|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
als mijn salaris gestort is |
|
Als ik de nasi van vanaamd uitpoep |
|
Als ik klaar ben met mijn gezoek en mijn nieuwe gitaar + versterker heb! Verder ben ik altijd wel gelukkig... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
supergoede sex I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: nou !? wat zeg ik ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: nu klinkt het wel een beetje alsof het de eerste en laatste keer was |
|
quote: ik zie hem binnenkort weer.. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
wakker worden en dan nog half wakker verder slapen And my marlboro light |
|
quote: Wil je hem uitlenen? |
|
quote: LOL! Houd je van slank, beetje gespierd, laaaaang haar? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
ofcourse ! |
|
quote: Ik betwijfel alleen of hij zich uit laat lenen I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
niet zo vaak, maar toch weer laatst toen ik s'avonds alleen de hond aan 't uit laten was. ik denk dat het rond half 3 was. totaal niemand op straat, geen auto's heerlijk muziekje uit mijn discman en gewoon lopen nergens heen hoeven, niks doen moeten. in 1 woord GEWELDIG I am the 1%. |
|
ik hoop dat gevoel na mn studie ook weer terug te krijgen maar gisteren ook weer mooi moment meegemaakt: naar buiten kijken in de straat waar het zachtjes regent terwijl ik op mn gemakje een stoel pak om op het balkon te gaan zitten. de shuffle van mn winamp springt opeens op 'ons' (vriendin en ik dus) nummer en kippevel bleef niet lang uit, had tranen in mn ogen.. Je moeder. |
|
Als het echt mooi weer is en ik naar huis fiets terwijl ik Bob Marley luister, dat vind ik echt geweldig en fiets ik zo langzaam mogelijk omdat het zo geweldig is. |
|
psies! dat zijn echt de momenten... ik loop met de hond ook soms 3 keer zo lang dan andere keren dan ben ik zoon 2 uur weg... anti-depressie middel I am the 1%. |
|
wakker worden op een luie zondagochtend, mezelf omdraaien en mijn schat naast me vinden, tegen hem aankruipen zodat hij half wakker wordt en zijn armen om me heen slaat en dan samen weer in slaap vallen... om daarna weer wakker te worden en samen koffie te gaan drinken ergens in het zonnetje... GEWELDIG.. ik heb niet zo veel nodig om gelukkig te zijn.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Net de eerste paar slokken van de koffie op de vroege morgen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik kom zaterdagavond net uit m'n werk bij m'n vriend aan: hij stond te koken voor me, had het bad alvast vol laten lopen en de badkamer had ' ie verlicht met kaarsjes. Toch lief! (en ja: daarna uiteraard geweldige sex gehad) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
... ik moet me meissie nog missen tot vrijdag ... |
|
ik tot volgende week vrijdag Je moeder. |
|
quote: ach, ik zoals gewoonlijk m'n jochie tot zaterdag (heel soms tot vrijdag) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik nog tot volgende week zaterdag! Dan staat ze op het vliegveld van Stockholm na haar reis vanuit San Fransisco.... Dan Heb ik haar dus al 11 weken moeten missen I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |