IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Momenten van absolute gelukzaligheid Vorige pagina | Volgende pagina
Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-02-2002 14:11 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Als ik bij me vriendin ben..
En toen ik me rijbewijs gehaald had,
damn, wat was ik toen blij/gelukkig!
En laatst toen ik op een zaterdag ochtend naar huis liep (half uurtje lopen), en de zon scheen, de bloed nog in me alcohol, en perfect weer!


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 09-02-2002 14:23 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Tuurlijk, en als WO 3 komt ben jij vast de eerste die het op een lopen zet.


Klopt, ik wil er als eerste bij zijn.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-02-2002 22:34 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2002 14:23 schreef Nuclearbastard het volgende:
Klopt, ik wil er als eerste bij zijn.


Mooi zo, aggresieveling geef je mij dan rugdekking terwijl ik 'n leef commune verweg in de himalaya op ga zetten?


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 09-02-2002 23:35 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

-heerlijke riff verzinnen op gitaar
-met de band spelen als t super gaat
-in de armen liggen van degene waar je verliefd op bent

*pakt gitaar*

[Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 09-02-2002 23:44]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-02-2002 12:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Pffffff... ik zou het niet weten denk ik.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-02-2002 14:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

-de eerste kus van een nieuw slachtoffer
-kippevelmomenten op concerten (gebeurt veel te weinig)
-als ik op vakantie plots een prachtig landschap zie, dan kan ik daar zo ongelooflijk dom van staan te genieten

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 10-02-2002 14:34]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 11-02-2002 11:34 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

quote:
Op 8 februari 2002 13:27 schreef accipiter het volgende:
Hij droomde vast over een koe, trut!


uhm.. zeg anders niks ofzo


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-02-2002 11:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2002 14:11 schreef Jester666 het volgende:
En toen ik me rijbewijs gehaald had,


ow t schuldgevoel tegenover me zelf begint weer ik moet t gaan halen damn damn damn


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 11-02-2002 12:29 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 11:59 schreef FireFox het volgende:
ow t schuldgevoel tegenover me zelf begint weer ik moet t gaan halen damn damn damn


ja schiet daar es mee op....lol just teasin babe !!!!

zal gelukzaligheid beleven in maart alsk de mijne heb


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-02-2002 12:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 12:29 schreef SilentSinner het volgende:
ja schiet daar es mee op....lol just teasin babe !!!!

zal gelukzaligheid beleven in maart alsk de mijne heb

ja dat had ik net nodig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2002 13:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als ik Immortal 2 keer per jaar kan aanschouwen. Dit jaar dus, ahhh ik ben zo gelukkig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 11-02-2002 14:08 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Bij welke gay bar?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-02-2002 14:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Jij hebt wel wat met homo's he? Klein complexje kerel? Doe toch normaal man


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2002 14:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe, een kleine herinnering van vroeger,
wat je zegt ben je zelf!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 11-02-2002 19:07 by Black_Ome Wijzig reactieProfiel van Black_OmeQuote dit bericht

De afscheidsknuffel me m'n vriendin vrijdag..

Daar zat alles in, liefde, weemoed, angst, zachtheid, verdriet, gemis, wederzijdse genegenheid....

ahhhhh
'k liep nog uren erna te smilen van geluk...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-02-2002 19:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Als ik op een strand sta en de zee tegemoet staar, het liefst tijdens de zonsondergang. Je voelt de wind door je haren, je hoort de zee ruisen. Dat is een moment van absolute gelukzaligheid voor mij.


the only pleasure is pain


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 11-02-2002 19:36 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Beetje offtopic, maar hoe komt accipter aan de '-993' posts?


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-02-2002 19:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 19:34 schreef Vampire_girl het volgende:
Als ik op een strand sta en de zee tegemoet staar, het liefst tijdens de zonsondergang. Je voelt de wind door je haren, je hoort de zee ruisen. Dat is een moment van absolute gelukzaligheid voor mij.


kleine toevoeging temperatuur ongeveer 25 graden whoheeeeeeeei echt goed


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-02-2002 19:38 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 19:36 schreef Emperor het volgende:
Beetje offtopic, maar hoe komt accipter aan de '-993' posts?


stoute jongens krijgen straf.
vandaar
en nu graag weer Ontopic


[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 11-02-2002 19:40]


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-02-2002 10:57 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 10 februari 2002 14:34 schreef mislyd het volgende:
-de eerste kus van een nieuw slachtoffer
-kippevelmomenten op concerten (gebeurt veel te weinig)
-als ik op vakantie plots een prachtig landschap zie, dan kan ik daar zo ongelooflijk dom van staan te genieten


Klopt inderdaad alle drie ja, vooral die laatste als je gewoon aan het lopen bent, je ziet een prachtig landschap, het is perfect weer en je gaat even in het gras zitten, kijkt naar de omgeving en bedenkt dat je het gelukkisgte mens op aarde bent.. -zucht-


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 11:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ALs mijn stagebegelijdster weg is en ik de helemorgen kan zm'en.

ALs ik s'ochtends naast valorian wakker word met azrael tussen ons in..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-02-2002 11:18 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Als je op de plee zit, je raakt in paniek, want het WC-papier is op....


En dan, als het licht des hoop's glorend aan de horizon, een volle WC-rol!


Dit slaat nergens op.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 11:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh dat komt me zo bekend voor.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


genetic distortion
-----------¥----------
Usericon van genetic distortion
Posted 12-02-2002 11:48 by genetic distortion Wijzig reactieProfiel van genetic distortionQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.cjb.net

wanneer ik weer geld heb!!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 11:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

lees mijn vorige post.

wanneer ik weer kan eten. (over 10 dagen.)
gelukkig is er nog wel katten en ratten voor in huis. Jummie.

als de klok rond is en ik weer naar huis mag.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen