEN is true grrr |
|
's Nachts aan het Malawimeer mezelf terugterekken op een stoeltje aan het strand, kijken naar de zeer heldere sterrenhemel (weinig wolken, nieuwe maan en zeer weinig luchtvervuiling) en The Wake Of Magellan (Savatage) op de discman. Reuzenlandschildpadden aaien en voeren (machtige beesten) Een lekker stevig potje headbangen na een aantal weken deprivatie (Wizard/Vortex) NP: Wizard - The Prophecy For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
's avonds als het donkerder wordt naar buiten kijken naar een regenachtige straat terwijl the moody blues - nights in white satin speelt... Je moeder. |
|
quote: Vind jij dat goeie muziek?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
moody bluess heerst!!!!! |
|
Ik ben absoluut gelukzalig |
|
Na een avond gezellig uitgaan naar huis wandelen terwijl het al licht wordt en het heel de wereld stil en dood lijkt. Een goed concert meemaken De ontelbare superfijne momenten met mijn vriendin. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: kijk, zij begrijpt het Ik denk dat ik morgenavond best gelukkig zal zijn, daarna een periode van een dag opbouwend geluk zal meemaken om in het weekend de piek te bereiken, om op maandag gelijk weer te moeten gaan studeren voor een proefwerk Werchter... here I come Maar ik denk dat ik pas volledig gelukkig zal zijn als zij en ik eindelijk samen zijn, maar dat zal helaas nog wel vene duren denk ik "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik voel me gelukkig. |
|
Absolute zaligheid: op de bank zitten met een koel pilsje en een sigaret, na het succesvol klaren van een grote klus. En dan terugkijken op wat je gedaan hebt. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Nieuwe sokken aanhebben.... Zenial |
|
lekker ontbijten op een mooie ochtend, die een leuke dag in luidt |
|
Helemaal tot rust komen op muziek van Dio FREEZE |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |