IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-02-2002 11:58 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

misschien had je je bas wat later moeten kopen.. en in Zwolle kan je best wat oude mensen beroven Lies!


Dit slaat nergens op.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 12:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach zet gewoon een 'help liesbeth de winter door' fonds op.
of 'steun arme Liesbeth' vereniging.
werkt altijd goed bij opa's en oma's

Dus heb je geld over, mail het me!

sorry ik zal weer on topic gaan.
spanky


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2002 13:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De zon schijnt

de lucht is fris

m'n CD speler doet het weer (!!!!!)

Immortal blaast uit de speakers




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 14:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hier precies hetzelfde


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2002 14:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hier schijnt ook de zon... een zak (vieze) cjips naast me, en Saxon komt uit de speakers (denim & leather LIVE - Met die hyper-nerveus gitarist)

Best wel okaaay dusch.....


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2002 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een zwaar moment van gelukzaligheid was gister de hele dag, overdag lekker naar Burgers' Zoo geweest, en 's avonds naar de metalbattle samen met mijn lieffie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 14:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het Xontbijt van dit jaar, eerst een uurtje chocolademelk drinken en met mandarijnen en waxinelichtjes elkaars bord in de fik steken en daarna blowen en naar de stad met een paar gasten, en savonds met z'n allen bij iemand thuis hangen.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-02-2002 14:33 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik draai Finntroll.
En ik heb een koude glas cola naas mij staan en een zak Chipito's (van die kaasdinges).



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 14:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

argh!
nu moet ik WEER naar beneden. Net kwam iemand op het idee van een zak chips, en nu ook nog cola gaan halen

grmlbzarghbarueh


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-02-2002 15:24 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

snachts alleen op de snelweg en dan volgas met die bak met een lekker muziekje op


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 17-02-2002 17:40 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

na goeie seks een sigje opsteken, een pintje en een muziekje opzetten en samen met je vriendin lekker op bed blijven liggen.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2002 17:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Op mijn motor zitten en het gas vol open trekken(en dan nog niet eens op het achterwiel)


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-02-2002 19:38 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag was absolute gelukszaligheid.

Er zijn erg veel verschillende dingen, sommige schijnbaar onbeduidend, die me een moment volmaakt gelukkig kunnen maken. Maar het grootste geluk is voor mij die dingen te kunnen delen met mijn geliefde.


Dead things grow from deep inside...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 20:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

j6, poetisch man!


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 18-02-2002 0:57 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

als 1 april me vriendin op schiphol aankomt ( het duurt nog zo lang, en misschien blijft ze nog langer weg )


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-02-2002 0:58 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

voor mij geld hetzelfde alleen moet ik die kant op.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 18-02-2002 1:03 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Dan heb je in iedergeval iemand die ongeveer het zelfde leed meemaakt dus deel je het automatisch en dat scheelt dan uiteindelijk weer een beetje ( dit praat het ook al neit goed )


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-02-2002 1:07 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

voor mij duurt het ook nog even, moet eerst weer een lading geld hebben, maaar ik hoop dit jaar 2x te kunnen gaan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-02-2002 12:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je gordijnen opensmijten en de felle zon die ongenadig naar binnenvalt door je ramen terwijl Mysticum losbarst na het intro... kosmisch...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 12:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Na uren zwoegen en ploeteren en hongerlijden, breekt eindelijk het magische tijdstip van 12.00 uur aan, het tijdstip waarop je je maag vult met een witte boterham met appelstroop. Jammie


jammer genoeg heb ik nog steeds honger


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 26-02-2002 13:06 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Met zonsondergang op de brug van een schip staan midden op de oceaan.


We`re not dead we`ve never lived


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 13:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nu we het over schepen hebben.

Op de boot richting noorwegen zitten met een fles (taxfree ) vodka in je linkerhand, een peukie in je rechterhand, turend over de zee tijdens de midnight sun.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-02-2002 13:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heerlijk:
de zon schijnt naar binnen, ik heb het watjes nr Hero of the Day van Metallica opstaan en de bejaarde vrouwtjes waaiten buiten weg.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 13:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey niet alleen de bejaarde vrouwtjes waaien weg, maar deze semi bejaarde ook, ben vanochtend gevallen met de fiets.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 27-02-2002 15:49 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

mijn momenten:

Als ik mijn vriendinnetje weer zie en vast kan pakken, we wonen niet echt bij elkaar in de buurt (ik in Sittard en zij in Groningen) dus de momenten dat we elkaar echt zien is niet zo heel veel, maar als we elkaar zien dan is het ook echt te gek ! Dan voel ik me weer twintig !

Verder als ik veel inspiratie heb voor nieuwe nummers te schrijven, gewaardeerd worden als persoon en als muzikant, mijn favorite muziek luisteren met hoofdtelefoon (vooral als het sferische dingen zijn of gewoon mooie melodische muziek) en het moment dat ik Joe Satriani ontmoette en met m op de foto ging

Marcel




Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen