|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is goed. Wat ik ook mooi vind: Bijvoorbeeld. |
|
Ik zelf heb niks met kunst, maar dali vind ik vet: |
|
Dali is niet echt mijn smaak... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Geen idee. |
|
volgens mij wel... goeie kunstenaar. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Het lijkt ook wel op die hoes van Lateralus true disco chick |
|
de schreeuw van Munch Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
....=een schildrij tegen je hoofd Hmm, inzake klassiek schildrijen is dit toch een werk dat mij vastgreep van het moment dat ik het in het Brusselse museum voor schone kunsten voor me zag Op foto-gebied steekt dit er voor mij wel uit: oude en/of verlaten industriële gebouwen op prachtige wijze op gevoelige plaat vastgelegd: Meer op http://www.abandoned-places.com/ I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb een kennis die ook aan urban exploring doet en zo'n foto's neemt, maar z'n site is blijkbaar offline momenteel |
|
Francis Bacon William Blake Edvard Munch Khnopff Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dali raakt kant nog wal. Naast schilder was ie vooral mediageil. mvg wk10 |
|
quote: En een goede zakenman cq oplichter.. heeft tegen betaling duizenden blanco velletjes gesigneerd om vervalsingen van zijn eigen werk op de markt te brengen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-07-2004 13:15] |
|
Idd, laatst wel een docu gezien waarin de vervalsingen door Dali zelf wel aan het daglicht werden gesteld, en ik geloof zeker dat hij mediageil was en geldbelust, maar zijn stijl van kunst, van het tot leven brengen van de meest vreemde droomachtige beelden ongeëvenaard. Er zijn genoeg muzikanten die van dezelfde zonden niet geschoond zijn maar toch retegoede muziek maken. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Naast schilder was ie vooral WETENSCHAPPER - ik zag afgelopen weekend een documentaire over Dali waar onder andere duidelijk werd dat met name zijn latere werken alléén maar gebaseerd waren op allerlei wetenschappelijke zaken als DNA-structuren... Ik heb trouwens heel veel met kunst, want muziek is ook een kunstvorm . Maar aan BEELDENDE kunst heb ik over het algemeen een bloedhekel - behalve aan de werken van H.R. Giger en (eveneens) Salvatore Dali. |
|
quote: Lol, dit lijkt sprekend op de verouderde proefkassen van Wageningen Universiteit. Die liggen er nu ook ongeveer zo bij. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Als het niet dezelfde is, dan heeft deze het heel goed gekopieerd, want dit is sprekend de hoes van lateralus... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hier wat dingen die ik erg mooi vind: De Droom van Rousseau Ridder, Dood en Duivel van Albrecht Dürer Tijger van Franz Marc Nachtmerrie van Fussli [Dit bericht is gewijzigd door Inquisitor Of Satan op 15-09-2004 21:20] |
|
Gister besteld. SOCIETÉ ANONYME – Bjarne Melgaard. Book/catalogue from the Melgaard exhibition Interface To God at Kunsthalle zu Kiel, Kiel Germany June 16th to August 18th 2002. 132 pages. Concept/imagery by Melgaard/Bodin, design by Halvor Bodin. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dali blijft een van mijn toppers maar wat vinden jullie van H.R. Giger??? (sorry heb ff geen plaatje)Errug gaaf en onder andere de artiest van Alien!!!! |
|
Giger is een held edit: Dit is ook gaaf: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-09-2004 12:41] |
|
Nog wat mooie dingen: Van Theodor Kittelsen: Van Carel Willink: |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: .. |
|
leek me wel mooi als tatoo. Zoiets dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |