|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk in bed liggen (zoals nu ) en Stoned zijn, lekker spacen |
|
Nee, ik lig nu in bed, maar ben niet stoned |
|
Als je je vriendin diep in de ogen kijkt en je vna top tot teen voelt dat je van haar houdt!!! True Love!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Gewoon even lekker metelkaar knuffelen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uitgebreid ontbijtje: voorgebakken stokbrood in de oven. Filet Americain met peper, plakjes rollade, salami, kruidenboter (bijv. Val Blanc) voor op het stokbrood. Honingmeloen met ham. Eitje. Kop koffie. Glas sjinasjappelsjap. Krant. Zon en iets uit de Barok-periode op de achtergrond. Heer-lijk ! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Broodje of boterham met Hagelslag vind ik genoeg |
|
quote: Toch wel Venz, of niet? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Nah, we hebben gewoon Euroshopper, ook lekker als het maar puur is Ook lekker is: een lekkere niet te warme, niet te koude douche, zometeen maar even doen |
|
als ontbijt? |
|
quote: een douche? nah, ligt beetje zwaar op de maag |
|
Als ik met sjaanbanaan speel. |
|
|
|
EN als ik kip hawai eet |
|
quote: oh ik dacht dat jij 's ochtend in je bed in je eentje lag te blowen |
|
@R. En als je het tegelijk doet? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 24-06-2003 11:26] |
|
quote: moet kunnen toch ? |
|
quote:beetje sneu, aga dan als een gek masturberen ofzo |
|
word je daar ook stoned van? |
|
Absolute gelukzaligheid -> festivalletje, zon, en een mannelijk persoon erbij I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: nog een bepaald mannelijk persoon, of maakt dat niet uit? |
|
*generates random male* |
|
quote: haha, jammer genoeg niet zou een stuk gezonder zijn |
|
quote: Gewoon een lief iemand, hoeft niet gelijk je vriend te zijn ofzo. Gewoon heerlijk genieten van de zon en bier en muziekjes *droomt weg* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
R. Wordt je ook gelukkig als je met Kip Hawai speelt? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |