|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hehe klopt ja Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Lekker met de hond wandelen |
|
Schijten, sex, goede wijn, goede wiet, lekker eten. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:ik blow niet meer voor een concert ... een keer bij een concert van Dimmu Borgir (dynamo) heb een hele tijd staan wiebelen ... dan zit ik toch liever op de grond |
|
weed moet je ook gebruiken als je relaxed kan zitten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:.. in that order? |
|
Ik vond het al een beetje dubieus om een vrouw over schijten te horen praten maar hield me in voordat ik van ouderwetsheid beschuldigd zou worden..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oh shut up you old hag .. |
|
quote: Is mogelijk. *opent wijntje* "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Is keutelen meer naar je smaak? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:you rule wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jouwe foto's ook "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Heb ik ooit een keer op Dynamo gehad (97 als ik het goed heb). Fors zitten blowen bij de tent en op mijn gemak richting main stage gelopen. Halverwege kwam ineens de klap. Judge loopt dus met zijn stonede hoofd vrolijk naar voren en komt ineens zonder er erg in te hebben in de moshpit van Sick Of It All terecht. Toch maar even richting de zijkant gelopen en voor een fortuin aan drankbonnen sinas gedronken tijdens Machine Head erna en daarna in het donker een crowdsurf (jaja kindertjes, toen mocht je dat nog ) van een meter of 40 in 1 keer naar voren gemaakt bij Type O Negative. Best een heerschend gevoel en zeker als je zo stoned als ene aap bent Maar nu ben ik braaf en blow al zeker 5 jaar niet meer. |
|
He getver wat braaf Waarom toch? Als je het af en toe met mate doet (eens per week of eens in de 2 weken) kan het toch geen kwaad? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
eerste biertje na een geslaagd optreden is ook een erg lekker gevoel |
|
Ik mis er niks aan moet ik zeggen. Bij mij was het overigens altijd in combinatie met alcohol dus bijvoorbeeld na een avondje stappen effe een jointje ofzo. Het nadeel wat daar bij mij altijd aan hing was dat ik dan een groot deel van de dag erna geen klap waard was. |
|
quote: |
|
volgens mij speelde ik net een sweep. |
|
Kunnen schijten als je nodig moet maar de gelegenheid niet hebt. Vooral als je dan eindelijk op je eigen vertrouwde troon kan plaatsnemen om de onderwereld even een trofee te sturen.. (of is deze al geweest?) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 07-07-2004 12:55] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat, en dan na een halve bak nectarines naar binnen gewerkt te hebben. |
|
in de armen van je geliefde van een concert genieten So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Mijn vriendin zou het niet waarderen als ik boven op haar stagedive... Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |