IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-05-2003 16:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Als ik hier de deur uitstap is wel een gevoel van gelukszaligheid, alle verantwoordelijkheid die dan weer even van mn schouders af is


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2003 16:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

als mijn salaris gestort is


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 16:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik de nasi van vanaamd uitpoep


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-05-2003 16:49 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Als ik klaar ben met mijn gezoek en mijn nieuwe gitaar + versterker heb!

Verder ben ik altijd wel gelukkig...



Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 16:51 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

supergoede sex


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-05-2003 16:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:51 schreef Helena het volgende:
supergoede sex

nou !? wat zeg ik ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 16:55 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:53 schreef FireFox het volgende:
nou !? wat zeg ik ?




I practice reversed alchemy: I turn money into crap


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 17:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:51 schreef Helena het volgende:
supergoede sex

nu klinkt het wel een beetje alsof het de eerste en laatste keer was


Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 17:05 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 17:04 schreef ghoulliette het volgende:
nu klinkt het wel een beetje alsof het de eerste en laatste keer was


ik zie hem binnenkort weer..


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-05-2003 17:05 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

wakker worden en dan nog half wakker verder slapen


And my marlboro light


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 17:05 schreef Helena het volgende:
ik zie hem binnenkort weer..

Wil je hem uitlenen?


Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 17:11 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 17:06 schreef ghoulliette het volgende:
Wil je hem uitlenen?


LOL! Houd je van slank, beetje gespierd, laaaaang haar?


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 17:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ofcourse !


Helena
Usericon van Helena
Posted 20-05-2003 17:14 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 17:13 schreef ghoulliette het volgende:
ofcourse !


Ik betwijfel alleen of hij zich uit laat lenen


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 20-05-2003 23:21 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

niet zo vaak, maar toch weer laatst toen ik s'avonds alleen de hond aan 't uit laten was. ik denk dat het rond half 3 was.

totaal niemand op straat, geen auto's heerlijk muziekje uit mijn discman en gewoon lopen nergens heen hoeven, niks doen moeten.

in 1 woord GEWELDIG


I am the 1%.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2003 23:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik hoop dat gevoel na mn studie ook weer terug te krijgen

maar gisteren ook weer mooi moment meegemaakt: naar buiten kijken in de straat waar het zachtjes regent terwijl ik op mn gemakje een stoel pak om op het balkon te gaan zitten. de shuffle van mn winamp springt opeens op 'ons' (vriendin en ik dus) nummer en kippevel bleef niet lang uit, had tranen in mn ogen..


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-05-2003 23:34 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Als het echt mooi weer is en ik naar huis fiets terwijl ik Bob Marley luister, dat vind ik echt geweldig en fiets ik zo langzaam mogelijk omdat het zo geweldig is.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 20-05-2003 23:36 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

psies! dat zijn echt de momenten... ik loop met de hond ook soms 3 keer zo lang dan andere keren dan ben ik zoon 2 uur weg...

anti-depressie middel


I am the 1%.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 21-05-2003 1:23 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

wakker worden op een luie zondagochtend, mezelf omdraaien en mijn schat naast me vinden, tegen hem aankruipen zodat hij half wakker wordt en zijn armen om me heen slaat en dan samen weer in slaap vallen... om daarna weer wakker te worden en samen koffie te gaan drinken ergens in het zonnetje... GEWELDIG.. ik heb niet zo veel nodig om gelukkig te zijn....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-05-2003 9:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Net de eerste paar slokken van de koffie op de vroege morgen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-05-2003 10:17 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik kom zaterdagavond net uit m'n werk bij m'n vriend aan: hij stond te koken voor me, had het bad alvast vol laten lopen en de badkamer had ' ie verlicht met kaarsjes.
Toch lief! (en ja: daarna uiteraard geweldige sex gehad)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2003 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... ik moet me meissie nog missen tot vrijdag ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 10:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik tot volgende week vrijdag


Je moeder.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-05-2003 10:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:31 schreef Jenje het volgende:
... ik moet me meissie nog missen tot vrijdag ...


ach, ik zoals gewoonlijk m'n jochie tot zaterdag (heel soms tot vrijdag)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 10:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:31 schreef Jenje het volgende:
... ik moet me meissie nog missen tot vrijdag ...


Ik nog tot volgende week zaterdag! Dan staat ze op het vliegveld van Stockholm na haar reis vanuit San Fransisco....

Dan Heb ik haar dus al 11 weken moeten missen


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen