|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet te vergeten dat Jeroen Bosh een belg is |
|
Ik teken zelf ook héél veel in de stijl van gigher en die shit. Maar dan meer cyborgsachtige shit en barbaren, krijgsheren enzo... Ik zou er graag mijn broodwinning van maken, mr zou niet weten hoe, als je wat wil zien...zal je eerst deze computeranalfabeet moeten uitleggen hoe hij hier een jpg post. Greetings |
|
een tekening die men schatje gemaakt had voor men verjaardag.. ziet er leuk uit vind ik [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 23-07-2005 13:59] |
|
quote: [img] de link van je foto [/ img] (zonder spatie (/img)) Je foto's eerst uploaden bij bv photobucket.com [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 23-07-2005 13:40] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
(overbodige post) [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-07-2005 20:06] |
|
Dit schilderij vind ik erg mooi gemaakt |
|
Schilderij? is wel mooi ja sommigen vinden dit mooi, en kunst... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-08-2005 1:21] signature |
|
quote: Jazeker is het een schilderij (ADAM STENNETT, "SWIMMING MOUSE 1 (STUDY)" 2004, ACRYLIC ON PAPER, 12X12") Paddestoelwolken vind ik best mooi om te zien, maar ik vind het verre van kunstig. Een bliksemschicht of een vulkaanuitbarsting is toch ook geen kunst? |
|
nee... maar die zijn niet door de mens gemaakt... vuurwerk wel. en ergens een paddostoel ook? maybe? ik weet dat allemaal niet, het is al zo laat en zo het is een foto! is dat geen kunst? signature |
|
Ok, als je het over die boeg gooit... Ik vind trouwens niet alle foto's kunst. Kunst heeft imho een soort van emotionele lading, dat heeft die foto niet. (Iig, dat vind ik dan hé?) |
|
quote: ja, defenitie van kunst is mij ook te abstract en subjectief. Mis dikwijls tussen kunst en cultuur. Voor mij is alles wat een door toedoen van een mens ontstaat kunst, want een mens is emotioneel en dus alles wat hij doet heeft een emotionele lading... klopt aan geen kanten , I know mar als mijn stoere vrienden mij uitlachen als ik sta af te wassen zeg ik ook altijd: "Alles wat ik doe is mannelijk want ik ben een man". Lukt wel niet als je je reet epileert vrees ik... signature |
|
dubbel. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-08-2005 2:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi, erg mooi. |
|
Salvador Dali is te gek imo SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: WTF is dat dan !??! |
|
Klimt Everett |
|
quote: Een foto uit het Rubber Johnny boekje wat met de dvd van de clip komt, geregisseerd door Chris Cunningham, bekend van de clips van Aphex Twin (i.i.g. Come to daddy) en een clip van Bjork, en nog veel meer... de dvdclip die erbij zit is net zo bizar als de foto die BARABAS heeft gepost... goor, funzig, maar bovenal verbazingwekkend... (muziek op de dvd is aphex twin geloof ik, heb de clip eenmaal kunnen zien bij M. thuis onlangs.. ) |
|
quote: Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wow!!!! mijn schilderij is af!!!!! door een vriend geschildert en binnenkort aan mijn muur!!!!! edit: 1.50m x 1m .. lekker klein dus [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 01-12-2005 14:27] carcasstrid |
|
Opzich mooi, alleen het hoofd van die middelste engel (?) vind ik niet erg sprekend. |
|
M.C. Escher, Salvador Dali, H.R. Giger, zijn toch wel mijn favo`s SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Typisch. |
|
quote: je bedoelt sprekend lijkend? nah.. hij heeft het echt vet gedaan met vrij weinig ervaring en ook nog eens van een klein fotootje, daarbij komt dat dit maar een foto is en in het echt is het nog veel vetter carcasstrid |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |