|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
hoho zzz |
|
afgelopen donderdag met de auto op weg naar einstürz... supermooi weer in un lekker doorkarrende auto zitten met een hash joint op je bek en Velvet Underground keihard op de radio En dan ook nog s'avonds een geniaal concert te zien krijgen... *kippevel* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Gister op station Tilburg anderhalf uur wachten Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tja ik weet wel wat mijn fav momenten zijn en ik weet zeker als ik dit jaar mijn zin krijg dat ik inderdaad erg gelukkig zal zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gelukzaligheid is voor mij als ik kan slapen in de armen van mijn lief... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
's Zomers, midden in de nacht met een groep vrienden ergens op een afgelegen plek gaan zwemmen, het heeeeeel erg koud krijgen, er uit gaan, biertje (of meer drinken), peuk roken, en samen met je (toenmalige) vriend in zijn slaapzak in slaap vallen Waag eens een dansje! |
|
De nieuwe Donald Duck lezen onder het poepen! |
|
quote: alleen de achterkant is nog leuk |
|
quote: Onzin, de hele Donald Duck is leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-05-2004 21:36] |
|
-Gewoon relaxe boswandeling -Met de motor over een mooie verlaten slingerweg "scheuren" aan hoogst illegale snelheden *zucht*, was het al maar maandag want ik mis mijn schat I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
toen ik me rechterhand verwisselde voor me linker, heerlijk moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Op de wc zitten schijten met mijn Game Boy Advance en een biertje. Goddelijk. |
|
Optreden voor heeeel veel mensen! |
|
VAKANTIE |
|
En, tentamen ingekopt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: niet gemaakt |
|
quote: NOU JAAAA ZEG voor straf zaterdag 133 rondjes om het veld lopen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: is goed, doe je mee? |
|
quote: Nee, ik moet natuurlijk gasten vermaken en shit. Daarentegen wil ik op jouw feestje best 133 keer opdrukken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
deal haha, dat wil ik zien! |
|
Het was ergens in september toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ja de 11e |
|
Nog een dag of zeventig dus. Dat betekent dat ik morgenochtend met veertig ga beginnen. Heersend. Dat wordt een uitermate gelukzalig moment.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Na heftig op een bokszak rammen tijdens Jeet kune do/Tae kwon do/Kickboks training mijn voeten in een voetebad hangen HEEEEEERSCCHHHHHhhhhhhhhhaaaaaaaa...... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |