|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, hoe zou jij praten als je de hele dag in de verflucht zou zitten? |
|
D etsen van Felicien Rops, daar houd ik nou van: |
|
Ik kan me herinneren dat iemand hier (vorig jaar ofzo) enkele schilderijen postte die geïnspireerd waren op de Divina Comedia van Dante. Ze staan er nu niet meer. Weet iemand toevallig nog wie die schilder was, ik wil ze nl. nog wel eens goed bekijken. bij voorbaat dank. And my marlboro light |
|
quote: quote: Is het niet (M.C.) Escher? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, nee, het is Usher, en MC-hammer. (haal ik ook vaak door elkaar, geeft niks) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Ja, die bedoelen ze http://www.mcescher.com/ |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Vrij geniaal |
|
quote: Iemand? And my marlboro light |
|
oes C in escher vergeten giger vind ik ook wel leuk: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als ik het wist had ik het wel gezegd. |
|
quote: Hey, dat is best cool gemaakt!! Best aparte stijl, soort sci-fi / egyptisch geheel echt tof .. Another Day, Another Way .... |
|
giger heeft ook een hoes voor celtic frost gemaakt. die is ook wel mooi! dit soort dingen vind ik erg mooi omdat er veel elementen in zitten. nu ik er weer ff naar zit te kijken zie ik aan de linkerkant ook allerlei koppen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 25-04-2005 21:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ook voor carcass (heartwork) dacht ik die dus : [Dit bericht is gewijzigd door Madthijs op 25-04-2005 22:06] |
|
Die van Carcass vind ik dan weer niet zo'n geslaagde. Maar wat ik verder van Giger heb gezien vind ik erg goed (vooral de aliens uit de gelijknamige films heerschen). |
|
Die knakker die o.a. Absu's Tara en Immortal's At the heart of winter maakte, is ook vrij geniaal. Even z'n naam kwijt. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
travis smith maakt ook genial dingen vind ik.... hij heeft dingen voor vele metal bands gedaan (death, nevermore, soilwork, malevolent creation, opeth, suffocation enz.) http://www.seempieces.com/ |
|
quote:kris verwimp is dat, maar dat is zulke bagger Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: sommige dingen die hij maakt vind ik wel tof, maar wereldschokkend is het niet en het lijkt soms wel erg veel op elkaar... |
|
Wes Benscoter is ook wel gaaf vind ik....art voor onder andere Mortician http://www.wesbenscoter.com/ |
|
quote: Gustave Dore? Zo geniaal wat die gast heeft gemaakt. |
|
|
|
Wat Bram zegt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hehehe Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |