|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kunt zelfs in een emmer verzuipen. Zal wel lullig zijn en ik zal best lachen, maar het kan... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: thnx voor advies en het proberen tot ... maar het wil niet lukken, denk te veel I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee eerst zwemmen en dan aan je bier beginnen en niet het water meer in.. *Heeft zin in strandwachten op Texel* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: We zijn van plan om er eens een nacht te slapen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: verpest mijn gelukzalige moment nou niet verdomme! wuust robuust |
|
quote:Ja do'h! Dat is 't 'm nou juist! Kun je lekker denken over allerlei dingen en alles een beetje op een rijtje zetten. Nog een gelukzalig moment: Midden in de nacht, dronken als een tor en dan op de fiets door Punthorst fietsen en naar de vele sterretjes kijken. Ik vond het zó mooi dat ik half van mn fiets afkletterde Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Waar? Brouwer? Zal ik wel uitkijken voor die enge prikkebeesten daar... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Betere move : in de tuin blijven, voetjes in een bak water enm krat ernaast |
|
quote: {zeur modus) Pas op dat je niet met je hoofd in de bak met het zweterige water valt.. (/zeur modus) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik denk dat we het een keer gedaan moeten hebben, dat slapen daarzo... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:zeurpiet ... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Jij mag mijn tuin niet in! |
|
quote: wuust robuust |
|
Mijn moment van absolute gelukzaligheid is een ranzig windje onder de dekens laten....een beetje met je deken wapperen (Dutch Oven)....en je vriendin die je toch verliefd aankijkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat wil ik ook helemaal niet. Want mijn moment van absolute gelukzaligheid ligt niet in jouw tuin! Gelukkig maar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:ROFL, but yer so damn true |
|
Wakker worden op een LARP, beseffen dat je te laat bent voor de eindbattle en het net begint, onder een boom balend gaan toekijken, komt er een groep vrienden op je af, vragen of je met hen meevecht aangezien mijn normala character een half uur tijd nodig heeft voor kostuum en make-up, trek een bontje aan, groot zwaard in handen geduwt krijgen, en tegen je eigen spelersgroep gaan butsen, op een mooie zomerdag. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
sex hebben na heel lang geen sex gehad te hebben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
LOL, Hanneke got laid |
|
quote:k zeg niks en bovendien... k hou mijn sexleven en zm gescheiden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Laat ik daar maar niet op reageren |
|
gelukzalig? Als ik aan het eten ben. (Keyner wat doe je met eten?) |
|
quote: eten met mijn vrouw (samenwoonproject is al bezig he) je kunt wel komen happen! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |