|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
hehe vooral die geiten op het dak doen het em. Wil ik ook |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
“Artist” Leaves Dog To Die on Exhibition Display??? In 2007, the 'artist' Guillermo Vargas Habacuc, took a dog from the street, tied him to a rope in an art gallery, and starved him to death. "Man, that dog looks really nice!" For several days, the 'artist' and the visitors of the exhibition have watched emotionless the shameful 'masterpiece' based on the dog's agony, until eventually he died. PLEASE HELP STOP HIM. sign the petetion to stop this asshole by going to http://www.petitiononline.com/13031953/petition.html Suck my piss |
|
wtf. deaud aan die kerel, doe er dan een mens in ofzo maar geen dier Je moeder. |
|
nee man, dat is humor. Suck my piss |
|
Kunstenaar... Als ik een drol over een urn smeer ben ik er ook 'e'en. Het woord 'kunstenaar' heeft totaal geen inhoud. |
|
doen, wel foto's posten anders ben je een sukkel. Suck my piss |
|
Je moeder. |
|
Alle vrouwen ter wereld zie ik als kunst. Fuck the world and fuck you |
|
Kijken en niet aankomen? |
|
quote:Precies. Fuck the world and fuck you |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-04-2008 19:33] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hmm als je zo echt je geld kan verdienen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dit vind ik echt lompe kunst. Ik kan de versie van Joseph Beuys beter waarderen. Hij liet zich een tijd lang in een hok opsluiten samen met een net gevangen coyote. Eerst waren ze beiden erg onwennig, en probeerde de coyote Joseph aan te vallen. Maar aan het einde van de periode kon Joseph de coyote rustig aaien zonder dat hij aanviel. |
|
Performances zijn sowieso vaak erg interessant. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoe lang? |
|
quote: Volgnes Wikipedia waren het 5 dagen.. Maar volgnes mijn kunstgeschiedenis leraar langer(alleen vergeten hoelang dan precies hehe) @ Nix: yeh! Marina Abramović ftw! |
|
quote: Wtf. Waar is die mee bezig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
5 dagen? Ik vind alle vormen van 'kunst' waarbij dieren op zo'n manier misbruikt worden absurd. Ik associeer kunst nog altijd met esthetica, maar dat vind ik bij dit soort projecten echt ver te zoeken. Doe mij maar gewoon oude schilderkunst, niet die moderne of post-moderne rotzooi. Zeker met dieren, bah. |
|
The three Bogatyr - Viktor Vasnetsov 1898 The knight at the crossroads - Viktor Vasnetsov 1878 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vind het echt geniaal, maar ook wel lomp (dat met die verhongerende hond dan). Dit soort kunst raakt je daar, waar het pijn doet. Hard. Goed gedaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
signature |
|
quote: ... Dat jij en ER het 'lomp' noemen zegt al genoeg. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |