|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Cool! |
|
Als je je favoriete band langzaam ziet verschijnen als de gordijnen langzaam opzij schuiven... Als je wakker wordt en beseft, dat je de hele dag aan niemand iets verplicht bent, en dus de hele dag kan doen wat jij wil! Als je met je maten in de kroeg hangt en het er gezellig is. Bij bepaalde muzieknummers... Bij bepaalde natuurverschijnselen, zoals opkomende/ondergaande zon. |
|
Natuurverschijnselen kunnen inderdaad momenten van gelukzaligheid brengen: een allesvernietigende aardbeving ergens in het Midden-Oosten (of liever: Noordwest-Afrika)zou mijn grijns onweerstaanbaar maken. Al houd ik zelf meer van defecte kerncentrales en gasexplosies. |
|
quote: WHAHAAHAA! stop, alsjeblieft, ik kom echt niet meer bij. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hèhè lekker sadistisch As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Absolute Gelukzaligheid: 1. Hertog Jan/Palm in de hand, peukie in de andere hand, lekkere muziek op de achter grond, X-Rated filmpie op het tv-scherm... Ordinair ik weet het maar wel ideaal! 2. Op 'n "Indian" uit '39 rijden. (nog ff sparen) 3. Het moment na de sex als je nog zo fijn tegen elkaar aan ligt na te genieten. |
|
Absolute gelukzaligheid? -WO 1 -WO 2 -WO 3 (moet nog komen, maar ik kan niet wachten!) -BEHERIT ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Ja, ok... Vreemd persoon of dom gezocht extreem sadisme? |
|
quote: Tuurlijk, en als WO 3 komt ben jij vast de eerste die het op een lopen zet. Doe niet zo zielig, niemand zit op WO 3 te wachten. (hoop ik dan maar, ik in ieder geval niet!) the only pleasure is pain |
|
ff denken... ik zat ooit op een BOOT en toen moest ik pissen als een paard!! maar het was een klein bootje waar 20 man op kon en er zat geen WC in dus ik moest me pis 4 uur inhouden... dat was echt een hell!!! ik pisde byna in me broek. maar daar kwam de redding, LAND !!!! ik rende naar de wc en toen voelde ik me heeeeeeeel zalig en relax en gelukkig By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr |
|
Wat kan het leven toch simpel zijn |
|
quote: wedden als ze jouw die beelden van die JODEN in het prikkeldraad ( ) hangen en die nog leven laten zien en wat andere beelden dat je gaat janken ps. zelf hou ik wel van die beelden maar praat er niet over beetje respect tonen By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Storm Blast op 08-02-2002 22:34] By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr |
|
quote: Het is idd een heerlijk gevoel om na een lange tijd van "ophouden" eindelijk verlost te worden van je blaasinhoud. the only pleasure is pain |
|
dubbel post [Dit bericht is gewijzigd door Storm Blast op 08-02-2002 22:33] By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr |
|
quote: [off-topic]Ik snap niet hoe je van die beelden kunt houden. Stel jezelf eens in die situatie voor, of iemand die je kent (familie of vrienden). Ik vind het nog steeds een akelig gezicht om uitgemergelde mensen te zien in een concentratiekamp die wachten op hun dood.[off-topic] the only pleasure is pain |
|
Of je zit de je de hele avond op internet te vervelen... en 'opeens' komen er tigduizend mensen om tegen te ouwehoeren online. Das ook altijd een geweldig moment. Helaas wil dat moment maar niet komen vanavond. ( Ja, ik verveel me ! ) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Alle respect voor de mensen die dit meegemaakt hebben. Maar...van mij mag er wel een oorlog komen waarin de hele mensheid uitgeroeid wordt! Ik bedoel...de mens verneukt de hele tyfuszooi toch, dus waarom moet zo'n onding in leven blijven? Allemaal afmaken dus, en mij voor mijn part mezelf als een van de eersten. Ik zal er echt niet mee zitten. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 09-02-2002 1:35] |
|
quote: Jij hebt het nu over alle mensen op deze aardkloot. En mijn antwoord ging over het vermoorden/martelen van mensen van één bepaald ras(Joden). the only pleasure is pain |
|
Wanhoop niet plebs. Met een beetje geluk moorden de joden en moslims elkaar uit. Ik kan niet wachten op de dag dat die twee bandietenvolkeren van de aardkloot zijn weggevaagd. |
|
he toon een beetje respect hier ... of sodemieter op. |
|
Net nog: wij hebben net de Iced Earth box gekocht met 5 cd's. Ik had de cd met de covers opgezet en heb het volume even knoeperhard gezet bij "Number of the Beast" om tegelijkertijd keihard mee te zingen (volgens Pjotr moet ik eerst de lyrics eens leren ) en helemaal uit mijn dak te gaan... vorige week zondagochtend: kwam ik een hele diepe meditatie terecht. Ik kan jullie mededelen: dat voelde heel erg prettig! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Maandagochtend wakker worden met de gedachte dat je de hele dag vrij hebt. sebinsagoil |
|
Momenten/golven van Inspiratie......... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-02-2002 13:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |