|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
er staat duidelijk EET. |
|
quote: Toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik kreeg pas een verzamel ceedeetje van een vriend van me, waarop nummers stonden die ik al tijden niet meer gehoord had en die ik associeerde met best wel leuke tijden. Ik zat in mn uppie op het station in het zonnetje op de trein te wachten en die cd te luisteren en voelde me op dat moment wel prettig ja (absolute gelukzaligheid is misschien een beetje overdreven stelling) |
|
tja, dan telt het niet he! |
|
quote:lol |
|
wat is absolute gelukzaligheid? Waarmee kun je dat vergelijken dat gevoel? dat je je prettig kan voelen dat snap ik maar wanneer noem je iets absolute gelukzaligheid? Dat je blij bent en even op kunt gaan in "het moment" (een tijdspanne van een paar minuten meestal) ok, maar wat is absolute gelukzaligheid dan? |
|
dat je eventjes echt goed voelt alles zit mee, je denkt niet aan nare dingen, je voelt je gewoon echt goed, je bent blij dat je leeft. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Awww lief Op zulke momenten ben je inderdaad heerlijk gelukkig! [tenminste zou ik wel zijn ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Owja en eerlijk gezegd voel ik me ook wel heel fijn & lekker ontspannen [gelukzalig is misschien een groot woord] na een fijne dosis sex met iemand waar je gek op bent en dat je dan daarna lekker tegen elkaar aan wat ligt te doezelen.... *purrrrrrr* "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: |
|
quote: hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ja das echt super one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik voel me bijvoorbeeld gigantisch goed als een schooljaar goed afgesloten is en ik in de achtertuin met +/- 25 graden een biertje drink |
|
Kampvuurtje op afgelegen plek met vrienden, pilsje erbij, jointje erbij, muziekje erbij en roostertje om shit op te bbq-en. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Als ik samen ben met mijn vriendin. |
|
Als iemand me iets interessants vertelt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
gisteren avond: het gehele euvre van Opeth gedraaid en mijn nieuwe fles whisky opengetrokken: 15 jaar oude Laphroaig! (in plaats van de meer "gewone" 10 jaar oude...) I Find That I Am Not There... |
|
wanneer ik mijn zin krijg |
|
quote: dan bereik je wel snel het moment van absolute gelukzalligheid. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Video met de 11 september-aanslag kijken en heel hard ABRUPTUM aanzetten! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Toen ik een foto van Ghoulliette onder ogen kreeg.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dream Theater live in Ahoy, november 2002. Tranen in mijn ogen van puur geluk... no text supplied |
|
Het geluid van een blikje Bier dat wordt geopend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:mee eens, behalve als die foto geshopt is met een baan door haar neus enzo...gewoon puur natuur We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |