|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahaha alles is mogelijk, maar een diploma kan zeer zeker helpen! Wat voor chef word je? Chef wattes? |
|
quote:Chef Slager en dus Chef van de Slagerij. |
|
quote: Heheh, mag je dan met een vleeschmes de vingertjes van arme werkmieren afhakken als ze niet hard genoeg werken?? Gaafhh... Destruction - Mad Butcher |
|
Yeah, en m'n lelijke harses komt op foto in de winkel te hangen...TRUE! Hehehe, nu eerst douchen. |
|
gaaf voor je tom !! lekker niks aan je hoofd hebben is ook gelukzalig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*nu* |
|
Vakantie is best wel leuk. |
|
Als je écht van iemand houdt en je voelt die onzichtbare emotionele band tussen jou en je geliefde. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Gister bij een miniaturenspelletje (VOID), toen twee keer achter elkaar een zeer dure en mobiele eenheid van de tegenstander binnen het bereik van mijn groepje klojo's met vlammenwerpers kwam Ok, was geen echte absolute gelukzaligheid, dat is weer een tijdje geleden, misschien zou ik maar eens een boswandeling moeten gaan maken (hmm, goed idee eigenlijk, alleen geen bos in de buurt <-- slap excuus). NP: Manowar - Hail And Kill [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-02-2003 17:32] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Als je na 6 uur downloaden eindelijk ANNO 1503 binnen hebt en het blijkt NHL 2000 te zijn, godverdomme !!! Ik, Wil Schuurman |
|
je klinkt anders niet echt gelukkig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
In het gras liggen als het zonnetje schijnt, leuk muziekje op..........(op de 1 of andere manier versterkt th Gathering of ouwe grunge dit effect) gezellig met kei veel mensen en natuurlijk een |
|
quote: OLLEEE KAZAA. hahaha.. sorry, leedvermaak.. ook een gelukzalig moment "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
relaxt muziekje, lekker glaasje whisky en m'n vent erbij... heerlijk... of met mijn beste vriendin helemaal uit mijn dak gaan bij een goed concert/festival. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
gewoon zeer goede muziek met heel veel gevoel er in luisterer, daar wordt ik gelukzalig van! (of een telefoongesprek met mijn lieffie aan de andere kant van de wereld..... nou ja dan mis ik haar meer dan dat ik gelukzalig ben maar toch....) I Find That I Am Not There... |
|
afgelopen vrijdag voor het eerst paddo's gehad... Ik moet zeggen dat het een zeer aangename ervaring was. Maar wel vermoeiend zeg... Absolute gelukzaligheid is een liefdesbrief krijgen van de persoon waar je echt tot over je oren op bent "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Erachter komen dat je vriendin net zo gek is op jou als jij op haar, das nog beter... quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dagdroom momenten, dans momenten |
|
slapen Zenial |
|
slagen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
Morgenochtend 06:30 hr. WEEKENDDDDDDDDDDD! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dude het is maandag! Zenial |
|
lol Ik heb gehoord dat mensen veel kunnen door het simpelweg te willen maar dit gaat wel errug ver!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |