|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
te horen krijgen dat je veel voor iemand betekend positieve reacties alsk weer wat zelfgemaakt werk rondstuur voor technische recensies Je moeder. |
|
Gisteren...Pain of salvation I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
slayer ozzfest dit jaar. en gisteren |
|
toen ik on stage mocht staan bij opeth op dynamo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Elke keer als ik een mooie sprong heb. Vooral mijn 100ste en mijn 8-man heb ik hele goede herinneringen van. |
|
Wanneer ik iemand heb kunnen helpen. Dan ben ik het gelukkigst. Vooral als verder mij nix schijnt te lukken en ik kan toch voor iemand anders een wereld van verschil maken staan mij écht de tranen in de ogen van geluk. |
|
Als ik mijn vriendin gelukkig zie, blijkbaar doe ik dan tenminste iets goed. |
|
als alles een keer naar zin gaat |
|
Zaterdagmiddag mijn huisgenoten zijn allemaal weg het is mooi weer. Raam open, semi relax muziekje op en dan fijn schilderen of een boek lezen Ok dit gaat heel raar overkomen: In de trein (ja serieus) op zaterdagochtend, halfslapend, walkman op met Empyrium of ulver of andere bosmuziek. Vorig jaar Opeth in Vera Groningen . Als mijn vriendin me met iets leuks verrast. Met vrienden bier drinken en over muziek en andere dingen lullen. |
|
Het moment dat je het biertje opdrinkt die ervoor zorgt dat je straalbezopen bent ipv normaal bezopen!! hemels !! Ik, Wil Schuurman |
|
Tijdens de afwas Don't blush when I rip you open |
|
als mijn witte boxershort met garfield erop weer uit de wasmachine komt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
als ik vienetta eet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als ik verliefd ben. |
|
quote: dat is voor mij tevens een moment van grote onzekerheid. angst om die gelukzaligheid te verliezen. |
|
quote:Liefde is een drug voor me. Gelukkig ben ik redelijk nuchter/realistisch en weet dat als ik er te lang mee door blijf gaan mezelf alleen maar de vernieling in help. |
|
Een moment van gelukzaligheid... het moment van de ultieme WRAAK!!! |
|
met een maat van me op texel op de hoogste duin zitten, met allebei een jointje naar de ondergaande zon kijken, dat is RELAXT! 11.45: restate my assumptions |
|
royaal, bruut en ranzig SCHIJTEN o my god!! |
|
- Klaarkomen - Ik heel nuchter en fit, andere dronken en vertieft - Lekker met mijn vriendin een film kijken met lekker een stukje stokbrood en krabsalade - Metal - Een ochtend gesport hebben en daarna lekker douchen en voldaan de dag beginnen |
|
quote: zielig ... |
|
Nou.. echt niet. Wraak kan ongelofelijk goed voelen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat je je gelukkig gaat voelen door wraak vindt ik zielig. |
|
Lekker in de armen van mijn vriendje liggen "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |