|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals ik al zei... ik loop niet de hele dag zo rond van: "Oooohhhhh, wat is het leven toch erg..." Sterker nog, ik geniet er soms van. Uit m'n achterhoofd krijg ik het echter nooit, dat wij hier enkel zijn om te sterven... quote: Doe d'r maar grappig over... Een beetje filosoferen kan toch nooit kwaad op z'n tijd? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Ligt dat in Ierland? |
|
Als je op een festival de tent heb opgezet in het midden van de nacht, het overal nat en koud is maar niets je deert omdat je het gevoel hebt volledig vrij te zijn, dat je alles kan doen, dat alles mogelijk is als je langzaam je aansteker pakt en je eerste joint aansteekt, een diepe teug neemt en begint te kijken naar de fijne mensen om je heen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Een orgamse is voor mij toch absolute gelukzaligheid! |
|
De krijt terassen van Pammukale in Turkije. Het idee dat in duizenden en duizenden jaren dit ontstaan is, is een erg indrukwekkende wetenschap en laat weer zien waar de natuur toe in staat is. Het was een heerlijk gevoel dat kalkrijke warme water langs je blote voeten te voelen stromen! Ook was het een ervaring om te weten dat de oude romeinen hier baadde. Er lag een complete oude stad achter ... Ik heb hier ademloos en met open ogen doorheen gewandeld! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-01-2003 13:08] |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-01-2003 13:07] |
|
Mijn leven op dit moment. Op het moment geen last meer van mijn angststoornis. Met mijn familie gaat het goed. Met mijn vrienden gaat het goed, met school gaat het goed alles gaat gewoon goed. Nog nooit zo geweest dat alle stukjes op zijn plaats kwamen te liggen. Op dit moment heerscht mijn leven! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Toen ik m'n eerste eigen joint draaide. |
|
quote:zo ver heb ik het nog nooit geschopt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik na een tijdje oefenen gelukkig wel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik doe er al een half uur over om een shagie te pielen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mij is het gisteravond voor het eerst gelukt een joint te creeren, ik heb wel een beetje gesmokkeld door eerst de vloei te draaien en de tip en toen hem te vullen met wiet , het gaf wel voldoening "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Gewoon beginnen met sjek ipv peuk, dan rolt het geheel een stuk gemakkelijker. |
|
een diploma halen het eerste koude biertje op een festival vakantie bij mijn vriend zijn als je favo band je favo nummer speelt een nieuwe tattoo krijgen ieder moment van niet stress sex wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
gisteravond toen ene heer judge m hier was |
|
De eerste keer dat ik metal hoorde (Metallica: "...And Justice for All") is toch een piekmoment voor mij geweest. Ik had hetzelfde gevoel bij "Anthems to the Welkin at Dusk" van Emperor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De allereerste metalband waar je ooit naar bent gaan luisteren voor de eerste keer live zien en dan ook nog eens in de zaal waar je 't liefst komt, daarna op de foto gezet worden met 3 van de bandleden, daarna lekker feesten met je vrienden/vriendinnen, broer en vriend en 's nachts lekker verwarmd worden in het bed van je vriend, terwijl het op school/stage ook nog eens super gaat. Wat wil een mens nou nog meer? Tja, die bewuste zaterdagavond/nacht in november toen ik Lacuna Coil voor 't eerst live zag (mocht ook wel, was al 2,5 jaar leip van die band) was er voor mij 1 om nooit meer vergeten. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: na een dag de billen stevig op elkaar gedrukt houden eens lekker gaan zitten op de pot en het er gewoon uit laten glijden. No meat is sweater |
|
-een mooi landschap mogen aanschouwen -samen met je engel komen en het samen uitschreeuwen van genot -een goed verhaal,gedicht,een pakkende film of cd -een goed concert Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: mmh, n paar orgasmes achtereen, hoe meer, hoe harder je jezelf voelt wegglijden, Zaaalig *verdomme!, vrijgezel zijn zuigt* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
"na een dag de billen stevig op elkaar gedrukt houden eens lekker gaan zitten op de pot en het er gewoon uit laten glijden." "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Momenten van absolute gelukzaligheid beleef je pas na het afsterven van het lichaam of tijdens heel diepe meditatie in dit leven dat je in 'andere' sferen terecht komt. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
OK dan, een moment van bijna absolute gelukzaligheid... teon ik daarnet met Type O keihard op in de auto zowat alle snelheidsbeperkingen genegeerd heb, was cool |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |