IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Koud
Usericon van Koud
Posted 27-02-2002 20:11 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Moment van absolute gelukzaligheid:

Het moment dat iemand tegen mij vertelde dat ik de afgelopen 4 maanden helemaal voor niks naar school ben gegaan, omdat ik me studiefinanciering toch wel krijg (en niet hoef terug te betalen) als ik maar binnen 10 jaar een diploma voor het een of het ander haal


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2002 19:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

te horen krijgen dat je veel voor iemand betekend

positieve reacties alsk weer wat zelfgemaakt werk rondstuur voor technische recensies


Je moeder.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-10-2002 19:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Gisteren...Pain of salvation


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2002 19:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

slayer ozzfest dit jaar.

en gisteren


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-10-2002 19:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

toen ik on stage mocht staan bij opeth op dynamo


wait for me dragon, we'll meet in the sky


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 14-10-2002 19:41 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Elke keer als ik een mooie sprong heb.

Vooral mijn 100ste en mijn 8-man heb ik hele goede herinneringen van.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 14-10-2002 20:25 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Wanneer ik iemand heb kunnen helpen. Dan ben ik het gelukkigst. Vooral als verder mij nix schijnt te lukken en ik kan toch voor iemand anders een wereld van verschil maken staan mij écht de tranen in de ogen van geluk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2002 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik mijn vriendin gelukkig zie, blijkbaar doe ik dan tenminste iets goed.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 14-10-2002 21:09 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

als alles een keer naar zin gaat



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-10-2002 21:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Zaterdagmiddag mijn huisgenoten zijn allemaal weg het is mooi weer. Raam open, semi relax muziekje op en dan fijn schilderen of een boek lezen

Ok dit gaat heel raar overkomen:
In de trein (ja serieus) op zaterdagochtend, halfslapend, walkman op met Empyrium of ulver of andere bosmuziek.

Vorig jaar Opeth in Vera Groningen .

Als mijn vriendin me met iets leuks verrast.

Met vrienden bier drinken en over muziek en andere dingen lullen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-10-2002 21:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het moment dat je het biertje opdrinkt die ervoor zorgt dat je straalbezopen bent ipv normaal bezopen!!

hemels !!


Ik, Wil Schuurman


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-10-2002 21:39 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Tijdens de afwas


Don't blush when I rip you open


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-10-2002 21:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

als mijn witte boxershort met garfield erop weer uit de wasmachine komt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-10-2002 22:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

als ik vienetta eet


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-10-2002 22:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Als ik verliefd ben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2002 23:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 22:45 schreef Slechtheid het volgende:
Als ik verliefd ben.


dat is voor mij tevens een moment van grote onzekerheid. angst om die gelukzaligheid te verliezen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-10-2002 23:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
dat is voor mij tevens een moment van grote onzekerheid. angst om die gelukzaligheid te verliezen.
Liefde is een drug voor me. Gelukkig ben ik redelijk nuchter/realistisch en weet dat als ik er te lang mee door blijf gaan mezelf alleen maar de vernieling in help.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-10-2002 23:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een moment van gelukzaligheid... het moment van de ultieme WRAAK!!!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 14-10-2002 23:49 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

met een maat van me op texel op de hoogste duin zitten, met allebei een jointje naar de ondergaande zon kijken, dat is RELAXT!


11.45: restate my assumptions


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-10-2002 2:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

royaal, bruut en ranzig SCHIJTEN
o my god!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-10-2002 16:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

- Klaarkomen
- Ik heel nuchter en fit, andere dronken en vertieft
- Lekker met mijn vriendin een film kijken met lekker een stukje stokbrood en krabsalade
- Metal
- Een ochtend gesport hebben en daarna lekker douchen en voldaan de dag beginnen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 23:18 schreef Asherah het volgende:
Een moment van gelukzaligheid... het moment van de ultieme WRAAK!!!


zielig ...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-10-2002 16:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Nou.. echt niet. Wraak kan ongelofelijk goed voelen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat je je gelukkig gaat voelen door wraak vindt ik zielig.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 15-10-2002 16:27 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Lekker in de armen van mijn vriendje liggen


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen