|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt, ik wil er als eerste bij zijn. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Mooi zo, aggresieveling geef je mij dan rugdekking terwijl ik 'n leef commune verweg in de himalaya op ga zetten? |
|
-heerlijke riff verzinnen op gitaar -met de band spelen als t super gaat -in de armen liggen van degene waar je verliefd op bent *pakt gitaar* [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 09-02-2002 23:44] |
|
Pffffff... ik zou het niet weten denk ik. |
|
-de eerste kus van een nieuw slachtoffer -kippevelmomenten op concerten (gebeurt veel te weinig) -als ik op vakantie plots een prachtig landschap zie, dan kan ik daar zo ongelooflijk dom van staan te genieten [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 10-02-2002 14:34] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: uhm.. zeg anders niks ofzo The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
quote: ow t schuldgevoel tegenover me zelf begint weer ik moet t gaan halen damn damn damn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja schiet daar es mee op....lol just teasin babe !!!! zal gelukzaligheid beleven in maart alsk de mijne heb " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: ja dat had ik net nodig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Als ik Immortal 2 keer per jaar kan aanschouwen. Dit jaar dus, ahhh ik ben zo gelukkig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bij welke gay bar? |
|
Jij hebt wel wat met homo's he? Klein complexje kerel? Doe toch normaal man Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe, een kleine herinnering van vroeger, wat je zegt ben je zelf! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De afscheidsknuffel me m'n vriendin vrijdag.. Daar zat alles in, liefde, weemoed, angst, zachtheid, verdriet, gemis, wederzijdse genegenheid.... ahhhhh 'k liep nog uren erna te smilen van geluk... |
|
Als ik op een strand sta en de zee tegemoet staar, het liefst tijdens de zonsondergang. Je voelt de wind door je haren, je hoort de zee ruisen. Dat is een moment van absolute gelukzaligheid voor mij. the only pleasure is pain |
|
Beetje offtopic, maar hoe komt accipter aan de '-993' posts? Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: kleine toevoeging temperatuur ongeveer 25 graden whoheeeeeeeei echt goed |
|
quote: stoute jongens krijgen straf. vandaar en nu graag weer Ontopic [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 11-02-2002 19:40] |
|
quote: Klopt inderdaad alle drie ja, vooral die laatste als je gewoon aan het lopen bent, je ziet een prachtig landschap, het is perfect weer en je gaat even in het gras zitten, kijkt naar de omgeving en bedenkt dat je het gelukkisgte mens op aarde bent.. -zucht- |
|
ALs mijn stagebegelijdster weg is en ik de helemorgen kan zm'en. ALs ik s'ochtends naast valorian wakker word met azrael tussen ons in.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je op de plee zit, je raakt in paniek, want het WC-papier is op.... En dan, als het licht des hoop's glorend aan de horizon, een volle WC-rol! Dit slaat nergens op. |
|
oh dat komt me zo bekend voor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wanneer ik weer geld heb!! |
|
lees mijn vorige post. wanneer ik weer kan eten. (over 10 dagen.) gelukkig is er nog wel katten en ratten voor in huis. Jummie. als de klok rond is en ik weer naar huis mag. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |